Omdat opslag retegoedkoop is tegenwoordig. En avi's van 175mb zijn meer dan goed genoeg voor een sitcom en heb je in een paar minuten binnenquote:
Klopt. De vorige was de 10e.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:07 schreef Brammie1 het volgende:
volgende aflevering wordt pas op 31 maart uitgezonden
En daarna die sok nog.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:27 schreef bl_henkie2 het volgende:
Nog negen dagen tot de volgende aflevering.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:07 schreef Brammie1 het volgende:
volgende aflevering wordt pas op 31 maart uitgezonden
Die moeder van Raj ziet er wel appetijtelijk uit daarquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:27 schreef bl_henkie2 het volgende:
Nog negen dagen tot de volgende aflevering.
I'm bored.![]()
Ik heb alle 82 afleveringen tot nog toe al minstens tien keer gezien.![]()
Aangezien de schrijvers nog minstens drie seizoenen moeten vullen denk ik dat de volgende episode vast langs zal komen.
Wat als de ouders van de Big Bangers met elkaar opgescheept zitten in het appartement?
Raj's ouders zijn uit New Delhi gekomen, Penny's vader uit Nebraska.
Zal Leonard's moeder de moeder van Sheldon het eerst op de kast jagen of juist omgekeerd?
Hoe zal de rest reageren op Howard's moeder?
Zoals Penny dat pleegt te zeggen:
"Discuss"![]()
[ afbeelding ]
Ja dat lees ik nu, maar zat nog niet in dit topic. Ik wist het toch ook al toen ik het schreef pipoquote:
Volgend tvcountdown welquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:48 schreef Seam het volgende:
Ik dacht dat volgende week weer een nieuwe aflevering was, klopt dit?
Priya leek zo'n lief en aardig figuur, maar nadat ze in de vorige aflevering Penny wilde verbannen blijkt wel dat ze dat niet zo maar is....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die moeder van Raj ziet er wel appetijtelijk uit daar. Ik vind zelf Priya ook maar een irritant figuur, maarja niet erg om naar te kijken.
Geniaalquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:31 schreef Qunix het volgende:
Wat irritant dat de laatste episode een rar is met een wachtwoord en daarin weer een rar met een wachtwoord en daarin een avi die corrupted is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you fokking to me?
Dan heb je een verkeerde te pakken. Dat soort versies verschijnen regelmatig van allerlei series om via de site die dat wachtwoord zou moeten hebben spyware en andere rotzooi op je computer te zetten.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:31 schreef Qunix het volgende:
Wat irritant dat de laatste episode een rar is met een wachtwoord en daarin weer een rar met een wachtwoord en daarin een avi die corrupted is
Ik heb ze van Iso hunt, torrent met 21.000+ seeders.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:48 schreef BrainOverfloW het volgende:
en voor de zekerheid je pc scannen op slechte software.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:46 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Thanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(wel heel slecht kwaliteit)
[ Bericht 1% gewijzigd door Qunix op 29-03-2011 22:35:03 ]
Precies, de oudste pakken. Ik heb een dropbox waar alle series in komen, die pakt ook altijd de oudstequote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:59 schreef tjoptjop het volgende:
Ik pak eigenlijk altijd de oudste, nooit problemen mee gehad. Die met password worden vaak ook wat later geupped.
eztv.itquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:31 schreef Qunix het volgende:
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:17 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik heb ze van Iso hunt, torrent met 21.000+ seeders.
Oh en ik heb een mac
[..]
Thanks!
(wel heel slecht kwaliteit)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
Geweldige scene was dat.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:03 schreef CrashO het volgende:
"Today is the day, a girl is finally gonna touch you in you little special place"![]()
Helemaal mee eens, ik moest een paar keer hardop lachen in de treinquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:02 schreef pfaf het volgende:
Ik vond 'm ook ouderwets grappig! Eén van de betere van het seizoen.
Dat heb je niet om te kiezen hoorquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:44 schreef tjoptjop het volgende:
Raj was ook weer geweldig
En Sheldon zou natuurlijk nooit z'n account late hacken, die heeft gewoon een 256bits encrypted password erop zitten
quote:
Ik vond hem ook super, favo van dit seizoen!quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:02 schreef pfaf het volgende:
Ik vond 'm ook ouderwets grappig! Eén van de betere van het seizoen.
ride of the valkyriesquote:
hoezo briljant? Ik vind BBT nou zo'n typische sitcom die nét iets leuker is dan de rest, maar daar blijft het bij.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:30 schreef DanielleM het volgende:
"They took my battle ostrich!"
"Oh no, not Glen."
"Yes Glen. The only bird I ever loved."
Briljant. Bril-jant.![]()
O.k., ik bijt wel.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:47 schreef Mirel het volgende:
[..]
hoezo briljant? Ik vind BBT nou zo'n typische sitcom die nét iets leuker is dan de rest, maar daar blijft het bij.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:45 schreef Marie30 het volgende:
"I took Howard to the beach ones once, he almost burst into flames like a vampire."![]()
Deze ep zit echt vol met bazenquotes.
Daar gaat het me niet om. Dat stukje tekst die je quote voel ik niet. Ik zie wel waarom het grappig zou zijn maar zo uit het niets vind ik het niks. Als ze die struisvogel vaker genoemd zou hebben, dan zou het op zichzelf al een grap zijn, Sheldon die teveel lult over z'n digitale huisdier. Als dán dit stukje tekst gezegd zou worden, na een heel seizoen lang flauwe struisvogel grapjes, dan zou ik het wel grappig vinden.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:15 schreef bl_henkie2 het volgende:
[..]
O.k., ik bijt wel.
Wat is dan volgen jou dan wel een briljante sitcom?
Dan kunnen we die gaan afkraken.
Nou, ik vond het briljant!quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:49 schreef Mirel het volgende:
[..]
Daar gaat het me niet om. Dat stukje tekst die je quote voel ik niet. Ik zie wel waarom het grappig zou zijn maar zo uit het niets vind ik het niks. Als ze die struisvogel vaker genoemd zou hebben, dan zou het op zichzelf al een grap zijn, Sheldon die teveel lult over z'n digitale huisdier. Als dán dit stukje tekst gezegd zou worden, na een heel seizoen lang flauwe struisvogel grapjes, dan zou ik het wel grappig vinden.
Dat vind ik dus. Het stukje tekst is goed, maar omdat het zomaar uit het niets komt voelt als een formule die de schrijvers erbij pakken.
Niks mis met andere lines (vond het een van de grappigste eps in tijden), deze vind ik toevallig 3x niks en dan zie ik dat iemand anders bij het andere uiterste zit en het absoluut briljant vindt.
Ik weet het.quote:Op zondag 3 april 2011 01:08 schreef DanielleM het volgende:
De eerste paar seizoenen waren idd het best. Hoe meer mainstream het wordt hoe meer mensen er naar gaan kijken. En meer kijkcijfers betekent meer reclame inkomsten. Tegenwoordig draait het alleen maar om de kijkcijfers.
wat jij niet briljant vind is niet briljant?quote:Niks mis met andere lines (vond het een van de grappigste eps in tijden), deze vind ik toevallig 3x niks en dan zie ik dat iemand anders bij het andere uiterste zit en het absoluut briljant vindt.
Hoe jij dat uit dat stukje tekst kan halenquote:Op zondag 3 april 2011 11:31 schreef Berjan1986 het volgende:
[..]
wat jij niet briljant vind is niet briljant?
je moet naar Libië verhuizen, daar zoeken ze jouw soort nog
Nee, als we aan beide precies het tegengestelde vinden, dan vind ik dat simpelweg interessant.quote:Op zondag 3 april 2011 11:31 schreef Berjan1986 het volgende:
[..]
wat jij niet briljant vind is niet briljant?
je moet naar Libië verhuizen, daar zoeken ze jouw soort nog
quote:Op zondag 3 april 2011 01:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik weet het.
Ach, ik blijf het ook gewoon kijken hoor. Maar houd niet van mensen die het nu ontdekken omdat het op Veronica komt en helemaal verslaafd zeggen te zijn. Dat zijn niet de echte nerds voor die het programma geweldig was in het begin
.
Ach, het "dumbing down" van de serie is een prijs die we moeten betalen voor de continuatie van de serie of hadden we liever drie geniale seizoenen gehad waarna de show wordt gecancelled omdat het grote amerikaanse publiek de wetenschappelijke grapjes niet snapt?quote:Op zondag 3 april 2011 14:29 schreef Marie30 het volgende:
Ik heb liever dat hier nog wat bazenquotes worden neergegooid i.p.v. dat gehakketak ik vind dit wel/niet briljant... Over smaak valt nu eenmaal niet te twisten.
Zelfs de wetenschappelijke grapjes zijn voor bijna iedereen te snappen, het is niet geschreven voor super intelligente mensen hoorquote:Op maandag 4 april 2011 10:45 schreef bl_henkie2 het volgende:
[..]
Ach, het "dumbing down" van de serie is een prijs die we moeten betalen voor de continuatie van de serie of hadden we liever drie geniale seizoenen gehad waarna de show wordt gecancelled omdat het grote amerikaanse publiek de wetenschappelijke grapjes niet snapt?
Wat betreft de bazenquote van de hele aflevering en ook een beetje een wetenschappelijk grapje:
Penny: "Amy is right, I do wanna fling my poop at her."
Geniaal
quote:3000 hours, clicking on that mouse, collecting weapons & gold. It's almost as if it was a huge waste of time
Klopt. Maar er zat wel meer niveau in de grappen itt de opmerkingen die ze nu roepen. Maar dat is idd de prijs die je betaalt voor meer seizoenen, en breder publiek. Ach, het is wel prima zo. Het is alleen in mijn ogen niet meer de serie die de schrijvers in eerste instantie wilden makenquote:Op maandag 4 april 2011 12:51 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Zelfs de wetenschappelijke grapjes zijn voor bijna iedereen te snappen, het is niet geschreven voor super intelligente mensen hoor
Dumbing down hoeft niks met het publiek te maken hebben, kan ook zijn dat ze niet veel beters meer kunnen verzinnen atm. Dat gebeurd met alle serieus, nu vind ik seizoen 4 totaal niet slecht maar bijvoorbeeld met andere series had ik liever wel 3 'geniale' seizoenen en dan stoppen (net als met films).
I.p.v. nog 3 seizoenen eraan plakken om uit het uit te melken en het te verpesten.
Dat dus, of hij zou gaan terughacken. Geen face to face confrontatie.quote:En Sheldon zou natuurlijk nooit z'n account late hacken, die heeft gewoon een 256bits encrypted password erop zitten![]()
Je kan wel het sterkste wachtwoord van de wereld hebben, dan nog ben je afhankelijk van hoe sterk de beveiliging van WoW is.quote:Op maandag 4 april 2011 14:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat dus, of hij zou gaan terughacken. Geen face to face confrontatie.
Maar ik vond het zeker een vermakelijke epi.
All about mainstream nu ja...echt zonde, al begreep ik veel niet in het eerste seizoenquote:Op zondag 3 april 2011 00:53 schreef Tegan het volgende:
Ik bedoelde ook dat daardoor de serie een heel stuk mainstreamer is geworden, mensen kunnen zich meer inleven in de karakters. Opzich niets mis mee natuurlijk. Maar de serie was op zijn briljantst in het begin, en nu is het enkel een slap aftreksel ervan. Vaak vind ik mensen die TBBT nu helemaal geweldig vinden juist een beetje dom dan, omdat ze het nu wel grappig vinden, terwijl de grappen nu echt dusdanig laag niveau hebben gekregen. Ik vraag me dan af of ze het begin ook geweldig vonden of niet.
Sjezus, wat een gezeik. Dan stop je toch gewoon nu met kijken! heb je 3 goede seizoenen gehad en hoef je niet meer de komende uitmelk seizoenen te kijken, precies wat je wiltquote:Op maandag 4 april 2011 12:51 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Zelfs de wetenschappelijke grapjes zijn voor bijna iedereen te snappen, het is niet geschreven voor super intelligente mensen hoor
Dumbing down hoeft niks met het publiek te maken hebben, kan ook zijn dat ze niet veel beters meer kunnen verzinnen atm. Dat gebeurd met alle serieus, nu vind ik seizoen 4 totaal niet slecht maar bijvoorbeeld met andere series had ik liever wel 3 'geniale' seizoenen en dan stoppen (net als met films).
I.p.v. nog 3 seizoenen eraan plakken om uit het uit te melken en het te verpesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |