quote:
Op maandag 7 maart 2011 21:24 schreef Danny het volgende:tnx

Overigens zijn aanmerkingen ook welkom hoor. Waarom zijn de andere foto's minder bv?
Nou:
1: Waar gaat het over? De springende aap of de zittende apen? Deze is als enige "uitgezoomd" wat hem er verder niet echt bij plaatst.
2. Toffe vlinder, kleuren liggen mooi vast. Lijkt me een lastig shot, omdat ze waarschijnlijk snel weer verder vliegen.
3. Toffe foto, kan er weinig op aanmerken. Zit een blaadje/takje onder in beeld, maar dat is niet zo storend.
4. Leuke overzichtsfoto met een hoop dieren erin.
5. Doet me eigenlijk niets, te krap gecropt imo.
6. Beetje saai, ze staan een beetje suf, en daar blijft het dan ook wel bij.
7, Toffe foto, verschillende beesten op de foto. En ik wist geeneens dat giraffes vooroverbuigen om te eten, ik dacht dat ze dat alleen voor het drinken deden.
8. Ook een zeldzaam iets, een olifant die lekker in het zonnetje licht te chillen
9. Toffe kleuren

Misschien zwart/wit, en dan alleen de slang in kleur? Zou misschien ook een leuke uitkomst hebben.
Jammer dat de tak voor de slang langsloopt (links van de slang) en net iets te scherp is om zomaar te negeren.
10. Doet me eigenlijk niets. Ondanks dat aap lekker op de rots zit vind ik hem niet mooi uitkomen. Pluspunt voor zijn slurf
11. Weer mooie kleuren

Waar loopt ie eigenlijk overheen?
12. Het kan aan mij liggen, maar het lijkt haast alsof de achtergrond scherper is dan de beer zelf. Ook is er te veel dieptewerking door de rots en plantjes op de voorgrond.
13. Toffe foto van een marmotje oid die boven de grond komt kijken. Mooie crop ook!
. Hier bevalt me de crop iets minder. Links boven zit nog een blaadje op de voorgrond. Verder gebeurt er weinig (afgezien van een toffe oranje aap op een tak).
15. Toffe foto! Kleuren en glans van zijn vacht komen heel mooi uit. Is het een luiaard?
16. aan de ene kant tof dat ze alle 3 in de camera kijken, maar ik vraag me nu wel af hoe ze er van de zijkant uit zien. De kleuren komen denk ik ook beter uit als er 1tje opzij zwemt. Maar je hebt het nou niet altijd voor het zeggen

17. Wat Puala zegt, het touw is scherper dan de aap.
18. Mooie foto, toffe bokeh, irritant takje op de voorgrond. Leuk dat hij zo in de lens kijkt!
Wel een hoop foto's om te beoordelen, daarom is mijn feedback niet overal even goed.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.