Je moet wel een beetje volle baardgroei hebben, anders is het geen gezicht.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Baardgroei staat mij niet vrees ik, in geen enkele mate..
Al zou ik dan wel van m'n babyface af zijn..
Neequote:Op zondag 6 maart 2011 11:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zeker ook een metalbandshirt en werkend in de ICT?
Dan moet ik het eerst een week niet scheren, en dan kijken wat er van te maken valt..quote:Op zondag 6 maart 2011 12:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje volle baardgroei hebben, anders is het geen gezicht.
[..]
Nee
Haren kort, getrimde baard, overhemd en nette schoenen. Representatieve functie... wherever
Ik heb het een beetje gekuisd her en der.quote:Op zondag 6 maart 2011 12:00 schreef Yuki het volgende:
Lieve WT, zou jij alsjeblieft de OP kunnen fatsoeneren?![]()
Down under weleens ja, z had zelf een verminderde motoriek, dus haalde zichzelf weleens open.. Lijkt me op die plek niet echt fijn om uit te schieten..quote:
Met zo'n Thiers Issard?quote:Op zondag 6 maart 2011 12:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Down under weleens ja, z had zelf een verminderde motoriek, dus haalde zichzelf weleens open.. Lijkt me op die plek niet echt fijn om uit te schieten..
Ik vond het een raar idee, tbhquote:Op zondag 6 maart 2011 12:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Down under weleens ja, z had zelf een verminderde motoriek, dus haalde zichzelf weleens open.. Lijkt me op die plek niet echt fijn om uit te schieten..
Dank jequote:Op zondag 6 maart 2011 12:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb het een beetje gekuisd her en der.
Nu ga ik denk ik mijn mandje uit.
Niet? De fun afterwards can be quite good..quote:Op zondag 6 maart 2011 12:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vond het een raar idee, tbh
Maar op zich wel logisch ja...
Alleen merk ik wel dat ik zelf heel goed moet voelen wat ik doe en waar ik ben, anders krijg ik ook scheerwondjes. Ik zou een ander er niet mee vertrouwen.
En echt een sexy idee vind ik het ook niet, als m'n hypothetische vriend het zou doen
Als hij je nou ff scheert, maak je dan wel broodjes voor hem?quote:Op zondag 6 maart 2011 12:17 schreef Kluts het volgende:
Broodjes waren HEEEEEEEEEEERLIJK Jofunokunonkounounfdks!
Nu ben je gewoon gemeenquote:Op zondag 6 maart 2011 12:17 schreef Kluts het volgende:
Broodjes waren HEEEEEEEEEEERLIJK Jofunokunonkounounfdks!
Wat?quote:Op zondag 6 maart 2011 12:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nu ben je gewoon gemeen![]()
Ik krijg straks Soto Madorou![]()
![]()
Van 't vriendje
Zogenaamd bijdehand en ik ben nog geen steek wijzer.quote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 12:30 schreef Yuki het volgende:
Eerste hit is Singles.
Spel het dan wel goed iig
Forum Opties | |
---|---|