Speel je ook in een band?
[Dit bericht is gewijzigd door Zanderrr op 10-08-2000 19:53]
[Dit bericht is gewijzigd door kaya op 10-08-2000 19:59]
quote:
Op 10 augustus 2000 19:57 schreef stranger_in_the_night het volgende:
Al mag een analoge synthesizer natuurlijk wel (die heb ik helaas alleen niet.)
Nee, ik ook niet. Ik wil nog wel zo'n Nord Lead 2 synth, maar ja: 3500 piek is mij voorlopig nog iets te prijzig.. Of een oude Moog of ARP, natuurlijk.
Ik heb eigenlijk niets tegen strijkorkestgeluiden, maar zelf gebruik ik ze gewoon niet. Als je strijkers in je muziek wilt hebben, dan is het natuurlijk wel een oplossing...
Android Mediumsize? Heb ik gezien op die H'veense Muziekdag. Was best wel om aan te horen (zo dance-georienteerd ben ik niet)
quote:
Op 10 augustus 2000 20:02 schreef stranger_in_the_night het volgende:
Ik ben ook zo'n muli-instrumentale freak. Tja, 't is niet anders.
Bijna alle mensen uit mijn band kunnen minstens 2 instrumenten bespelen. Is altijd handig, af en toe doen we een 'stoelendans'. Speel zelf piano, gitaar en bas en kan ook nog redelijk drummen en zelfs een beetje vioolspelen. Alleen zingen, daar kan ik echt niets van.
In welke band speel je? En kom je ook from the Norths?
quote:
Op 10 augustus 2000 20:07 schreef stranger_in_the_night het volgende:
dat is bij ons ook zo.In welke band speel je? En kom je ook from the Norths?
Onze band heet Bad Wurm. Onze eerste demo-cd is eindelijk klaar, moet alleen nog geperst worden. Sukkels bij cd-perser Salisbury konden 'm eerst niet persen omdat ie 3 dB te hard was gemastered....
Nope, woon in Zuid-Holland.
[Dit bericht is gewijzigd door Zanderrr op 10-08-2000 20:17]
helden: Jon Lord (deep purple)
Mijn favoriete toetsenisten komen eigenlijk allemaal uit jazzrock en symfo-kringen: Chick Corea, Herbie Hancock, Tony Banks, Rick Wakeman etc...
[edit] Jan Hammer vergeten...
[Dit bericht is gewijzigd door Zanderrr op 10-08-2000 20:25]
Heet jij trouwens echt Zander of Sander. Mijn naam is Xander
quote:
Op 10 augustus 2000 20:25 schreef stranger_in_the_night het volgende:
Tony Banks? Die is toch ook van Genesis?
quote:
Heet jij trouwens echt Zander of Sander. Mijn naam is Xander
Ha, grappig. Ik heet Sander, met n S (of eigenlijk Alexander, maar zo noemt niemand me..)
[Dit bericht is gewijzigd door Zanderrr op 10-08-2000 20:30]
->zzzander, op "..and then there were three.." in het eerste nummer staat zo'n geweldige analoge synthesizer SOLO!!!
Er is ook een nummer van Uriah Heep met een machtige Moog-solo
quote:
Op 10 augustus 2000 20:38 schreef Vork het volgende:
ik verdien wat centen met me toetsenplankie.. verder kannik er niets mee
Vertel eens meer.... wat voor muziek??
ik doe keyboardles geven... en als je een paar klantjes hebt tikt dat best lekker aan...
verder kannik in die bijna 11 jaar da'k dat ding bespeel er nog geen zak van
quote:
Op 10 augustus 2000 20:24 schreef Zanderrr het volgende:
Ja, Jon Lord is goed.... die Hammond B3 blijft cool klinken. Ik heb ook niet echt voorbeelden die ik probeer te imiteren.Mijn favoriete toetsenisten komen eigenlijk allemaal uit jazzrock en symfo-kringen: Chick Corea, Herbie Hancock, Tony Banks, Rick Wakeman etc...
[edit] Jan Hammer vergeten...
Vergeet je Keith Emerson niet?!?!?!? Die kan ook wel een behoorlijk potje spelen (en een Hammond "bewerken").
* MuadDib bespeelt geen enkel instrument, behalve luchtgitaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |