quote:Op zondag 6 maart 2011 21:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Mee eens, ik ook niet. Of de "helicopter".
zoenen is al een poos geleden, maar de wow-factor nog veel langer geledenquote:Op zondag 6 maart 2011 21:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb natuurlijk wel t eea gezoend de afgelopen tijd, maar dat was allemaal prima, maar niks gehad dat echt WOW! wasDat was wel een tijdje terug.
Dan weet je wel dat je voldoende ruimte hebt tijdensquote:Op zondag 6 maart 2011 21:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We delen een lookje voor het concert?
quote:Op zondag 6 maart 2011 21:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan weet je wel dat je voldoende ruimte hebt tijdens![]()
Maar dan had jij ook knoflook op?quote:Op zondag 6 maart 2011 21:17 schreef S95Sedan het volgende:
Nooit zon last van als partner knoflook heeft gegeten.
Ik voel met je meequote:Op zondag 6 maart 2011 21:17 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zoenen is al een poos geleden, maar de wow-factor nog veel langer geleden
Niet elke keer hoor.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar dan had jij ook knoflook op?
quote:Op zondag 6 maart 2011 21:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We delen een lookje voor het concert?
Ik ook niet eigenlijk, maar misschien komt dat ook omdat ik knoflook niet echt vies vind ruiken ofzo?quote:Op zondag 6 maart 2011 21:17 schreef S95Sedan het volgende:
Nooit zon last van als partner knoflook heeft gegeten.
Dat dusquote:Op zondag 6 maart 2011 21:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ook niet eigenlijk, maar misschien komt dat ook omdat ik knoflook niet echt vies vind ruiken ofzo?
was zaterdag, einde ochtend/begin middag nog ff in het centrum te vinden, toen had ik er al weer genoeg vanquote:Op zondag 6 maart 2011 21:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik voel met je meehad je niet moeten vluchten voor t carnaval, genoeg gebeurt hier in de stad hoorde ik
Wanneer gaan we het uitproberen?quote:Op zondag 6 maart 2011 21:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien niet. Ik zou het niet weten.
snap ik, alle praalwagens verzamelden ergens achterin de wijk bij ons, dus al die takke herrie kwam 1 voor 1 de hele ochtend langsquote:Op zondag 6 maart 2011 21:20 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
was zaterdag, einde ochtend/begin middag nog ff in het centrum te vinden, toen had ik er al weer genoeg van
Nog helemaal niets van carnaval meegekregenquote:Op zondag 6 maart 2011 21:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
snap ik, alle praalwagens verzamelden ergens achterin de wijk bij ons, dus al die takke herrie kwam 1 voor 1 de hele ochtend langs
huuuuu the horrorquote:Op zondag 6 maart 2011 21:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
snap ik, alle praalwagens verzamelden ergens achterin de wijk bij ons, dus al die takke herrie kwam 1 voor 1 de hele ochtend langs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Rot eens op jijquote:Op zondag 6 maart 2011 21:22 schreef Yuki het volgende:
Ja, hebben jullie het nou ook al over zoenen?
ja, doe er wat aan!quote:Op zondag 6 maart 2011 21:22 schreef Yuki het volgende:
quote:Op zondag 6 maart 2011 21:22 schreef Yuki het volgende:
Eerst die tosti nog, dan praten we verderquote:Op zondag 6 maart 2011 21:22 schreef Yuki het volgende:
Ik wil er niets over horenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Ga jij met yuki zoenen?quote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 21:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik wil er niets over horenja, waarom denk je dat ik je vraag om er een eind aan te make?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
quote:Op zondag 6 maart 2011 21:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik wil er niets over horenDe lente is op komstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
ik ben zo gek er Elbow voor af te zettenquote:
Wat is dat nou weer voor vaag nummerquote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 21:25 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ja, waarom denk je dat ik je vraag om er een eind aan te make?!![]()
Net als in de film?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
quote:Op zondag 6 maart 2011 21:25 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ja, waarom denk je dat ik je vraag om er een eind aan te make?!![]()
Trust me, het is vrijwel onmogelijk om zo gefrustreerd te zijn als ik right nowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus... Wie weet er iets a-seksueels?
♥ || Baby catcher in training || ♥
neequote:
quote:
I beg to differquote:Op zondag 6 maart 2011 21:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Trust me, het is vrijwel onmogelijk om zo gefrustreerd te zijn als ik right now
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Vaag nummer? Heiligschennis wat je daar pleegt man. Lil' Louis!quote:
You asked for it..quote:Op zondag 6 maart 2011 21:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Trust me, het is vrijwel onmogelijk om zo gefrustreerd te zijn als ik right now
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
quote:Op zondag 6 maart 2011 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vaag nummer? Heiligschennis wat je daar pleegt man. Lil' Louis!
quote:Op zondag 6 maart 2011 21:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
You asked for it..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dank je
♥ || Baby catcher in training || ♥
Sorry, jonkie he, dat krijg je met jullie bejaarden, andere muziek enzo hequote:Op zondag 6 maart 2011 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vaag nummer? Heiligschennis wat je daar pleegt man. Lil' Louis!
Dat was meteen genoeg? Ik weet nog meer te vinden hoor..quote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 21:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
You asked for it..damn, dat werkt O_oSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
He, wat, wat. Zei iemand wat?quote:Op zondag 6 maart 2011 21:30 schreef Yuki het volgende:
Ik verwachtte heel even een aubergine in die videoclip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |