Ik lees hem niet dagelijksquote:Op zondag 6 maart 2011 22:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
De Bijbel is 'enger' dan je waarschijnlijk denkt
de bijbel is een sprookjesboek, nisk engs aanquote:Op zondag 6 maart 2011 22:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 22:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze sterft
Ik heb sinds donderdagavond niet tegen haar gesproken maar dat zal ongetwijfeld morgen moeten gebeuren. Ik HAAT haar
Ik zal haar niet vermoorden hoorquote:
Genoeg die daarin dood gaanquote:Op zondag 6 maart 2011 22:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mag ik er ook eentjequote:
Die hebben hun eigen versie herschreven en noemen de Bijbel een boek vol met leugens. Jehova is een ander slagquote:
Dat nog net niet nee?quote:
heb je cash? ik heb nog new speakers nodig dus geef maar een gil, ik ben zeer discreetquote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 22:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
heb je cash? ik heb nog new speakers nodig dus geef maar een gil, ik ben zeer discreet
En die gaat in 5 minuten volquote:Op zondag 6 maart 2011 22:22 schreef Barretje80 het volgende:
wow.. even weg en we zijn al weer bij na bij HET topic
*neemt een slokje van d'r thee *
Oh die van ons uit de straat lezen de gewone Bijbal dacht ikquote:Op zondag 6 maart 2011 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die hebben hun eigen versie herschreven en noemen de Bijbel een boek vol met leugens. Jehova is een ander slag![]()
Wel, dat met die slang en later met dat water en die zelfgebouwde bootquote:Op zondag 6 maart 2011 22:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
de bijbel is een sprookjesboek, nisk engs aan
even gaan zitten!quote:Op zondag 6 maart 2011 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
duizels...
whieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
De bij-bal?quote:Op zondag 6 maart 2011 22:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh die van ons uit de straat lezen de gewone Bijbal dacht ik
Hmmmz, ga eens met zulke mensen in discussie als je enige kennis hebt van het geloofquote:Op zondag 6 maart 2011 22:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh die van ons uit de straat lezen de gewone Bijbal dacht ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |