Een E39 gegarandeerd afgereden als je die 2de hands koopt.quote:Op zondag 6 maart 2011 13:23 schreef Microtubuli het volgende:
Sla een E39 op de kop, daar smullen de vrouwtjes van.
E60 mag ook, weet niet wat je budget is om aan een vrouw te komen.quote:Op zondag 6 maart 2011 13:33 schreef danny1988 het volgende:
[..]
Een E39 gegarandeerd afgereden als je die 2de hands koopt.
In het dagelijks leven ben ik vooral bezig met werk 8 uur per dag en dan ben ik pas om 17:00 terug thuis.quote:Op zondag 6 maart 2011 13:42 schreef Prenzlauer het volgende:
Wees wat creatiever man. Discotheken zijn voor een bepaald soort mensen, je hebt duizenden plekken waar je leuke mensen kan ontmoeten. Begin eens met wat jou nou drijft in het dagelijks leven.
Dit antwoord ben ik ook al vaker tegen gekomen.quote:Op zondag 6 maart 2011 13:46 schreef OxygeneFRL het volgende:
Je bent al verkeerd bezig in je hoofd. De juiste vrouw overkomt je, als je gaat zoeken kom je de verkeerden tegen.
Pas? dat is voor mij vroeg wat een leven heb jij zegquote:Op zondag 6 maart 2011 13:51 schreef danny1988 het volgende:
.
[..]
dan ben ik pas om 17:00 terug thuis.
Ik kom wel leuke meisjes tegen bij de sportschool maar het komt er nooit echt van om een praatje te maken.quote:Op zondag 6 maart 2011 15:13 schreef kwaliteit. het volgende:
Kom je geen leuke meisjes bij de sportschool tegen?
Maar je moet je ook niet als een passieve zoutzak gedragen, enige aktie is wel vereist!quote:Op zondag 6 maart 2011 13:46 schreef OxygeneFRL het volgende:
Je bent al verkeerd bezig in je hoofd. De juiste vrouw overkomt je, als je gaat zoeken kom je de verkeerden tegen.
Bij yoga weett je dan ook meteen of ze d'r benen om haar nek kan leggenquote:Op zondag 6 maart 2011 19:59 schreef LostInSpace het volgende:
Ga dingen doen waar veel vrouwen komen.
Ik heb er weleens aan gedacht Yoga te gaan doen of naar een dansschool te gaan haha.
Sta je misschien ff voor lul, maar je bent wel outnumbered by women
Genoeg andere dansstijlen nietquote:Op zondag 6 maart 2011 21:14 schreef danny1988 het volgende:
dansschool is wel een goede tip eigenlijk ik hou wel van dansen maar dan eigenlijk geen stijldansen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |