ja hoezo niet??quote:
Zaterdag huilde ze zelfs nog wel opletten hequote:Op zondag 6 maart 2011 18:17 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ze was na haar bezoek aan de KVDW op vrijdagavond alweer blij. Of heb jij haar gisteren of vandaag nog zien janken?
Daarom zei ik dat ik in faalhazen geloofdequote:Op zondag 6 maart 2011 18:20 schreef Rubeeen het volgende:
Sorry xD Vergeten TT en nummer aan te passen....
sorryquote:Op zondag 6 maart 2011 18:21 schreef Lemar het volgende:
Of TS doet even nummer en TT niet aanpassen.
Alle genomineerden schrijven een boek. Iedere week weer.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:20 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Zaterdag huilde ze zelfs nog wel opletten heEn zoals essie net al zei hij schreef dat boek toen hij nog IN het huis zat
Ja precies maar sommige hier zeiden dat hij dat schreef toen hij er al uit was en dat is dus niet zoquote:Op zondag 6 maart 2011 18:22 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Alle genomineerden schrijven een boek. Iedere week weer.
toetje??quote:
Ik beweerde iets dergelijks niet, dus waarom je die tekst dan bij mij neerlegt is me een raadsel.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:23 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ja precies maar sommige hier zeiden dat hij dat schreef toen hij er al uit was en dat is dus niet zo
Leg het ook niet bij jou neer alleen dat bovenste omtrend dat huilenquote:Op zondag 6 maart 2011 18:24 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik beweerde iets dergelijks niet, dus waarom je die tekst dan bij mij neerlegt is me een raadsel.
Ze heeft sinds vrijdagavond niet meer gejankt om Maikquote:Op zondag 6 maart 2011 18:24 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Leg het ook niet bij jou neer alleen dat bovenste omtrend dat huilen
Zaterdag nogquote:Op zondag 6 maart 2011 18:25 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ze heeft sinds vrijdagavond niet meer gejankt om Maik
Wat had ze aan danquote:Op zondag 6 maart 2011 18:25 schreef md89 het volgende:
Gerard vroeg wat Joanna gister aan had met carnaval
nogmaals een Monique-Mind-Fuck graagquote:Op zondag 6 maart 2011 18:25 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ben klaar voor de Ultieme Monique-Maik-fuck!
Jij bent geen echte die hard RLS fanquote:Op zondag 6 maart 2011 18:25 schreef kahaarin het volgende:
Lol@TT. Nog niet gejankt vandaag?
*Ben op andere locatie dus geen streams.*
Welke dan?quote:Op zondag 6 maart 2011 18:26 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Nee hoor, dat had een andere reden.
Daar heeft ze niet veel voor nodig toch?quote:Op zondag 6 maart 2011 18:26 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Nee hoor, dat had een andere reden.
Nope, ze is helemaal hyper dat ze Maik gezien heeft.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:25 schreef kahaarin het volgende:
Lol@TT. Nog niet gejankt vandaag?
*Ben op andere locatie dus geen streams.*
quote:Op zondag 6 maart 2011 18:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, ze is helemaal hyper dat ze Maik zn boek gelezen heeft.
En geen streams? Dat is slechtquote:Op zondag 6 maart 2011 18:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Huh? Ik zit bij mijn schoonouders achter de PC om SST te checken....
Is ze in de DvdW Maik tegengekomen?quote:Op zondag 6 maart 2011 18:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, ze is helemaal hyper dat ze Maik gezien heeft.
waar is datquote:
sssquote:Op zondag 6 maart 2011 18:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Huh? Ik zit bij mijn schoonouders achter de PC om SST te checken....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |