Zit je nu mijn gazelle te dissen met je focking paarden opmerking?quote:
Die opmerking slaat nergens op.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Als je van je hobby je werk maakt is het geen werk meer.
een paard is een edel dier, een gazelle is een gay soort paard, hij dist zichzelfquote:Op zondag 6 maart 2011 20:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zit je nu mijn gazelle te dissen met je focking paarden opmerking?
Dan werk je niet maar word je betaald om je hobbie uit te oefenen gekkie...quote:Op zondag 6 maart 2011 20:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Die opmerking slaat nergens op.
Je kan gerust van je hobby je werk maken.
Toevallig heeft een gazelle wel hoorns en beukt hij zo elk paard aan de kant.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
een paard is een edel dier, een gazelle is een gay soort paard, hij dist zichzelf
Als het nodig isquote:Op zondag 6 maart 2011 20:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nope zeer zeker niet, wanneer ga je de rest poetsen?
Dat is ook werkenquote:Op zondag 6 maart 2011 20:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan werk je niet maar word je betaald om je hobbie uit te oefenen gekkie...
haha ik was ook niet serieus natuurlijk....quote:het is maar waar je zin aan hebt, die nonsens hier
quote:Op zondag 6 maart 2011 20:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Toevallig heeft een gazelle wel hoorns en beukt hij zo elk paard aan de kant.
quote:
Dan wordt het maar eens tijdquote:Op zondag 6 maart 2011 20:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als het nodig isMaar ik vind het nooit nodig
quote:
Ook halloquote:Op zondag 6 maart 2011 20:48 schreef MelanieA het volgende:
[..]
haha ik was ook niet serieus natuurlijk....
Eensquote:Op zondag 6 maart 2011 20:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Die opmerking slaat nergens op.
Je kan gerust van je hobby je werk maken.
quote:
Stond er nog genoeg moois tussen?quote:Op zondag 6 maart 2011 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben weer ff klaar met kwijlen
mooi huisjes weer gezien op funda
Wil je verhuizen dan?quote:Op zondag 6 maart 2011 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben weer ff klaar met kwijlen
mooi huisjes weer gezien op funda
genoegquote:Op zondag 6 maart 2011 20:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Stond er nog genoeg moois tussen?
quote:
check die kleurtjes wat een flikkerquote:Op zondag 6 maart 2011 20:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Check dat gewoon dan. Hardstikke dodelijk.
Hallo neurose-smilies.quote:
ik deed het ookquote:
jij komt echt altijd met de meest stompzinnige aannamesquote:Op zondag 6 maart 2011 20:50 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Volgens mij is PeZu nu filmpjes aan het zoeken waar paarden en gazelles op elkaar inrennen om zijn gelijk te halen.
nopequote:
Ik zou je ervoor aanzien.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij komt echt altijd met de meest stompzinnige aannames_!
quote:
je bent een prutser van een psycholoog vriendquote:
das de kut smiechten PIquote:
hallowquote:
Daarom ben ik ook nog niet afgestudeerd, mijn waerde.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
je bent een prutser van een psycholoog vriend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |