ja hoezo niet??quote:
Zaterdag huilde ze zelfs nog wel opletten hequote:Op zondag 6 maart 2011 18:17 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ze was na haar bezoek aan de KVDW op vrijdagavond alweer blij. Of heb jij haar gisteren of vandaag nog zien janken?
Daarom zei ik dat ik in faalhazen geloofdequote:Op zondag 6 maart 2011 18:20 schreef Rubeeen het volgende:
Sorry xD Vergeten TT en nummer aan te passen....
sorryquote:Op zondag 6 maart 2011 18:21 schreef Lemar het volgende:
Of TS doet even nummer en TT niet aanpassen.
Alle genomineerden schrijven een boek. Iedere week weer.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:20 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Zaterdag huilde ze zelfs nog wel opletten heEn zoals essie net al zei hij schreef dat boek toen hij nog IN het huis zat
Ja precies maar sommige hier zeiden dat hij dat schreef toen hij er al uit was en dat is dus niet zoquote:Op zondag 6 maart 2011 18:22 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Alle genomineerden schrijven een boek. Iedere week weer.
toetje??quote:
Ik beweerde iets dergelijks niet, dus waarom je die tekst dan bij mij neerlegt is me een raadsel.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:23 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ja precies maar sommige hier zeiden dat hij dat schreef toen hij er al uit was en dat is dus niet zo
Leg het ook niet bij jou neer alleen dat bovenste omtrend dat huilenquote:Op zondag 6 maart 2011 18:24 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik beweerde iets dergelijks niet, dus waarom je die tekst dan bij mij neerlegt is me een raadsel.
Ze heeft sinds vrijdagavond niet meer gejankt om Maikquote:Op zondag 6 maart 2011 18:24 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Leg het ook niet bij jou neer alleen dat bovenste omtrend dat huilen
Zaterdag nogquote:Op zondag 6 maart 2011 18:25 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ze heeft sinds vrijdagavond niet meer gejankt om Maik
Wat had ze aan danquote:Op zondag 6 maart 2011 18:25 schreef md89 het volgende:
Gerard vroeg wat Joanna gister aan had met carnaval
nogmaals een Monique-Mind-Fuck graagquote:Op zondag 6 maart 2011 18:25 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ben klaar voor de Ultieme Monique-Maik-fuck!
Jij bent geen echte die hard RLS fanquote:Op zondag 6 maart 2011 18:25 schreef kahaarin het volgende:
Lol@TT. Nog niet gejankt vandaag?
*Ben op andere locatie dus geen streams.*
Welke dan?quote:Op zondag 6 maart 2011 18:26 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Nee hoor, dat had een andere reden.
Daar heeft ze niet veel voor nodig toch?quote:Op zondag 6 maart 2011 18:26 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Nee hoor, dat had een andere reden.
Nope, ze is helemaal hyper dat ze Maik gezien heeft.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:25 schreef kahaarin het volgende:
Lol@TT. Nog niet gejankt vandaag?
*Ben op andere locatie dus geen streams.*
quote:Op zondag 6 maart 2011 18:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, ze is helemaal hyper dat ze Maik zn boek gelezen heeft.
En geen streams? Dat is slechtquote:Op zondag 6 maart 2011 18:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Huh? Ik zit bij mijn schoonouders achter de PC om SST te checken....
Is ze in de DvdW Maik tegengekomen?quote:Op zondag 6 maart 2011 18:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, ze is helemaal hyper dat ze Maik gezien heeft.
waar is datquote:
sssquote:Op zondag 6 maart 2011 18:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Huh? Ik zit bij mijn schoonouders achter de PC om SST te checken....
Hou toch op, dit ligt er zo dik bovenop. Even geleden schakelde ze per ongeluk naar DkvW en die was leeg.quote:
Maik heeft effe mannelijke hulp nodigquote:
De 1 na laatste.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:28 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Wow serieus?Uit welke ijstijd komt die pc dan
quote:Op zondag 6 maart 2011 18:29 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Maik heeft effe mannelijke hulp nodigwink wink
Die heeft namelijk altijd der kostuum aan of ze moet bevallen van een zesling.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:30 schreef Anneloortje het volgende:
Is er vanavond weer een carnavalsfeestje? Aangezien Sharon dr kostuum al aan heeft...
quote:Op zondag 6 maart 2011 18:30 schreef Anneloortje het volgende:
Is er vanavond weer een carnavalsfeestje? Aangezien Sharon dr kostuum al aan heeft...
Stem: Sharon, doe je walvismasker af!quote:Op zondag 6 maart 2011 18:30 schreef Anneloortje het volgende:
Laura heeft dr pak toch ook al aan? (lantaarnpaal)quote:Op zondag 6 maart 2011 18:30 schreef Anneloortje het volgende:
quote:Op zondag 6 maart 2011 18:30 schreef Anneloortje het volgende:
Zou eigenlijk wel toch ?? 3 dagen feestquote:Op zondag 6 maart 2011 18:30 schreef Anneloortje het volgende:
Bad hair dayquote:Op zondag 6 maart 2011 18:32 schreef Mylene het volgende:
Wat is de achterliggende gedachte om die cap van trui zo te dragen zoals Alex het doet?
Dan herkennen ze hem niet zo snel op de camera.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:32 schreef Mylene het volgende:
Wat is de achterliggende gedachte om die cap van trui zo te dragen zoals Alex het doet?
Hij denkt dat hij kickboxer is (ik niem een gele badjes)quote:Op zondag 6 maart 2011 18:32 schreef Mylene het volgende:
Mogen wij aanschuiven voor vanavond?quote:Op zondag 6 maart 2011 18:33 schreef Annelies-G het volgende:
Zo, appeltaartje voor vanavond gemaakt, Burito's als avondeten gemaakt (waren lekker) Man moet nu maar tevreden zijn, tijd voor Liesje op ff te cossen
Als je helemaal richting Groningen wil komen ben je welkom hoorquote:
+1quote:Op zondag 6 maart 2011 18:37 schreef MissJ.24 het volgende:
Ik kan Karim niet meer normaal zien.....sinds gisterenavond.......toch weer wat stuk gemaakt bij me, was best wel mijn favoriet maar na zijn piemel actie......JAK.
(applaus)quote:Op zondag 6 maart 2011 18:37 schreef Annelies-G het volgende:
Even voor alle herhalers die wel fokken maar niet streamen:p
NEE, maik is nog niet terug, Maandag gaat hij het huis weer in.
NEE, ze mogen van daag niet meer op de knop drukken, Maandag weer.
JA, giedje en Lau hun geheim is geraden!
JA, Laura is niet bij Alex weg te slaan.
JA, Sofia is ootje.
JA, Mo was erg boos op Sharon.
NEE, meer nieuws is er niet
quote:Op zondag 6 maart 2011 18:37 schreef Annelies-G het volgende:
JA, Sofia is ootje.
Vertel er even bij dat mo het geheim van laura geraden heeft...niet de kluis van allebei gekregen heeft en dat servio daarna voor guido heeft gedruktquote:Op zondag 6 maart 2011 18:37 schreef Annelies-G het volgende:
JA, Sofia is ootje.
Was het zo erg??quote:Op zondag 6 maart 2011 18:37 schreef MissJ.24 het volgende:
Ik kan Karim niet meer normaal zien.....sinds gisterenavond.......toch weer wat stuk gemaakt bij me, was best wel mijn favoriet maar na zijn piemel actie......JAK.
fijne samenvattingquote:Op zondag 6 maart 2011 18:37 schreef Annelies-G het volgende:
JA, Sofia is ootje.
Hebben wij dat gezien? ik dus nietquote:monique heeft een brief van maik gehad en is echt blij, ze moet eens weten dat maik gewoon nog in het huis is #sstnl
En datquote:Op zondag 6 maart 2011 18:39 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Vertel er even bij dat mo het geheim van laura geraden heeft...niet de kluis van allebei gekregen heeft en dat servio daarna voor guido heeft gedrukt
geheime kamerquote:Op zondag 6 maart 2011 18:39 schreef Tamaartje het volgende:
lees net dit op twitter:
[..]
Hebben wij dat gezien? ik dus niet
Ja haar acteerstijl hebben we allemaal wel gezien!quote:Op zondag 6 maart 2011 18:39 schreef Tamaartje het volgende:
lees net dit op twitter:
[..]
ik wel ze heeft het pas 6000x verteldquote:Op zondag 6 maart 2011 18:39 schreef Tamaartje het volgende:
lees net dit op twitter:
[..]
Ik ben zo blij, dat ik juist dat moment heb gemistquote:Op zondag 6 maart 2011 18:40 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
..erger. wel een gitaar gezien die genaaid werd?
Oh ik denk dat ik vandaag te weinig gekeken hebquote:Op zondag 6 maart 2011 18:40 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ik wel ze heeft het pas 6000x verteld
quote:Op zondag 6 maart 2011 18:41 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Oh ik denk dat ik vandaag te weinig gekeken heb
Samenvatting;quote:Op zondag 6 maart 2011 18:40 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik ben zo blij, dat ik juist dat moment heb gemist
FILMPJEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zondag 6 maart 2011 18:42 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Samenvatting;
Karim komt uit douche, grijpt zijn lul en zwengelt ermee richting de dames. (Aafke is er nog stuk van en liet een tel later haar blote kont aan hem zien) Daarna ging Karim echt los en ging naakt gitaar spelen....draaide de gitaar om en douwde ze piemel in het gat.........
Mag ik het nou wegblocken?
quote:Op zondag 6 maart 2011 18:42 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Samenvatting;
Karim komt uit douche, grijpt zijn lul en zwengelt ermee richting de dames. (Aafke is er nog stuk van en liet een tel later haar blote kont aan hem zien) Daarna ging Karim echt los en ging naakt gitaar spelen....draaide de gitaar om en douwde ze piemel in het gat.........
Het zijn echt bonobo's.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:42 schreef MissJ.24 het volgende:
Samenvatting;
quote:Op zondag 6 maart 2011 18:40 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
..erger. wel een gitaar gezien die genaaid werd?
jij heb goed op de details geletquote:Op zondag 6 maart 2011 18:42 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Samenvatting;
Dit gelooft natuurlijk niemand, het was gewoon een echte ontmoeting met Maik himself.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:43 schreef Chanel5 het volgende:
Ze heeft de brief gelezen in DKVW maar mocht hem niet meenemen.
nadaquote:Op zondag 6 maart 2011 18:45 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Tja in de hoop wat moois te zien......................helaas.
Waar basseer je dit op?quote:Op zondag 6 maart 2011 18:45 schreef Lemar het volgende:
[..]
Dit gelooft natuurlijk niemand, het was gewoon een echte ontmoeting met Maik himself.
Ik vertel wat ik gehoord heb.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:45 schreef Lemar het volgende:
[..]
Dit gelooft natuurlijk niemand, het was gewoon een echte ontmoeting met Maik himself.
Moest dat nou? Zonder het gezien te hebben heb ik er nu toch een beeld bijquote:Op zondag 6 maart 2011 18:42 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Samenvatting;
denk ik niet.. anders had ze minstens 24 uur gehuild na 2 na 2 minquote:Op zondag 6 maart 2011 18:45 schreef Lemar het volgende:
[..]
En normaal gesproken laat je clues achter in de brief/boek. Dat was niet het geval.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:43 schreef Chanel5 het volgende:
Ze heeft de brief gelezen in DKVW maar mocht hem niet meenemen.
jijhebt nog niet geslapen wel?!?quote:Op zondag 6 maart 2011 18:46 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
kan je nagaan als je het wel gezien hebt
Psies, en zeg nou zelf ik draai 4 streams, ik zie een stream van Laura en Guido, en ik zie een naakte Karim achtelijk doen.....waar zou jij heen kijken?quote:
Ik heb ook wel gemopperd op die fucking ukelele, maar ik bedoelde dat niet heel letterlijkquote:Op zondag 6 maart 2011 18:43 schreef mangalie het volgende:
[..]
die gitaar moest toch dood, volgens sommige hier
Niks 1 en 1 is 2, natuurlijk mag ze die brief niet meenemen stel dat anderen hem zien? Dan komt hij dus niet terug etcquote:Op zondag 6 maart 2011 18:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
En normaal gesproken laat je clues achter in de brief/boek. Dat was niet het geval.
1+1=2
???? ze is analfabeet, moeilijk lezen hoorquote:Op zondag 6 maart 2011 18:47 schreef Niki.P het volgende:
Laura weet meer van het boek van Alex dan Alex
daarom keekik weg.......quote:Op zondag 6 maart 2011 18:47 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Psies, en zeg nou zelf ik draai 4 streams, ik zie een stream van Laura en Guido, en ik zie een naakte Karim achtelijk doen.....waar zou jij heen kijken?
Psies 2x.
En nog wattus.....ben hetero....dat zijn vrouwen die op mannen vallen.
Enne nog wattus, Bommie pesten me met Joanne haar pakje.
Dussss.
Maik schreef in de brief dat ze toch altijd alles al bespraken. Goed bedacht hè?quote:Op zondag 6 maart 2011 18:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
En normaal gesproken laat je clues achter in de brief/boek. Dat was niet het geval.
1+1=2
quote:Op zondag 6 maart 2011 18:48 schreef Ransjih het volgende:
gerard ziet niemand in het huis die leuk genoeg is voor in de playboy
vond joanne geloof ik niet zo'n leuke opmerking
Tot nu toe heeft iedereen de bladzijde uit het boek gescheurd. Vandaar.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:47 schreef RiftNL het volgende:
Niks 1 en 1 is 2, natuurlijk mag ze die brief niet meenemen stel dat anderen hem zien? Dan komt hij dus niet terug etc
Snap wat je bedoeld maar het is logisch dat ze dat niet toelaten, stel dta iemand het opmerkt etc etcquote:Op zondag 6 maart 2011 18:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft iedereen de bladzijde uit het boek gescheurd. Vandaar.
Oke, ik zet mijn aluhoedje weer af.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:50 schreef RiftNL het volgende:
Snap wat je bedoeld maar het is logisch dat ze dat niet toelaten, stel dta iemand het opmerkt etc etc
Doet die thuis ook die halve nichtquote:Op zondag 6 maart 2011 18:50 schreef mangalie het volgende:
Gerard: ik kan niet drukken ik ga uien snijden....
Op welke stream was dit??quote:Op zondag 6 maart 2011 18:42 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Samenvatting;
Kan je die superman emoticon achterwege laten, doet me denken aan Gaydo zijn boxershort die blauwe met S eropquote:Op zondag 6 maart 2011 18:51 schreef Lemar het volgende:
Guidson gaat weer naast Laura zitten, zou Laura nu beginnen te kroelen met bijzijn van Alex?
Geërgerd. Hij geeft haar juist uitleg over het juiste gebruik van de woorden "ergeren" en "irriteren"quote:Op zondag 6 maart 2011 18:51 schreef Anneloortje het volgende:
Flip heeft zich aan Joanne geirriteerd
Je bedoelt flipquote:Op zondag 6 maart 2011 18:52 schreef MissJ.24 het volgende:
Alex heef zic geergerd aan Joanne, kan niet va de ping dus dan maar zo....
Mar waarom kan die iet vrtellen, maar ...ze af geen antwoord,
Ik vond hem net zo mooi.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:52 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Kan je die superman emoticon achterwege laten, doet me denken aan Gaydo zijn boxershort die blauwe met S erop
Is gewoon een tik van jequote:Op zondag 6 maart 2011 18:53 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
JA Fakking Kut doe ik het weer.....SORRY
Pluspuntje voor Flip.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:52 schreef Banjerkanjer het volgende:
Geërgerd. Hij geeft haar juist uitleg over het juiste gebruik van de woorden "ergeren" en "irriteren"
Nee dan weet ik waar ik moet zoeken, om er een filmje van te maken, heb geen zin om 4 streams te gaan na lopen waar het ergens te zien wasquote:
Wil je de mijne zienquote:Op zondag 6 maart 2011 18:54 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
De ene piemel en/of de andere .....;-)
[ afbeelding ]
Ooh kan jij dat terug kijken dan? Gaaf, ik had hem dacht ik op stream 1, vrij laat na 1 uu was het dach ik. Hij kwam uit de douche.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:55 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Nee dan weet ik waar ik moet zoeken, om er een filmje van te maken, heb geen zin om 4 streams te gaan na lopen waar het ergens te zien was
Met wat nu weer, peking express?quote:Op zondag 6 maart 2011 18:56 schreef DJRetard het volgende:
volgens mij komt Servio straks op RTL 8 hahah
Stream 1 ... zo te zien aan mijn momentopnamesquote:Op zondag 6 maart 2011 18:55 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Nee dan weet ik waar ik moet zoeken, om er een filmje van te maken, heb geen zin om 4 streams te gaan na lopen waar het ergens te zien was
Ik neem bijna heel de dag alle 4 de streams opquote:Op zondag 6 maart 2011 18:56 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ooh kan jij dat terug kijken dan? Gaaf, i hd hem dacht ik op stream 1, vrij laat na 1 uu washet dach ik. Hij kwam uit deouche.
Hij mag het er niet over hebben omdat ze ee nvriend heeft??quote:Op zondag 6 maart 2011 18:56 schreef Anneloortje het volgende:
Joanne heeft blijkbaar sneaky aangegeven dat ze flip leuk vindt en hij weet niet wat hij ermee aan moet ofzo>????
Stream 1 na 12 uur.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:56 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Ik neem bijna heel de dag alle 4 de streams op
Zoiets idd maar ze wil hem wel die smeerpijpquote:Op zondag 6 maart 2011 18:57 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Hij mag het er niet over hebben omdat ze ee nvriend heeft??
[quote]quote:Op zondag 6 maart 2011 18:54 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
De ene piemel en/of de andere .....;-)
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Joanne is in love met Flip maar ze kan er niets mee en daarom is Flip chacherijnig...quote:Op zondag 6 maart 2011 18:57 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Zoiets idd maar ze wil hem wel die smeerpijp![]()
quote:Op zondag 6 maart 2011 18:57 schreef Banjerkanjer het volgende:
Joanna heeft "iets" besloten. Als "iets" niet gaat, dan gaat ze weg. En morgen, zou die beslissing vallen.
Joanna is wel een pittige tante hou ik wel vanquote:Op zondag 6 maart 2011 18:58 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Joanne is in love met Flip maar ze kan er niets mee en daarom is Flip chacherijnig...
quote:Op zondag 6 maart 2011 18:59 schreef Lemar het volgende:
[..]
Volgens mij moet je een vrouw zijn om dit te begrijpen, translate, iemand?
Joanna is een fakking typhusplayer. 1000%quote:Op zondag 6 maart 2011 18:57 schreef Banjerkanjer het volgende:
Joanna heeft "iets" besloten. Als "iets" niet gaat, dan gaat ze weg. En morgen, zou die beslissing vallen.
Nu ff niet dusquote:Op zondag 6 maart 2011 19:00 schreef MissJ.24 het volgende:
Vergeef me mijn spelfouten mijn toetsenbord is kennelijk moe.......
Zoals ik al zei en ontdekte Joanne vindt Flip leuk, heeft dit sneaky kenbaar gemaakt en Flip kan er niets mee en daarom is hij grumpy.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:59 schreef Lemar het volgende:
[..]
Volgens mij moet je een vrouw zijn om dit te begrijpen, translate, iemand?
Alleen dit moment, begreep het begin al niet met dat harkje in der zentuintjequote:Op zondag 6 maart 2011 19:00 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ik snap niets van Joanna op dit moment?
Wie wel?
vrouwen ?!?quote:Op zondag 6 maart 2011 18:58 schreef MissJ.24 het volgende:
Raar mens die Joanne haar vriend bestaat niet. Het as uitgmemaakt net voor z het hui in ging. Heeft z zelf verteld. Daarom zegt ze steeds ik heb ook veel meegemaakt.
En nu schermt ze met haar vriendje.
quote:Op zondag 6 maart 2011 19:01 schreef Cracka-ass het volgende:
Joanna wil niet vreemdgaan met Philips (principes). Als ze het niet vol kan houden gaat ze liever naar huis.
het is toch allemaal watquote:
De rest is inderdaad ook onbegrijpelijkquote:Op zondag 6 maart 2011 19:01 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Alleen dit moment, begreep het begin al niet met dat harkje in der zentuintje
Is ze ook die tijgerquote:Op zondag 6 maart 2011 19:03 schreef MargrietV het volgende:
Ach Joanna dacht eerst een Pamela Anderson te kunnen zijn en nu wil ze de nieuw Paris Hilton worden.
Ohw... maar die vent was toch zo ongeveer al weg?quote:Op zondag 6 maart 2011 19:02 schreef mYsca het volgende:
Joanna heeft een vent thuis zitten, en wil dus niks met Flip beginnen.
Ze moet dus eerst die vent dumpen en dat wil ze niet in het huis doen door iets met Flip te doen.
Daarom gaat ze liever naar huis
quote:Op zondag 6 maart 2011 19:04 schreef bollokus het volgende:
mensen moet er echt weer vandoor. lees het vanaaf wel weer bij
quote:Op zondag 6 maart 2011 19:04 schreef bollokus het volgende:
mensen moet er echt weer vandoor. lees het vanaaf wel weer bij
Zouden de progamma makers dit bedoelen met er komen veel spannende dingen aan.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:02 schreef mYsca het volgende:
Ze moet dus eerst die vent dumpen en dat wil ze niet in het huis doen door iets met Flip te doen.
quote:Op zondag 6 maart 2011 19:02 schreef mYsca het volgende:
daar heeft ie echt een abonnement opquote:Op zondag 6 maart 2011 19:11 schreef Ransjih het volgende:
ojee... alex verkeerde moment verkeerde plaats...alweer
Joan is gek op Flip, Aafka is gek op Flip ( of wil in ieder geval zijn stramme max uitknijpen). Flip is emotioneel geneigd meer met Aafke te zijn en kan van haar vele malen meer hebben, echter je moet er ook mee naar je oma op paasdag en Joan heeft de gave van er ietsje beter uit te zien dan Aafke. joan is wel gek op Flip maar dat komt bovenal omdat Joan gewoon geregeld een behoorlijk pak op de flikker moet hebben ( verbaal/geestelijk!). Datis de reden van haar haat / liefde verhouding mat Alex. Alex is een droplul tegen iedereen in het huis bealve tegen Joan. Die geeft hij geregeld een dikke veeg uit de pan en deinst geen centimeter terug.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:09 schreef FortyThree het volgende:
Kan er iemand uitleggen waar Joanne en Flip het over hebben?Ik snap er niks van. Is ze nou verliefd op hem?
Das voor tvquote:Op zondag 6 maart 2011 19:14 schreef MissJ.24 het volgende:
Fakking Laura is Guido aan het kriebelen........
quote:Op zondag 6 maart 2011 19:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joan is gek op Flip, Aafka is gek op Flip ( of wil in ieder geval zijn stramme max uitknijpen). Flip is emotioneel geneigd meer met Aafke te zijn en kan van haar vele malen meer hebben, echter je moet er ook mee naar je oma op paasdag en Joan heeft de gave van er ietsje beter uit te zien dan Aafke. joan is wel gek op Flip maar dat komt bovenal omdat Joan gewoon geregeld een behoorlijk pak op de flikker moet hebben ( verbaal/geestelijk!). Datis de reden van haar haat / liefde verhouding mat Alex. Alex is een droplul tegen iedereen in het huis bealve tegen Jaon. Die geeft hij geregeld een dikke veeg uit de pan en deinst geen centimeter terug.
Flip heeft vandaag Joan gebounced toen ze wilde kriebelen en dus gaat ze zeiken tegen Flip. Ze kan ook geen voet aan de grond krijgen en dus zit ze nu daar met Flip en Alex..
Ergo... : KAN.IEMAND.DIE.KUT.EENS.VERTELLEN.DAT.ZE.HAAR.BEK.MOET.HOUDEN.TENZIJ.ZE.TOESTEMMING.KRIJGT.DAT.DOET.ZE.NAMELIJK.FIJN.VINDEN!!!
quote:Op zondag 6 maart 2011 19:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Als Guido dat huis uitkomt heeft ie overal eeltplekken
Nee echt! Kijk maar eens wie ze blijft opzoeken om aan te vallen. Flip gaat dit nu ook dagelijks meemakenquote:
thanksquote:Op zondag 6 maart 2011 19:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joan is gek op Flip, Aafka is gek op Flip ( of wil in ieder geval zijn stramme max uitknijpen). Flip is emotioneel geneigd meer met Aafke te zijn en kan van haar vele malen meer hebben, echter je moet er ook mee naar je oma op paasdag en Joan heeft de gave van er ietsje beter uit te zien dan Aafke. joan is wel gek op Flip maar dat komt bovenal omdat Joan gewoon geregeld een behoorlijk pak op de flikker moet hebben ( verbaal/geestelijk!). Datis de reden van haar haat / liefde verhouding mat Alex. Alex is een droplul tegen iedereen in het huis bealve tegen Joan. Die geeft hij geregeld een dikke veeg uit de pan en deinst geen centimeter terug.
Flip heeft vandaag Joan gebounced toen ze wilde kriebelen en dus gaat ze zeiken tegen Flip. Ze kan ook geen voet aan de grond krijgen en dus zit ze nu daar met Flip en Alex..
Ergo... : KAN.IEMAND.DIE.KUT.EENS.VERTELLEN.DAT.ZE.HAAR.BEK.MOET.HOUDEN.TENZIJ.ZE.TOESTEMMING.KRIJGT.DAT.DOET.ZE.NAMELIJK.FIJN.VINDEN!!!
Servio & Guidoquote:Op zondag 6 maart 2011 19:16 schreef Niki.P het volgende:
Wat wordt het volgende Secret Story koppel?
Aafke en Philip
52%
Servio en Guido
4%
Alex en Laura
44%
Joanna en Karim
0%
Aaah niemand stemt op Joanna en Karim
thanksquote:Op zondag 6 maart 2011 19:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Compliment. je caps zijn er echt op vooruit gegaan
beginnetje werd net al door haar gemaaktquote:Op zondag 6 maart 2011 19:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee echt! Kijk maar eens wie ze blijft opzoeken om aan te vallen. Flip gaat dit nu ook dagelijks meemaken
Het kan zo naar SVquote:Op zondag 6 maart 2011 19:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joan is gek op Flip, Aafka is gek op Flip ( of wil in ieder geval zijn stramme max uitknijpen). Flip is emotioneel geneigd meer met Aafke te zijn en kan van haar vele malen meer hebben, echter je moet er ook mee naar je oma op paasdag en Joan heeft de gave van er ietsje beter uit te zien dan Aafke. joan is wel gek op Flip maar dat komt bovenal omdat Joan gewoon geregeld een behoorlijk pak op de flikker moet hebben ( verbaal/geestelijk!). Datis de reden van haar haat / liefde verhouding mat Alex. Alex is een droplul tegen iedereen in het huis bealve tegen Joan. Die geeft hij geregeld een dikke veeg uit de pan en deinst geen centimeter terug.
quote:Op zondag 6 maart 2011 19:14 schreef MissJ.24 het volgende:
Fakking Laura is Guido aan het kriebelen........
Idd...friemelpiemel..quote:Op zondag 6 maart 2011 19:19 schreef mazaru het volgende:
Ik hoop dat die friemelmeid eruit gaat. Daar word ik doodziek van.
Ik heb de onderste streams uitgezet. Ik werd kriegel van gefriemel.quote:
Ik hoop dat Laura exit gaat met haar boring personalityquote:Op zondag 6 maart 2011 19:22 schreef Niki.P het volgende:
Wat denken jullie dat er gaat gebeuren met de nominatie's morgen?
Ja op uiterlijk mag ze wel door.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:23 schreef TimeJumper het volgende:
Zelfs de ouders van Laura waren verbaasd dat ze was uitgekozen voor SST omdat ze nou niet een echt opvallende persoonlijkheid had![]()
Zelf vond ze zich saai.
Dat er dan nooit eens in je opkomt, goh wil Nederland wel al dat boring gekriebel zien.
Normaal let ze daar toch altijd op, wat wel of niet word uitgezonden
Das te makkelijk. Mo eruit voor meer drama. Met Maik er weer inquote:Op zondag 6 maart 2011 19:23 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik hoop dat Laura exit gaat met haar boring personality
Juist geen drama, want Mo is van de drama en die is dan weg.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:24 schreef mYsca het volgende:
[..]
Das te makkelijk. Mo eruit voor meer drama. Met Maik er weer in
quote:
Als pasfoto vorm met haar haar over der oren geplakt.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:25 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
die flaporen bedoel je? of dat hoekige mannengezicht? dat magere lichaam?
Die dansmoves?
![]()
Geef mij Joanne dan maar, die vind ik 10x knapper
Ze hebben haar gecast als match voor de ook ietwat saaie Alex denk ik. Wat het dmv haar geheim nog een leuk dilemma zou maken. Dat is deels gelukt, maar nu heeft ze totaal geen meerwaarde meer, aangezien haar interesse in Alex niet zo groot is.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:23 schreef TimeJumper het volgende:
Zelfs de ouders van Laura waren verbaasd dat ze was uitgekozen voor SST omdat ze nou niet een echt opvallende persoonlijkheid had![]()
Zelf vond ze zich saai.
Dat er dan nooit eens in je opkomt, goh wil Nederland wel al dat boring gekriebel zien.
Normaal let ze daar toch altijd op, wat wel of niet word uitgezonden
Dat zou mooi zijn het is geen al you need is love het is een spel.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:24 schreef mYsca het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 maart 2011 19:24 schreef mYsca het volgende:
[..]
Ja echt hoor. Joanna vertoond (adhd) kindergedrag. Ze heeft de volle bak aan aandacht met haar verbouwingen, neptieten en webshoppies en heeft verschrikkelijk behoefte aan een kader van regels om zich in veilig te voelen. Dit is voor haar te vertalenin tegenspraak. Zowel Philip als Alex geven zo nu en dan een goed, duidelijk nee af. Zoals ook kinderen zich veilig voelen in zo'n kader gaat dat ook op voor sommige door en door verwende groetjes zoals Joanna...quote:
Ja hoor, zie de cap van jesjequote:Op zondag 6 maart 2011 19:25 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
die flaporen bedoel je? of dat hoekige mannengezicht? dat magere lichaam?
Die dansmoves?
![]()
Geef mij Joanne dan maar, die vind ik 10x knapper
Ze wil zijn piemelquote:Op zondag 6 maart 2011 19:28 schreef Chanel5 het volgende:
Kent Laura niet het verschil tussen "CUT" en "take 5.743"
Het friemelen kan stoppen hoor jullie gehein is geraden!
ja.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja echt hoor. Joanna vertoond (adhd) kindergedrag. Ze heeft de volle bak aan aandacht met haar verbouwingen, neptieten en webshoppies en heeft verschrikkelijk behoefte aan een kader van regels om zich in veilig te voelen. Dit is voor haar te vertalenin tegenspraak. Zowel Philip als Alex geven zo nu en dan een goed, duidelijk nee af. Zoals ook kinderen zich veilig voelen in zo'n kader gaat dat ook op voor sommige door en door verwende groetjes zoals Joanna...
daar doelde ik dus op..
Ha! Ik deed nuanceren... nu kom ik denk ik in de hel
quote:Op zondag 6 maart 2011 19:26 schreef Lemar het volgende:
[..]
Als pasfoto vorm met haar haar over der oren geplakt.
Ze is vast gecast omdat ze stelde geen grenzen te hebbenquote:Op zondag 6 maart 2011 19:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze hebben haar gecast als match voor de ook ietwat saaie Alex denk ik. Wat het dmv haar geheim nog een leuk dilemma zou maken. Dat is deels gelukt, maar nu heeft ze totaal geen meerwaarde meer, aangezien haar interesse in Alex niet zo groot is.
Dat dus! Dat geheim was compleet de enige legitieme reden om haar erin te doen. Helaas was ome backfire er snel doordat Guidette zijn escort-geheim naar buiten kwam wat het totaal ongeloofwaardig maakte.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze hebben haar gecast als match voor de ook ietwat saaie Alex denk ik. Wat het dmv haar geheim nog een leuk dilemma zou maken. Dat is deels gelukt, maar nu heeft ze totaal geen meerwaarde meer, aangezien haar interesse in Alex niet zo groot is.
Wat ja?quote:
Leuk voor die 17 jarige vriendin van Guidette. Voor het geheim hoeven ze het niet meer te doen maar het is nu geheel op vrijwillige basis.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:28 schreef Lutte het volgende:
Guido en Laura kunnen niet meer van elkaar afblijven zeg.
ja verschrikkelijkquote:Op zondag 6 maart 2011 19:30 schreef Injetta het volgende:
Die Guido verandert in een kwijlende peuter zo langzamerhand. Hij eindigt foetus houding terwijl moeder Laura hem eindeloos kriebelt en aait...
Pffffff, als ze zo blijven mogen ze er van mij heel snel uit...
![]()
![]()
haha effe kijken is vast interessanter dan SSTquote:Op zondag 6 maart 2011 19:32 schreef Anneloortje het volgende:
Help spermavio nu op rtl 5 (herhaling wipeout.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |