knofloopdipsausquote:Op zondag 6 maart 2011 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb hem niet in de bioscoop gekeken![]()
Gewoon relaxed op de bank met een bak chips en knofloopdipsaus binnen handbereik
Ik ook, in mijn kelder. Op zich is mijn kelder best groot, maar de stalen tafel waar ik de kinderen aan vastbind neemt erg veel ruimte in.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:19 schreef utopie het volgende:
weetje.. ik heb me net zo chill gerukt heh echt al in tijden niet meer gedaan.. ik was gewioon vergeten hoe lekker het kan zijn
Je TT's, verder ben je best 'n leuk jongentjequote:
Weet ik niet, maar toen ik nog geen account had op fok moest ik een keer lachen toen ik een post van hem las in KLB.quote:
Awo broeder, hoe zit dat nou met rick z'n chickie dan? Is die guido nou echt of noh?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:24 schreef JApieman het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar toen ik nog geen account had op fok moest ik een keer lachen toen ik een post van hem las in KLB.
Ik ben nog aan het oefenen.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:24 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Je TT's, verder ben je best 'n leuk jongentje![]()
prrrrrrr
quote:
Nee man, Rick z'n chick en hij hebben knipperlicht relatie.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:24 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Awo broeder, hoe zit dat nou met rick z'n chickie dan? Is die guido nou echt of noh?
Had hem net nog aan de telefoon, maar ik denk ik ga maar niet over gertrude beginnen want dan flipt die boy hem alles jwz. Hij is helemaal niet dood joh, hij heeft wat kapschade en ze gaskabel is gesprongen alles. Maar hij blaast nog steeds op z'n zippie noesss!quote:Op zondag 6 maart 2011 23:25 schreef JApieman het volgende:
[..]
Gewoon gevallen met scooter, niet dood.
En je chick dan?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:22 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik ook, in mijn kelder. Op zich is mijn kelder best groot, maar de stalen tafel waar ik de kinderen aan vastbind neemt erg veel ruimte in.
Wesleyquote:Op zondag 6 maart 2011 23:26 schreef JApieman het volgende:
[..]
Pizzalucht, Rick, Maarten en ik gaan morgen vechten met iemand.
Wie is Rick? En wie is Maarten?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:26 schreef JApieman het volgende:
[..]
Pizzalucht, Rick, Maarten en ik gaan morgen vechten met iemand.
Maat van ons met een lekkere vriendin die hij niet durft te neuken en hij was gevallen toen hij op haar scooter reed.quote:
Zullen wij maar een intelligent gesprek gaan houden dan?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:28 schreef Ragboer het volgende:
Gaat het nog steeds over jullie nep scooterpraktijken?
Ik las het 3 keer, ik snap het nog niet.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:27 schreef JApieman het volgende:
[..]
Maat van ons met een lekkere vriendin die hij niet durft te neuken en hij was gevallen toen hij op haar scooter reed.
Is het nu duurder geworden?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:28 schreef Nitrouz het volgende:
Ragboer, ik rook al bijna 2 dagen niet.
Welke junk gaat 5,30 betalen voor een pakje peuken?
Echt hè, die prijzenquote:Op zondag 6 maart 2011 23:28 schreef Nitrouz het volgende:
boksquote:Op zondag 6 maart 2011 23:28 schreef Nitrouz het volgende:
50 ct bovenopquote:
Mijn laatste pakje kocht ik eergisteren, die was nog 4.80, maar het is inmiddels 5,30 geworden.quote:
Ben jij ook gestopt dan?quote:
Sharr rookt shagquote:
Had alle pakjes sigaretten opgekocht voor 4.80 en ze dan verkopen voor 5.10 als ze duurder geworden zijn.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:29 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Mijn laatste pakje kocht ik eergisteren, die was nog 4.80, maar het is inmiddels 5,30 geworden.
Mijn laatste was bij de stairway.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:29 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Mijn laatste pakje kocht ik eergisteren, die was nog 4.80, maar het is inmiddels 5,30 geworden.
Daarom overstappen van Lucky strike naar Chesterfield!quote:
Nee, maar heb al enkele dagen geen pakje meer gekocht. Dinsdag was m'n laatste pakje, maar ik vind 5.30 wel asociaalquote:
Is dat nog smeriger dan L&M?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:30 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Daarom overstappen van Lucky strike naar Chesterfield!
Ben ik zelfs 10ct goedkoper uit dan voorheen
ik ben blij dat ik nooit begonnen benquote:Op zondag 6 maart 2011 23:30 schreef mr-green het volgende:
ben ik blij dat ik al 3 jaar gestopt ben met roken
Chesterfield: 4.70quote:Op zondag 6 maart 2011 23:31 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee, maar heb al enkele dagen geen pakje meer gekocht. Dinsdag was m'n laatste pakje, maar ik vind 5.30 wel asociaal
quote:Op zondag 6 maart 2011 23:31 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik nooit begonnen ben
Mijne ookquote:
DOE NORMAAL!!quote:
Dank. Die bovenstaande merken vind ik inderdaad niet te rokenquote:Op zondag 6 maart 2011 23:32 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
DOE NORMAAL!!
L&M
Camel
JPS
Pall Mall...
Nee Lucky strike en Chesterfield zijn prima sigaretten
Of je koopt gewoon geen sigaretten meer, je bent al op de goede weg.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:32 schreef sharr het volgende:
[..]
Dank. Die bovenstaande merken vind ik inderdaad niet te roken![]()
Ik koop morgen een pakje chesterfield dan.
Probeer het gewoon een keerquote:Op zondag 6 maart 2011 23:32 schreef sharr het volgende:
[..]
Dank. Die bovenstaande merken vind ik inderdaad niet te roken![]()
Ik koop morgen een pakje chesterfield dan.
Mensen die denken dat je * Poof* in een keer voor altijd kunt stoppenquote:Op zondag 6 maart 2011 23:33 schreef JApieman het volgende:
[..]
Of je koopt gewoon geen sigaretten meer, je bent al op de goede weg.
Nop. Vertel.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:33 schreef Ragboer het volgende:
Nitrouz, had je die snol uit Overvecht gezien op SBS?
Als je veel zelfbeheersing hebt.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:33 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Mensen die denken dat je * Poof* in een keer voor altijd kunt stoppen..
12 uur broeder, 12 uurquote:Op zondag 6 maart 2011 23:34 schreef Nitrouz het volgende:
Dat ik hiernaar kan luisteren, mijn god zeg.
Ze deed aan die pinpasfraude mee, werd ze ontmaskerd door Alberto Stegeman.quote:
Trust me, als niet-roker of niet-ex-roker .. kun je daar niks over zeggenquote:
Dus dan moet ik gaan roken om m'n gelijk te bewijzen.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:35 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Trust me, als niet-roker of niet-ex-roker .. kun je daar niks over zeggen!
Overvegquote:Op zondag 6 maart 2011 23:34 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ze deed aan die pinpasfraude mee, werd ze ontmaskerd door Alberto Stegeman.Dus zij wilt weglopen, Stegeman belt politie. Stapt die snol in die politieauto zonder iets te zeggen.
Vind ik ook altijd leuk om te zien..quote:Op zondag 6 maart 2011 23:34 schreef mr-green het volgende:
Wel humor om te zien dat pubers nu dik moeten betalen voor hun sigaretten (waarvan de meerderheid rookt om de stoer te doen). Vroeger was het nog te behappen om je zuurverdiende geld of zakgeld te besteden aan zo'n kankerstaafje
Rukse dan maar.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:36 schreef mc-Piel het volgende:
Trust me.. ik geniet van m'n sigaretten!
Rook er dan ook niet veel..
Maar ze zijn 't enige beetje rust wat ik in dit huis heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |