Ja nou, ik heb afgelopen donderdag evengoed steeds last gehad van angst, spierpijn, duizeligheid en als je dan nog het idee erbij hebt dat die 50 kilo er nooit meer af wil, niet meer aantrekkelijk bent...door die stomme pil, dan voel ik me evengoed soms totaal hopeloos, uitzichtloos.quote:
Dan bel je je huisarts?quote:Op zondag 6 maart 2011 21:36 schreef romski het volgende:
[..]
Ja nou, ik heb afgelopen donderdag evengoed steeds last gehad van angst, spierpijn, duizeligheid en als je dan nog het idee erbij hebt dat die 50 kilo er nooit meer af wil, niet meer aantrekkelijk bent...door die stomme pil, dan voel ik me evengoed soms totaal hopeloos, uitzichtloos.
Sporten nu 2-3x per week, was tot voor mijn burnout 5-6x per week, bijna topsport te noemen..quote:Op zondag 6 maart 2011 22:15 schreef JackieBrown het volgende:
Edit: aan je vorige post te zien heb je nog wel last...
Wat doe je trouwens zelf eraan? Ga je wel eens sporten? Geef je altijd toe aan de toegenomen eetlust?
Denk dat je het inderdaad het beste met je huisarts kan overleggen als ik je vorige post zo lees.
Hmm, even terug komend op dit, misschien niet echt een goed idee voor jou. Je wordt er wel erg slaperig van, ook niet bevoordelijk voor jou denk ik?quote:Op maandag 7 maart 2011 00:04 schreef LoveIsADream het volgende:
Nog niet met je psychiater besproken? Lijkt mij het beste. Probeer dit bespreekbaar te maken met je psychiater. Hij/zij weet beter wat voor medicijnen dit tegen kunnen gaan. Ligt ook eraan hoe heftig je reageert op medicijnen.
Mijn pa zelf slikt af en toe wel eens Oxazepam, is een medicijn tegen stress/spanning en ongerustheid, mijn vader heeft bij dit middel niet echt bijwerkingen, in ieder geval niet dat hij hiervan aankomt, maar wel rugpijn en hoofdpijn. Maar me vader reageert nogal heftig op medicijnen. Daarnaast slikt hij dagelijks Remeron maar die zijn echt gemaakt voor slaap problemen, en daarvan komt hij wel aan, krijgt hij ook eetlust van.
Je zou eens kunnen informeren naar Oxazepam? Misschien dat jouw psychiater het jou niet aanraadt, maar je kan het altijd proberen?
Maar maak het wel bespreekbaar met je psychiater en ga erover in gesprek. Van je eerste probleem ben je zo goed als vanaf, maar nu krijg je een ander probleem erbij waarbij je je weer rot voelt, dus gewoon bespreekbaar maken en in overleg met hem/haar gaan kijken naar een ander alternatief waarbij je deze klachten niet krijgt!.
Succes
Dit heb ik ook heel erg. Je blijft afhankelijk van dat spul.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:10 schreef romski het volgende:
Ik kan wel gaan stoppen, maar terugvallen in een depressie is absoluut geen optie voor mij. Ik moet kunnen werken ook, 40 uur per week.
Ik weet bijna zeker dat ik nog niet helemaal zonder kan. Nu ik op de helft zit, 10mg, merk ik dat ik me soms drukker maak om dingen die het niet waard zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |