Nu al toeter.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Zo te zien liep ene Michiel Venema vanmiddag ook mee in de optocht hier in Maastricht.
Maastrichtser krijg 't nietquote:Op maandag 7 maart 2011 21:44 schreef Cee het volgende:
Roel, schiet eens op met je Carnaval-foto's, ik wil ze zien.Die van 2009 zijn leuk. Hihi, fibberwarie. Grappig.
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Maastrichtser krijg 't niet.
Foto's komen eraan. Ben ze nog aan 't uitzoeken. Hopelijk einde van de avond online..
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:47 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Wat zijn ze allemaal leuk verkleed daar. Wordt tenminste nog een beetje moeite gedaan. Mooie foto's, heb gisteren in Tilburg nog wat geprobeerd maar het valt een beetje in het niet, ik was er eerst blij mee nu ben ik weer depressed.
Mja, jullie zijn ook zuidelijker he, dichter bij Brazilië.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
.
Ja, da's wel het grote verschil tussen Brabant en Limburg, heb ik gemerkt. Dit weekend in 040 vertoefd. Veel binnengebeuren.. mensen zijn wel verkleed, maar niet zo uitbundig als hier. En de muziek.... ongeïnspireerde BAGGER. 95% heeft niks met Carnaval te maken. Blij dat ik vandaag weer echte Maastrichtse klassiekers hoorde
.
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Mja, jullie zijn ook zuidelijker he, dichter bij Brazilië.
De Maastrichtse Foo Fighters zijn veel uitbundiger! De Fu Fèèters!quote:Op maandag 7 maart 2011 21:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zometeen dus maar ff Spotify aanslingeren. Corton zal wel weer COMPLEET leeglopen over dat Foo Fighters-bandje. En dan dat gezeik over het etentje in Oman is natuurlijk helemaal het toppunt.
Verkeerde deel van 040 dusquote:Op maandag 7 maart 2011 21:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
.
Ja, da's wel het grote verschil tussen Brabant en Limburg, heb ik gemerkt. Dit weekend in 040 vertoefd. Veel binnengebeuren.. mensen zijn wel verkleed, maar niet zo uitbundig als hier. En de muziek.... ongeïnspireerde BAGGER. 95% heeft niks met Carnaval te maken. Blij dat ik vandaag weer echte Maastrichtse klassiekers hoorde
.
In Striepersgat zal de muziek niet veel beter/Limburgser zijn, gok ikquote:Op maandag 7 maart 2011 22:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Verkeerde deel van 040 dus, hier in Striepersgat is het supergezellig
(zaterdag iig
, gisteren moest ik werken en vandaag ben ik ook niet gegaan
) , veel binnen is hier trouwens ook wel ja
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |