Zou je niet beter voor Utrecht of Enschede of Leiden kunnen kiezen?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:37 schreef Darkestrah het volgende:
Grote kans dat ik vanaf deze zomer hier ook mijn pareltjes van posts neer mag gaan zetten.
Hoe kom je daarbij? Ik wil journalistiek gaan doen in Tilburg.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:56 schreef theKiD het volgende:
[..]
Zou je niet beter voor Utrecht of Enschede of Leiden kunnen kiezen?
quote:Op maandag 21 maart 2011 10:20 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Ik wil journalistiek gaan doen in Tilburg.
quote:mijn pareltjes van posts
Het hele gegeven om het "pareltjes" te noemen.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:38 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Mijn toekomstige pareltjes van posts, dan.
dacht alquote:Op maandag 21 maart 2011 10:52 schreef theKiD het volgende:
[..]
Het hele gegeven om het "pareltjes" te noemen.Dude
en peppi ?quote:
Ligt aan de gemoedstoestand..quote:Op maandag 21 maart 2011 11:18 schreef Darkestrah het volgende:
Poeh, ik hoop niet dat je al mijn posts zo serieus gaat nemen hoor.
Precies, stiekem moet Kid gewoon niet zo jankenquote:Op maandag 21 maart 2011 11:18 schreef Darkestrah het volgende:
Poeh, ik hoop niet dat je al mijn posts zo serieus gaat nemen hoor.
quote:Op maandag 21 maart 2011 12:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies, stiekem moet Kid gewoon niet zo jankenHij is overigens vrij goed om te kopen met terrorpasta, het is maar een kleine hint...
Godenvoedsel waarvan de receptuur alleen bekend is bij mij, mwoehaha!quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 14:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Godenvoedsel waarvan de receptuur alleen bekend is bij mij, mwoehaha!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 21 maart 2011 14:47 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik denk dak zo eens bij de AH ga kijken of ik terrorpasta ga makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 21 maart 2011 14:47 schreef theKiD het volgende:
[..]
Oh noes, zeh secret!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hoe heb je dat zo snel gevonden btw?
Half bezopen is weggegooid geld.
Heb m al weer weggehaaldquote:Op maandag 21 maart 2011 14:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh noes, zeh secret!![]()
![]()
Hoe heb je dat zo snel gevonden btw?![]()
Ja, maar eerst gehakt helemaal bakken, dan groen, dan boursinquote:Op maandag 21 maart 2011 14:52 schreef theKiD het volgende:
[..]
Heb m al weer weggehaaldZoeken hier op FOK en dan snel paginas doorlopen
![]()
Maarre... die boursin en dat groen, allemaal tegelijk door het gehakt?
Alleen al het woord "Kip"quote:Op maandag 21 maart 2011 15:36 schreef SpeCulaes het volgende:
Boursin en spinazie icm pasta hm....
Kip bakken in de boursin, champigonnetjes erbij bakken. Daarna de spinazie erbij gooien, samen met pijnboompitjes en de tagiatelle.
Fantastische pasta!
Kwaliteit.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:37 schreef Darkestrah het volgende:
Grote kans dat ik vanaf deze zomer hier ook mijn pareltjes van posts neer mag gaan zetten.
Wordt gewaardeerd. Zoveel mogelijk onzin posten valt ook onder kwaliteit overigens.quote:
Gast, kip goed kruiden en vervolgens bakken in de boursin is goddelijk!quote:
Alle ingredienten behalve de spekjes zijn gehaald.. Vanavond is het erop of eronder voor de terrorpastaquote:Op maandag 21 maart 2011 14:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, maar eerst gehakt helemaal bakken, dan groen, dan boursin
Ga eens ergens anders de culinaire barbaar uithangen!quote:Op maandag 21 maart 2011 17:16 schreef Crazy-M het volgende:
Kip is altijd lekker als het goed warm is gemaakt
De hot wings van de turk in de stad![]()
![]()
![]()
neuhquote:Op maandag 21 maart 2011 17:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ga eens ergens anders de culinaire barbaar uithangen!
Gewoon doen! Gehakt, groen, boursin. Van tevoren wel even spek bakken!quote:Op maandag 21 maart 2011 16:00 schreef theKiD het volgende:
[..]
Alle ingredienten behalve de spekjes zijn gehaald.. Vanavond is het erop of eronder voor de terrorpasta
Het ziet er niet echt fris uit, en je denkt dat je aan 5 borden nog niet genoeg hebt.. maar MAN MAN MAN!!! Dat smaakt goed en is ontzettend machtig!quote:Op maandag 21 maart 2011 17:35 schreef PierreTT het volgende:
En gooi een zak geraspte kaas door alles heen aan het einde. En wanneer geserveerd nog wat geraspte kaas eroverheen. Een zak kaas door de saus gemengd zorgt voor wat structuur. En vergeet niet het gehakt af te gieten, anders wordt het soep!
Ik zei hetquote:Op maandag 21 maart 2011 17:43 schreef theKiD het volgende:
[..]
Het ziet er niet echt fris uit, en je denkt dat je aan 5 borden nog niet genoeg hebt.. maar MAN MAN MAN!!! Dat smaakt goed en is ontzettend machtig!![]()
![]()
![]()
Ik zeg.. voor herhaling vatbaar
Eigenlijk een apart kookboek maken:quote:Op maandag 21 maart 2011 17:43 schreef theKiD het volgende:
[..]
Het ziet er niet echt fris uit, en je denkt dat je aan 5 borden nog niet genoeg hebt.. maar MAN MAN MAN!!! Dat smaakt goed en is ontzettend machtig!![]()
![]()
![]()
Ik zeg.. voor herhaling vatbaar
hmm lasagne is ook erg lekkerquote:Op maandag 21 maart 2011 22:29 schreef Stuurloos het volgende:
Had vandaag lekker lasagne met zalm op t werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |