Dat heb ik reeds geprobeerd, zonder resultaat.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:09 schreef porsche1 het volgende:
Pak een nijptang, klem hem stevig om dat schroefje heen en ga dan draaien of eraan snokken?
Ik hoopte stiekem dat ik, op de stof na, de stoel en de onderdelen niet hoefde te beschadigen. Het zitvlak is immers wél gemonteerd met schroeven die ik zo weer vast kan draaien. Maar als het niet anders kan, dan moet het maar.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:15 schreef kabelhaspel het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn![]()
Pak/leen een dremel en slijp het rondje ietsjes door midden, pak een schroevendraaier et voila.
Ipv een dremel kun je ook gewoon een scherpe schroevendraaier erop zetten en met een hamer een lijntje erin tikken.
5mm mag ookquote:Op zondag 6 maart 2011 19:09 schreef Vonkenboer het volgende:
Lijkt inderdaad veel op een klinknagel, met een 4 mm metaalboor uitboren is de enige oplossing.
Bij een slijptol loop je risico het hout te beschadigen. Uitboren is veiliger.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:54 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Ik zou er heel even de slijptol tegenaan houden. Maar je kunt natuurlijk ook een langdurige methode uitkiezen.
Ja doei. Een slijpschijf vrijwel plat ertegenaan en het kan niet misgaan. Mocht het dan toch nog misgaan, trek dan de stekker van de slijpschijf uit het stopcontact, knip het snoer zo kort mogelijk bij het apparaat af, en ga op zoek naar kinderbestek voor je met een vork in je oog prikt tijdens het eten.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:07 schreef Diemux het volgende:
Bij een slijptol loop je risico het hout te beschadigen. Uitboren is veiliger.
Hier spreekt een ervaren metaalbewerker. Je doet hier nu net of er met een slijptol niets mis kan gaan, maar een slijptol is nu net een van de gevaarlijkste stukken gereedschap die de "klusser" alreeds de nodige ziekenhuisopnames hebben gekost. Cirkelzaag is er ook zo een.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:34 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ja doei. Een slijpschijf vrijwel plat ertegenaan en het kan niet misgaan. Mocht het dan toch nog misgaan, trek dan de stekker van de slijpschijf uit het stopcontact, knip het snoer zo kort mogelijk bij het apparaat af, en ga op zoek naar kinderbestek voor je met een vork in je oog prikt tijdens het eten.
Dan boor jij hem toch lekker uit. Dramaqueen.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:23 schreef HardMetal het volgende:
Hier spreekt een ervaren metaalbewerker. Je doet hier nu net of er met een slijptol niets mis kan gaan, maar een slijptol is nu net een van de gevaarlijkste stukken gereedschap die de "klusser" alreeds de nodige ziekenhuisopnames hebben gekost. Cirkelzaag is er ook zo een.
Deze opmerkingen van jou zie ik dan ook als: "Holle vaten klinken het hardst"
Als jij liever boort dan even dit stukje afslijpen:quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |