dus ditquote:Op zondag 6 maart 2011 20:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Niet zeker weten en dan toch mensen beschuldigen. Het is mooi met jou.
quote:Op zondag 6 maart 2011 20:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Niet zeker weten en dan toch mensen beschuldigen. Het is mooi met jou.
Sorryquote:
Het doet mij deugd dat wij weer eens een gemeenschappelijk front vormen jegens dit soort gedragingen.quote:
oliedom en dan vraag je om ellendequote:Op zondag 6 maart 2011 20:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat is het zeker
Maar via een dissel naar een rijdende trekker lopen is ook wel levensgevaarlijk
we zijn de don quichotte's van deze tijdquote:Op zondag 6 maart 2011 20:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het doet mij deugd dat wij weer eens een gemeenschappelijk front vormen jegens dit soort gedragingen.
Ja, nogal.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat is het zeker
Maar via een dissel naar een rijdende trekker lopen is ook wel levensgevaarlijk
owwww ziekjusquote:Op zondag 6 maart 2011 20:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn maag zegt dat ik beter geen koffie kan nemen
Mijn vader vond het leukquote:
mja ik heb toch al een klap van de molen gehad dus ik loop geen risicoquote:
Dan hebben we nog wel twee wijze hulpjes nodig.quote:
ik vind symp wel een goedequote:Op zondag 6 maart 2011 20:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan hebben we nog wel twee wijze hulpjes nodig.
Waarschijnlijk omdat je ma het op moet ruimenquote:Op zondag 6 maart 2011 20:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn vader vond het leukMijn moeder niet
Ik vond zijn windmolen opmerking wel wat tendentieus. Alsof daar geen gevaar achter kan schuilen.quote:
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 6 maart 2011 20:41 schreef Koen66 het volgende:
waarom wordt ouder altijd gelijk gesteld aan wijzer
quote:Op zondag 6 maart 2011 20:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik vond zijn windmolen opmerking wel wat tendentieus. Alsof daar geen gevaar achter kan schuilen.
quote:Op zondag 6 maart 2011 20:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja ik heb toch al een klap van de molen gehad dus ik loop geen risico
Ze moet eens niet zo zeurenquote:Op zondag 6 maart 2011 20:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je ma het op moet ruimen
Dat klopt inderdaad niet altijdquote:Op zondag 6 maart 2011 20:41 schreef Koen66 het volgende:
waarom wordt ouder altijd gelijk gesteld aan wijzer
Dat bedoel ik maar net! Die dingen zijn loeigevaarlijk en dienen met wortel en al uitgeroeid te worden.quote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 20:42 schreef MelanieA het volgende:
.....én ik heb alle berichten in dit topic gelezen...zondagavonden toch nog ergens goed voor...
Of gewoon jou aan het werk zettenquote:
Hoiquote:Op zondag 6 maart 2011 20:42 schreef MelanieA het volgende:
.....én ik heb alle berichten in dit topic gelezen...zondagavonden toch nog ergens goed voor...
ik weet niet man, ze maken wel de wind hehquote:Op zondag 6 maart 2011 20:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar net! Die dingen zijn loeigevaarlijk en dienen met wortel en al uitgeroeid te worden.
er wordt een wijs hulpje gezocht, er wordt direct Symph geroepen. En niet TFM oidquote:
Ik ookquote:Op zondag 6 maart 2011 20:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik maakte altijd confetti met gekleurd papier en de gaatjesmaker
het is maar waar je zin aan hebt, die nonsens hierquote:Op zondag 6 maart 2011 20:42 schreef MelanieA het volgende:
Ferrari B.V.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik maakte altijd confetti met gekleurd papier en de gaatjesmaker
quote:Op zondag 6 maart 2011 20:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er wordt een wijs hulpje gezocht, er wordt direct Symph geroepen. En niet TFM oid
Ik ruimde het meteen op hoorquote:
nonsensquote:Op zondag 6 maart 2011 20:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is maar waar je zin aan hebt, die nonsens hier
Ook dat nog eens. Weet je hoe loei-irritant als je daartegen in moet fietsen naar werk.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik weet niet man, ze maken wel de wind heh
1 euro maar? Dan kan ie nog beter in China gaan werkenquote:Op zondag 6 maart 2011 20:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ferrari B.V.
Voor al uw partijen ende feesten.
Confetti nu 1 euro de zak.
Klinkt best wel.
ja dat denk ik ook jaquote:Op zondag 6 maart 2011 20:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nonsens
nog ff dat roep je dat het hier net ONZ is
echte helden rijden op paardenquote:Op zondag 6 maart 2011 20:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ook dat nog eens. Weet je hoe loei-irritant als je daartegen in moet fietsen naar werk.
Die is nog te druk met schoolquote:Op zondag 6 maart 2011 20:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er wordt een wijs hulpje gezocht, er wordt direct Symph geroepen. En niet TFM oid
Valt me nog weer meequote:
ZAkquote:Op zondag 6 maart 2011 20:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ferrari B.V.
Voor al uw partijen ende feesten.
Confetti nu 1 euro de zak.
Klinkt best wel.
en wat vond je ervan MelanieAquote:Op zondag 6 maart 2011 20:42 schreef MelanieA het volgende:
Had je niet verwacht he?quote:
Als je van je hobby je werk maakt is het geen werk meer.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
1 euro maar? Dan kan ie nog beter in China gaan werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |