Je moet wel een beetje volle baardgroei hebben, anders is het geen gezicht.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Baardgroei staat mij niet vrees ik, in geen enkele mate..
Al zou ik dan wel van m'n babyface af zijn..
Neequote:Op zondag 6 maart 2011 11:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zeker ook een metalbandshirt en werkend in de ICT?
Dan moet ik het eerst een week niet scheren, en dan kijken wat er van te maken valt..quote:Op zondag 6 maart 2011 12:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje volle baardgroei hebben, anders is het geen gezicht.
[..]
Nee
Haren kort, getrimde baard, overhemd en nette schoenen. Representatieve functie... wherever
Ik heb het een beetje gekuisd her en der.quote:Op zondag 6 maart 2011 12:00 schreef Yuki het volgende:
Lieve WT, zou jij alsjeblieft de OP kunnen fatsoeneren?![]()
Down under weleens ja, z had zelf een verminderde motoriek, dus haalde zichzelf weleens open.. Lijkt me op die plek niet echt fijn om uit te schieten..quote:
Met zo'n Thiers Issard?quote:Op zondag 6 maart 2011 12:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Down under weleens ja, z had zelf een verminderde motoriek, dus haalde zichzelf weleens open.. Lijkt me op die plek niet echt fijn om uit te schieten..
Ik vond het een raar idee, tbhquote:Op zondag 6 maart 2011 12:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Down under weleens ja, z had zelf een verminderde motoriek, dus haalde zichzelf weleens open.. Lijkt me op die plek niet echt fijn om uit te schieten..
Dank jequote:Op zondag 6 maart 2011 12:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb het een beetje gekuisd her en der.
Nu ga ik denk ik mijn mandje uit.
Niet? De fun afterwards can be quite good..quote:Op zondag 6 maart 2011 12:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vond het een raar idee, tbh
Maar op zich wel logisch ja...
Alleen merk ik wel dat ik zelf heel goed moet voelen wat ik doe en waar ik ben, anders krijg ik ook scheerwondjes. Ik zou een ander er niet mee vertrouwen.
En echt een sexy idee vind ik het ook niet, als m'n hypothetische vriend het zou doen
Als hij je nou ff scheert, maak je dan wel broodjes voor hem?quote:Op zondag 6 maart 2011 12:17 schreef Kluts het volgende:
Broodjes waren HEEEEEEEEEEERLIJK Jofunokunonkounounfdks!
Nu ben je gewoon gemeenquote:Op zondag 6 maart 2011 12:17 schreef Kluts het volgende:
Broodjes waren HEEEEEEEEEEERLIJK Jofunokunonkounounfdks!
Wat?quote:Op zondag 6 maart 2011 12:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nu ben je gewoon gemeen![]()
Ik krijg straks Soto Madorou![]()
![]()
Van 't vriendje
Zogenaamd bijdehand en ik ben nog geen steek wijzer.quote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 12:30 schreef Yuki het volgende:
Eerste hit is Singles.
Spel het dan wel goed iig
Mij is gezegd dat het zo gespeld werdquote:Op zondag 6 maart 2011 12:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Eerste hit is Singles.
Spel het dan wel goed iig
Ik nietquote:Op zondag 6 maart 2011 12:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vond het een raar idee, tbh
Maar op zich wel logisch ja...
Alleen merk ik wel dat ik zelf heel goed moet voelen wat ik doe en waar ik ben, anders krijg ik ook scheerwondjes. Ik zou een ander er niet mee vertrouwen.
En echt een sexy idee vind ik het ook niet, als m'n hypothetische vriend het zou doen
Vormpjes deed ik niet aan, streepje en trimmen welquote:Op zondag 6 maart 2011 12:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik nietM'n ex heeft mij ook wel eens down under geschoren, wilde hij proberen een hartje te scheren
![]()
En ik heb nooit last van uitschieten en wondjes e.d. Gilette Fusion
Ik heb ook fusion, maar das een klote mesje rond m'n kaken en kin, maar bij wat rondere vormen werkt ie geweldigquote:Op zondag 6 maart 2011 12:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik nietM'n ex heeft mij ook wel eens down under geschoren, wilde hij proberen een hartje te scheren
![]()
Wilkinson Quatroquote:Op zondag 6 maart 2011 12:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
![]()
Hij wilde het proberenquote:Op zondag 6 maart 2011 12:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vormpjes deed ik niet aan, streepje en trimmen wel
Die heb ik ook. Vind vijf mesjes fijner.quote:
Wat een preuts wijf ben je toch.quote:Op zondag 6 maart 2011 12:37 schreef Kluts het volgende:
Ik gebruik al 100 jaar mijn Gilette Venus en die is top.
En mijn badkamerbezigheden zijn MIJN badkamerbezigheden en dat blijft zo. Ik scheer mezelf wel.
Preutsertquote:Op zondag 6 maart 2011 12:37 schreef Kluts het volgende:
En mijn badkamerbezigheden zijn MIJN badkamerbezigheden en dat blijft zo. Ik scheer mezelf wel.
Hij wilde het figuurtje proberen te makenquote:
Ik ben gewoon een ouderwets preuts wijf in sommige opzichten.quote:
Nou, ik zou het na die ervaring ook niet snel meer toelatenquote:
Sjabloon maken en dan pas scheren had beter geweest, maarja..quote:Op zondag 6 maart 2011 12:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij wilde het figuurtje proberen te maken
Iedere keer een ander figuurtjequote:Op zondag 6 maart 2011 12:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sjabloon maken en dan pas scheren had beter geweest, maarja..
Totdat je wordt opgedragen om als gehoorzame vrouw een ontbijtje te maken voor een man, dan kun je wel weer progressief zijn.quote:Op zondag 6 maart 2011 12:38 schreef Kluts het volgende:
Ik ben gewoon een ouderwets preuts wijf in sommige opzichten.
Ga jij nou pre-seks tips geven aan Krea?quote:Op zondag 6 maart 2011 12:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Sjabloon maken en dan pas scheren had beter geweest, maarja..
Zo strikt is het voor mij niet. Samen douchen vind ik namelijk wel echt heel leukquote:Op zondag 6 maart 2011 12:37 schreef Kluts het volgende:
Die had gewoon ineens plotsklaps een broodje voor zijn neus staan voor hij ook maar kon bedenken dat hij honger had.quote:Op zondag 6 maart 2011 12:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Totdat je wordt opgedragen om als gehoorzame vrouw een ontbijtje te maken voor een man, dan kun je wel weer progressief zijn.
Samen douchen vind ik kut, want te weinig water voor MIJ.quote:Op zondag 6 maart 2011 12:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo strikt is het voor mij niet. Samen douchen vind ik namelijk wel echt heel leuk
Maar scheren gaat me echt te ver
quote:Op zondag 6 maart 2011 12:42 schreef Kluts het volgende:
Die had gewoon ineens plotsklaps een broodje voor zijn neus staan voor hij ook maar kon bedenken dat hij honger had.
Ik ben een huismus in dat opzicht. Is ook een van mijn goeie kanten denk ik.
Het was Krea nietquote:Op zondag 6 maart 2011 12:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga jij nou pre-seks tips geven aan Krea?
Zoveel water heb jij niet nodig met je kleine lijfjequote:Op zondag 6 maart 2011 12:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Samen douchen vind ik kut, want te weinig water voor MIJ.
Samequote:Op zondag 6 maart 2011 12:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die had gewoon ineens plotsklaps een broodje voor zijn neus staan voor hij ook maar kon bedenken dat hij honger had.
Ik ben een huismus in dat opzicht. Is ook een van mijn goeie kanten denk ik.
En dat kun jequote:Op zondag 6 maart 2011 12:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Same
Laat mij maar lekker zorgen enzoMaar dan wel op eigen initiatief.
Ssssssht!quote:
Betraptquote:
Ja, dat heb ik dus ook. Op de een of andere manier zoekt niemand dat echt achter me.quote:Op zondag 6 maart 2011 12:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Same
Laat mij maar lekker zorgen enzoMaar dan wel op eigen initiatief.
Screw you!quote:
Da's m'n standaard gezichtsuitdrukking.quote:
Het zaait verwarringquote:Op zondag 6 maart 2011 12:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's m'n standaard gezichtsuitdrukking.
Alleen als je conclusies trekt die op niks concreets zijn gebaseerd.quote:
Waarom had ik dit antwoord van jou wel verwacht?quote:Op zondag 6 maart 2011 12:50 schreef Tally het volgende:
Elkaar scheren is op sommige momenten best handig![]()
Bijvoorbeeld als je een bowlingbal hebt ingeslikt en de boel daar beneden niet meer kunt zien?quote:Op zondag 6 maart 2011 12:50 schreef Tally het volgende:
Elkaar scheren is op sommige momenten best handig![]()
Dat dusquote:Op zondag 6 maart 2011 12:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld als je een bowlingbal hebt ingeslikt en de boel daar beneden niet meer kunt zien?
quote:Op zondag 6 maart 2011 12:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen als je conclusies trekt die op niks concreets zijn gebaseerd.
Dat weet ikquote:
+1 guilty as chargedquote:Op zondag 6 maart 2011 12:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat weet ik
Stom genoeg kan ik beter voor anderen zorgen dan voor mezelf
Wil je erover praten? Dit moet wel een schok zijn voor jequote:Op zondag 6 maart 2011 12:55 schreef PeuRac het volgende:
lekker uitgeslapen. Ik hoor net dat mn date niet door gaat
nu heb ik niks te doen vanmiddag/avond
Ken je FC Utrecht kijken.quote:Op zondag 6 maart 2011 12:55 schreef PeuRac het volgende:
lekker uitgeslapen. Ik hoor net dat mn date niet door gaat
nu heb ik niks te doen vanmiddag/avond
quote:
Jaquote:Op zondag 6 maart 2011 12:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tussen nietsdoen en FC Utrecht kijken?
Ach, ga ik gewoon vanmiddag weer in de sauna en kan ik iig wel Tog Gear kijkenquote:
Seizoen is al af.. 6/6quote:Op zondag 6 maart 2011 13:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, ga ik gewoon vanmiddag weer in de sauna en kan ik iig wel Tog Gear kijken(of was t seizoen al afgelopen
)
Volgens mij was vorige week de laatste aflevering van het seizoen. Maar ik weet 't niet zeker...quote:Op zondag 6 maart 2011 13:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, ga ik gewoon vanmiddag weer in de sauna en kan ik iig wel Tog Gear kijken(of was t seizoen al afgelopen
)
Kan ook, straks eerst nog uit bed, douchen en naar huis rijden.quote:
Ja zoiets meende ik me ook ge herinneren.quote:Op zondag 6 maart 2011 13:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij was vorige week de laatste aflevering van het seizoen. Maar ik weet 't niet zeker...
Tis al af helaasch, zoals ik dus al postte..quote:Op zondag 6 maart 2011 13:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja zoiets meende ik me ook ge herinneren.
Therapeutisch strijkenquote:Op zondag 6 maart 2011 13:03 schreef Yuki het volgende:
Strijk afmaken, lekker kuren in de badkamer, aankleden, misschien nog even de stad in, vanavond bezoek
Wat een geweldige dag
Oh, dat kuren in de badkamer ben ik ook van planquote:Op zondag 6 maart 2011 13:03 schreef Yuki het volgende:
Strijk afmaken, lekker kuren in de badkamer, aankleden, misschien nog even de stad in, vanavond bezoek
Wat een geweldige dag
Ik mag woensdag het hier weer snel kuisen. Hypocriet als ik ben ga ik natuurlijk kuisen voordat er visite komt.quote:Op zondag 6 maart 2011 13:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Meer therapeutisch de rommel wegwerken op m'n kamer
Dat doet iedereen zelfs ikquote:Op zondag 6 maart 2011 13:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik mag woensdag het hier weer snel kuisen. Hypocriet als ik ben ga ik natuurlijk kuisen voordat er visite komt.
Hehe,herkenbaarquote:Op zondag 6 maart 2011 13:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik mag woensdag het hier weer snel kuisen. Hypocriet als ik ben ga ik natuurlijk kuisen voordat er visite komt.
Zoals je kon lezen krijg ik vanavond ook bezoekquote:Op zondag 6 maart 2011 13:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jazeker.quote:Op zondag 6 maart 2011 13:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zoals je kon lezen krijg ik vanavond ook bezoek
Zo noem ik het opruimen hier ook altijd. Ik ben een belabberde huisvrouw.quote:Op zondag 6 maart 2011 13:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jazeker.
Al is er wel een verschil tussen nog even opkuisen, naamplaatjes oppoetsen en de glazen poelieren en de kabels rechtleggen
en
puinruimen.
Oh, niet opruimen maar verplaatsen, daar ben ik ook heel goed in.quote:Op zondag 6 maart 2011 13:19 schreef tijnbrein het volgende:
Tip van mijn zusjealles netjes op stapeltjes leggen dan lijkt het veel netter
Hier nog eenquote:Op zondag 6 maart 2011 13:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, niet opruimen maar verplaatsen, daar ben ik ook heel goed in.
ex-inloopkast nu dus?quote:Op zondag 6 maart 2011 13:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hier nog eenkijk maar niet in mijn inloopkast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |