Was t museum zondag?quote:
Koopzondag werd bij ons in de boekhandel wel museumdag genoemd. Mensen komen overal heel geïnteresseerd kijken... Maar vrijwel niets kopenquote:
aahquote:Op zondag 6 maart 2011 22:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Koopzondag werd bij ons in de boekhandel wel museumdag genoemd. Mensen komen overal heel geïnteresseerd kijken... Maar vrijwel niets kopen
ik kom er echt nooitquote:Op zondag 6 maart 2011 22:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb dus ook niks gekochtVind de tweedehands paperbacks er te duur.
Ik vind t vooral een rot winkel.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik hou niet van tweedehands boeken
Houd.quote:
Als ik geen andere optie meer heb, zal ik er ook wel heen gaan. Maar het heeft absoluut niet mijn voorkeurquote:Op zondag 6 maart 2011 22:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Houd.
Vaak is dat de enige manier om aan boeken te komen, omdat er gewoon geen herdruk meer van uitkomt.
Mja, ik zoek nogal eens boeken uit de 20e, 19e, en 18e eeuw. Vergeet het maar om daar nieuwe uitgaven van te vinden.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:10 schreef Yuki het volgende:
Als ik geen andere optie meer heb, zal ik er ook wel heen gaan. Maar het heeft absoluut niet mijn voorkeur
HeatWave?quote:Op zondag 6 maart 2011 22:29 schreef Cue_ het volgende:
Vanuit een bepaald oog uhm camerapunt is er een look a like HW op tv
Is niet bij iedereen een garantiequote:Op zondag 6 maart 2011 22:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zal wel moeten, anders heb ik ook geen telefoon meer
welk programma?quote:
Misschien is 't 'm wel!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |