Huisarts, nee doe ik niet zo snel. Ik had eerst het idee dat het griep was door die duizeligheid. s'avonds sloeg het om in paniek en rare gedachten hoe ik makkelijk overal vanaf ben. Misschien dat het aan de vermoeidheid lag ofzo.
Ook spelen er dingen waar ik nooit rust van kan krijgen in mijn hoofd. Ik sta ermee op en ga ermee slapen, ik word wakker en voel druk van buitenaf, levendige dromen erbij wat zwaar vermoeiend is.
Ik schrik al als ik zie dat ik langer dan 2 uur achter elkaar geslapen heb s'nachts, omdat ik normaal zo'n beetje elke 1,5 uur wakker word, kijken of ik echt thuis in bed lig en weer kan gaan slapen. Zo ben ik, ik kan moeilijk dingen loslaten of naast me neerleggen.
Gesprekken helpen niet.
Lexapro was ik redelijk op ingesteld, 7 maanden, een hoop dingen gingen beter, behalve dat ik thuis meer last kreeg van zombie-gevoel en lusteloos. De laatste 6 weken licht afgebouwd en het ging steeds beter. Dit wil ik omdat ik geen alcohol probleem wil, mijn eetlust, fitheid, uiterlijk en ik wil dat ze op mijn werk niet teveel merken als ik vermoeid raak.
Edit:
quote:
Op zondag 6 maart 2011 22:15 schreef JackieBrown het volgende:Edit: aan je vorige post te zien heb je nog wel last...
Wat doe je trouwens zelf eraan? Ga je wel eens sporten? Geef je altijd toe aan de toegenomen eetlust?
Denk dat je het inderdaad het beste met je huisarts kan overleggen als ik je vorige post zo lees.
Sporten nu 2-3x per week, was tot voor mijn burnout 5-6x per week, bijna topsport te noemen..
Ik moet binnenkort naar de psychiater, huisarts is voor andere dingen.