Hoezoquote:Op zondag 6 maart 2011 20:34 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik me dan nog gelukkiger voel als ik alleen zou blijven.
Hier kwam ik eerder al mee op de proppen, maar hij wil enkel West-Europese vrouwen.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:38 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
HoezoJe leeft wellicht ergens waar jouw uiterlijk niet als knap wordt ervaren. De wereld is groter dan Europa en als dat aan de andere kant van de wereld wel als aantrekkelijk wordt ervaren wat is dan het probleem? Voor hetzelfde geld waren je ouders ooit voor werk oid daarheen gegaan en was je daar geboren. Het is niet alsof ze daar minderwaardig aan ons zijn, alsof je mongooltjes gaat ketsen of whatever, integendeel...gemiddeld IQ is daar 10 hoger dan hier.
Maar goed jouw reaktie komt ws voort uit dat je denkt dat hier in NL op zoiets wordt neergekeken wat weer bevestigd dat jij veels teveel om andermans mening geeft.
Hij valt op blondjes met een roomblanke huidquote:Op zondag 6 maart 2011 20:42 schreef richard_prf het volgende:
Ik val zelf gewoon niet op Aziatisch. Ik wil gewoon een lieve meid uit NL/België/Zweden/Duitsland.
Thaise vrouwen en zulks vinden blanke mannen niet zozeer knapper hoor. Dat is puur een kwestie van geld en een betere toekomst. En niet alleen voor de vrouw in kwestie maar ook haar familie. Die mag jij dan ook onderhouden met een maandelijkse "gift".quote:Op zondag 6 maart 2011 20:38 schreef VacaLoca het volgende:
Je leeft wellicht ergens waar jouw uiterlijk niet als knap wordt ervaren.
Inderdaad, niemand zit te wachten op een blanke lange boerenpummel daar. Het is inderdaad voor het geld en een betere toekomst.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Thaise vrouwen en zulks vinden blanke mannen niet zo zeer knapper hoor. Dat is puur een kwestie van geld en een betere toekomst. En niet alleen voor de vrouw in kwestie maar ook haar familie.
Rusland, Ukraine dus !quote:Op zondag 6 maart 2011 20:43 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hij valt op blondjes met een roomblanke huid
En dat ook inderdaad. IK ga 100% het gevoel krijgen dat ze dan niet op mij valt maar alleen vanwege bezittingen/toekomstmogelijkheden/financiële redenen.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Thaise vrouwen en zulks vinden blanke mannen niet zozeer knapper hoor. Dat is puur een kwestie van geld en een betere toekomst. En niet alleen voor de vrouw in kwestie maar ook haar familie.
Bleh ook Oost Europa moet ik niks van weten.quote:
Haal Zweden dan maar uit het rijtje, hoe wil je je daar verstaanbaar maken..quote:Op zondag 6 maart 2011 20:48 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Bleh ook Oost Europa moet ik niks van weten.
Het liefst iemand uit Nederland, Duitsland, Zweden, België dat zijn dan ook de landen waar ik me prima verstaanbaar kan maken en een goed gevoel bij heb.
Omdat ik bijna vloeiend Zweeds kan spreken alleen het accent blijft heel erg lastig.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:49 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Haal Zweden dan maar uit het rijtje, hoe wil je je daar verstaanbaar maken..
Och ja maar is vallen op geld/toekomstperspectief niet in dezelfde catagorie oppervlakkigheid als op uiterlijk? Minder zelfs imo. Waarom zou je het wel helemaal prima en zelfs leuk vinden om (mede) door je uiterlijk gekozen te worden maar niet om je materiele zaken.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Thaise vrouwen en zulks vinden blanke mannen niet zozeer knapper hoor. Dat is puur een kwestie van geld en een betere toekomst. En niet alleen voor de vrouw in kwestie maar ook haar familie. Die mag jij dan ook onderhouden met een maandelijkse "gift".
Dat merken we.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:48 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Bleh ook Oost Europa moet ik niks van weten.
Het liefst iemand uit Nederland, Duitsland, Zweden, België dat zijn dan ook de landen waar ik me prima verstaanbaar kan maken en een goed gevoel bij heb.
Het ligt er maar net aan waar je heen gaat denk ik. Ik woon zelf in Mexico en het is helemaal niet lastig om gewoon een hoog opgeleide leuke Mexicaanse te vinden.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar ja, daar gaat het verhaal van die Aziatische vrouwen net zo goed voor op.
Gewoon: Ja, jij bent echt lelijk, maar door je BDD maak je er een te groot probleem van. Het leven draait om meer dan enkel uiterlijk. Je hebt het moeilijker dan de meeste mensen, maar jij bent niet de enige. Er zijn veel meer mensen die een ongelukkig uiterlijk hebben. Denk je nooit een vriendin te krijgen? Dat denken heel erg lelijke vrouwen vast ook. Maar er leven zoveel mensen op de wereld dat er altijd iemand is die precies bij je past. Dan moet je alleen wel optimistischer proberen te worden, want dat heb je zelf in de hand, itt je uiterlijk.quote:Heb ik een vraag in het algemeen. Je hebt natuurlijk écht lelijke personen in het leven (iedereen kent ze wel). Dat iedereen gewoon zegt: ja, die persoon is écht lelijk. Tenminste, ik ken ze wel.
Als zo'n persoon nou BDD heeft, moet je dan eerlijk tegen die persoon zijn en zeggen dat die lelijk is. Of alsnog liegen dat diegene mooi is om het zelfvertrouwen op te bouwen. Lijkt me best moeilijk.
Ik vind veel meiden echt heel leuk in Nederland zo'n 8 op de 10. Ik vind het alleen jammer dat ze mij nooit zien staan.quote:
Dan kan je dus bijna vloeiend Zweeds. Alleen Skansk zie ik persoonlijk als lastig accent.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:49 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Omdat ik bijna vloeiend Zweeds kan spreken alleen het accent blijft heel erg lastig.
Omdat geld wel een reden kan zijn voor hen tegen beter weten in bij die persoon te blijven, terwijl wanneer je op iemands innerlijk afknapt, hoe mooi die persoon ook is, je dan wel je spullen pakt en weggaat.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:50 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Och ja maar is vallen op geld/toekomstperspectief niet in dezelfde catagorie oppervlakkigheid als op uiterlijk? Minder zelfs imo. Waarom zou je het wel helemaal prima en zelfs leuk vinden om (mede) door je uiterlijk gekozen te worden maar niet om je materiele zaken.
Ik heb niet alle 8 topics doorgelezen maar ik kreeg een beetje mee dat je er niet aan wilt dat er verandering in kan komen, dat zo'n meid je wel een keer ziet staan.... vandaar dat ik me even richt op andere oplossingen. a) omdat die er zijn b) omdat ik beetje wil forceren dat je stopt met miepen en goed beslist voor jezelf wat je wilt en doet wat je kan daarvoor ipv alleen maar de conclusie blijven trekken dat je te kansloos bent vanwege je looks.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:52 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik vind veel meiden echt heel leuk in Nederland zo'n 8 op de 10. Ik vind het alleen jammer dat ze mij nooit zien staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |