Oh, Iza is echt supermooi jaquote:Op zondag 6 maart 2011 19:54 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Oow ja er waren 4 reutjes.Had ook al bijna iemand anders verleid om er nog eentje te nemen.. Zij heeft nu die mooie Peludo teef, Iza.
Oh nee krijgen we nu de horror verhalenquote:Op zondag 6 maart 2011 19:56 schreef oh-oh het volgende:
Hoe is Iza van karakter eigenlijk?
Ik ken alleen Madam, is dat niet een zus van haar?
Madam vind ik echt niet leuk
Ah ja, Iza is een zus van Atoq denk ik he?quote:Op zondag 6 maart 2011 20:00 schreef _Multiply86_ het volgende:
Madam is uit een ander nestje zie ik net..wel in hetzelfde jaar geboren
Ja klopt!quote:Op zondag 6 maart 2011 20:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah ja, Iza is een zus van Atoq denk ik he?
Oh nee, zo erg is Madam ook niet hoor, maar ik zou haar nooit willen hebben.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:02 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ja klopt!
Ik hoop maar dat het een leuke hond word haha, wil niet nog een James
Nee van wat pit hou ik wel, maar moet wel sociaal zijn. Die andere 3 hier kan ik ook zo bij elke hond pleuren. Maar gaat vast goedkomen.. gelijk op puppycursus ook..heb ik ook nog nooit gedaanquote:Op zondag 6 maart 2011 20:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nee, zo erg is Madam ook niet hoor, maar ik zou haar nooit willen hebben.
Blue en Zorba en King zou ik als het echt moest wel in huis nemen, die zijn haske lief
Ik ook nog nooitquote:Op zondag 6 maart 2011 20:07 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Nee van wat pit hou ik wel, maar moet wel sociaal zijn. Die andere 3 hier kan ik ook zo bij elke hond pleuren. Maar gaat vast goedkomen.. gelijk op puppycursus ook..heb ik ook nog nooit gedaan
Ik weet ook wel hoe het gaat, maar vind al die puppy's bij elkaar welquote:
Een band die je om het middel doet met een maandverbandje erin, zodat ze niet de zooi onder kunnen zeikenquote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 20:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Een band die je om het middel doet met een maandverbandje erin, zodat ze niet de zooi onder kunnen zeiken
Naja het werkt wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |