Ja, en een andere eethoek inderdaad!quote:Op zondag 6 maart 2011 21:32 schreef Cue_ het volgende:
Eethoek is misschien wel een must
En idd! vergeet die eens niet!
aaah, je bent zó zieligquote:
Dat is toch een mooi begin van de aankleding? Doe eens foto pménquote:Op zondag 6 maart 2011 21:41 schreef Techno het volgende:
Ja, en een andere eethoek inderdaad!
Heb vandaag wel een schilderij gekocht, voor boven de bank.
Hou nou eens ohopquote:Op zondag 6 maart 2011 21:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
bweeeeeeh, nu heb ik ook zin om te zoenen.
Vorige weekquote:Op zondag 6 maart 2011 21:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
bweeeeeeh, nu heb ik ook zin om te zoenen.
Dat bijschriftquote:
L-E is blond, maar ik noemde geen namen, voor de duidelijkheid!quote:
Die in het zwart is wel heel mager lijkt zo..quote:Op zondag 6 maart 2011 21:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat bijschrift![]()
Alleen hebben die vrouwen nooit tieten?
Niet voor hun 13e.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat bijschrift![]()
Alleen hebben die vrouwen nooit tieten?
Fixed.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:45 schreef Rifoki het volgende:
[..]
L-E is blond, maar ik noemde geen namen, voor de duidelijkheid!
nee johquote:Op zondag 6 maart 2011 21:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die in het zwart is wel heel mager lijkt zo..
Dat hoeft niet, die staan al in het systeem opgeslagen.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:45 schreef Rifoki het volgende:
[..]
L-E is blond, maar ik noemde geen namen, voor de duidelijkheid!
quote:
Nee, dr buik is net zo groot als dr tieten, dat is wat andersquote:Op zondag 6 maart 2011 21:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Haar tieten zijn volgens mij groter dan de mijnequote:Op zondag 6 maart 2011 21:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, dr buik is net zo groot als dr tieten, dat is wat anders
Oplettend van je! Wat is het leven toch gemakkelijk zo. Ik pak nog even een flesje bier en zet Creedence Clearwater Revival op.quote:
http://www.pearle.nl/nl_NL/quote:Op zondag 6 maart 2011 21:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ze staat gebogenquote:Op zondag 6 maart 2011 21:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, dr buik is net zo groot als dr tieten, dat is wat anders
Nee af, van mijquote:
Opeens zie je overal haar naam he?quote:Op zondag 6 maart 2011 21:48 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Oplettend van je! Wat is het leven toch gemakkelijk zo. Ik pak nog even een flesje bier en zet Creedence Clearwater Revival op.
Ah, Pearle, goede zaak!quote:
Haha, als je er op let ja..quote:
Morgen is het weer maandagquote:Op zondag 6 maart 2011 21:49 schreef CherryLips het volgende:
oooo wat ben ik deze opdracht zat. Ik wil weekend.
Weekend is overrated. Echt niks gedaan wat ik had gepland en tegelijk toch super druk geweestquote:Op zondag 6 maart 2011 21:49 schreef CherryLips het volgende:
oooo wat ben ik deze opdracht zat. Ik wil weekend.
quote:Op zondag 6 maart 2011 21:50 schreef Rifoki het volgende:
Maar genoeg van dat gedoe.
"I am not in love with that woman."
Zeg t eens tegen iemand die t wel geloofdquote:Op zondag 6 maart 2011 21:50 schreef Rifoki het volgende:
Maar genoeg van dat gedoe.
"I am not in love with that woman."
Ik ben al;leen vanmiddag even de stad in geweest om wat dingen te halen, maar ze hadden natuurlijk niet wat ik zocht dus nu moet ik het van de week ergens anders vandaan halen.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weekend is overrated. Echt niks gedaan wat ik had gepland en tegelijk toch super druk geweest
Hehe, die dusquote:
Al hadden de bij de Slegte een mooi boek met foto's van ranzige crime scenes van vroeger, maar vond het een beetje te ranzigquote:Op zondag 6 maart 2011 21:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben al;leen vanmiddag even de stad in geweest om wat dingen te halen, maar ze hadden natuurlijk niet wat ik zocht dus nu moet ik het van de week ergens anders vandaan halen.
quote:Op zondag 6 maart 2011 21:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben al;leen vanmiddag even de stad in geweest om wat dingen te halen, maar ze hadden natuurlijk niet wat ik zocht dus nu moet ik het van de week ergens anders vandaan halen.
Jij en TE ranzig? Dat bestaat toch niet?quote:Op zondag 6 maart 2011 21:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al hadden de bij de Slegte een mooi boek met foto's van ranzige crime scenes van vroeger, maar vond het een beetje te ranzig
Clinton ook niet.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:54 schreef Rifoki het volgende:
Ik sprak inderdaad in Clinton-style. Ik loog er geeneens bij.
Ik snapte het gevoel zelf ook niet. En ik vond het een beetje genant om naar afgeslachte naakte vrouwen te kijken op morsige foto's in een overvolle boekhandelquote:Op zondag 6 maart 2011 21:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij en TE ranzig? Dat bestaat toch niet?
Jeetje, je hebt blijkbaar toch grenzen!quote:Op zondag 6 maart 2011 21:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snapte het gevoel zelf ook niet. En ik vond het een beetje genant om naar afgeslachte naakte vrouwen te kijken op morsige foto's in een overvolle boekhandel
quote:Op zondag 6 maart 2011 21:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snapte het gevoel zelf ook niet. En ik vond het een beetje genant om naar afgeslachte naakte vrouwen te kijken op morsige foto's in een overvolle boekhandel
De Slegte en overvol?quote:Op zondag 6 maart 2011 21:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |