Moeilijk he? nadenkenquote:Op zondag 6 maart 2011 19:50 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik hou niet van topicstarters die zulke moeilijke TT's maken dat ik moet nadenken
WAT VIND JE ER EIGENLIJK VAN DAT JAN EVERSE WEG IS?quote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 19:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Die foto's die ik heb zijn ernstig
Het was gewoon rukmuziek!quote:Op zondag 6 maart 2011 19:52 schreef sharr het volgende:
Hey, ik deed mijn oortjes in toen in 'masturbatiemuziek' las en nu is het dus al weer afgelopen
Gooi online danquote:Op zondag 6 maart 2011 19:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Die foto's die ik heb zijn ernstig
ik heb daar geen muziek voor nodig hoorquote:Op zondag 6 maart 2011 19:52 schreef sharr het volgende:
Hey, ik deed mijn oortjes in toen in 'masturbatiemuziek' las en nu is het dus al weer afgelopen
Goeden zaak. DIE HOMO ging de training aflassen toen ik in de kou stond daarzo. Mongoolquote:Op zondag 6 maart 2011 19:52 schreef ThaTim het volgende:
[..]
WAT VIND JE ER EIGENLIJK VAN DAT JAN EVERSE WEG IS?
Die corduroy broek hielp wel ja hahahaquote:Op zondag 6 maart 2011 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
heb je nog tips gekregen om er nog meer als een nerd uit te zien??
quote:Op zondag 6 maart 2011 19:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Die corduroy broek hielp wel ja hahaha
Kom dan gaan we skypen, dan blijf je wel wakkerquote:Op zondag 6 maart 2011 19:54 schreef Monopoly het volgende:
Ik wil eigenlijk een dutje doen, maar dat ga ik niet doen.
Slapen is voor homo'squote:Op zondag 6 maart 2011 19:54 schreef Monopoly het volgende:
Ik wil eigenlijk een dutje doen, maar dat ga ik niet doen.
OKE HAHA. MAAR VIER JIJ GEEN CARNAVAL OFZO? XD XDquote:Op zondag 6 maart 2011 19:53 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Goeden zaak. DIE HOMO ging de training aflassen toen ik in de kou stond daarzo. Mongool
Zometeen, ik ga eerst wat te eten zoeken beneden!quote:Op zondag 6 maart 2011 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom dan gaan we skypen, dan blijf je wel wakker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |