Natuurlijk mag ik terugquote:
Een zweefteverigegadgetgeekquote:Op zondag 6 maart 2011 11:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]_! serieus. Alle reguliere doucheschuim is smerig en komt hier niet in huis.
Oh nu lijk ik weer zweverig, he huppel, wij hebben alleen natuurlijk doucheschuim
De parade met tieten is wel mainstreamquote:Op zondag 6 maart 2011 11:17 schreef djkoelkast het volgende:
Dit is geen mainstream he, lezen jullie niet?
Wat is je quota?quote:Op zondag 6 maart 2011 11:18 schreef djkoelkast het volgende:
Ik ben niet zweverig, ik moet al die chemicaliën, afgewerkte olie en parabenen niet op mij.
Nugoed, ik zit wel weer op mijn quota, ik ga andere dingen doen.
Is mooiquote:Ga nooit heen zonder te groeten
ga nooit heen zonder een zoen
Wie het noodlot zal ontmoeten
kan het morgen niet meer doen
Ga nooit heen zonder te praten
...dat doet soms een hart zo'n pijn
Wat je 's morgens hebt verlaten
kan er 's avonds niet meer zijn
Mainstream hoeft toch pas na 12 uurquote:Op zondag 6 maart 2011 11:17 schreef djkoelkast het volgende:
Dit is geen mainstream he, lezen jullie niet?
Eensch.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat een pleurisherrie zo op de vroege ochtend
Shopzequote:Op zondag 6 maart 2011 11:20 schreef LovelyLady het volgende:
Wij gaan even shoppen in Alkmaar
have fun met mijn verzoekje
Dan is ie afgelopen?quote:Op zondag 6 maart 2011 11:22 schreef mc-Piel het volgende:
Hij wordt zo wel een heeeeeul stuk mooier hoor!
Rechts was dat denk ik.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Als je als man een oorbel hebt. In welk oor zou dat dan betekenen dat je homo bent?
Of is dat tegenwoordig niet meer zo
Geen idee.. was het niet rechter oor?quote:Op zondag 6 maart 2011 11:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Als je als man een oorbel hebt. In welk oor zou dat dan betekenen dat je homo bent?
Of is dat tegenwoordig niet meer zo
quote:Op zondag 6 maart 2011 11:24 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Geen idee.. was het niet rechter oor?
Sowieso het dragen van oorbellen als man zijnde..
quote:Op zondag 6 maart 2011 11:24 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dat is wel erg letterlijk. Ik zeg vanaf de ochtendshift.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:21 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Mainstream hoeft toch pas na 12 uur?
Gewoon omdat ik vind dat ik heel erg gelijk heb.quote:
quote:
My son is gonna kill mequote:Op zondag 6 maart 2011 11:24 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Je hebt toch niet....quote:
Excuusquote:Op zondag 6 maart 2011 11:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is wel erg letterlijk. Ik zeg vanaf de ochtendshift.
QFTquote:Op zondag 6 maart 2011 11:25 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Jouw zoontje wordt gevormd tot homooooo
Dit scheelt al.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:26 schreef Carooltje79 het volgende:
Sow das niet fijn wakker worden met de radio aan![]()
heb hoofdpijn
Huppelkoter is nog geen manquote:
Hij heeft al jaren een oorbel. In zn rechteroorquote:
quote:
Ontkenningsgedrag, daar begint het.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huppelkoter is nog geen man
[..]
Hij heeft al jaren een oorbel. In zn rechteroor![]()
We hadden het er gisteren over of dat nou betekende dat je homo bent of niet. Toen werd ie al boos op me
Dit is ook superbagger.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:26 schreef mc-Piel het volgende:
En dan durven mensen te zeiken over mijn muziek!!!!!!!
No offense, maar zorg dat ie hem loost voor de middelbare school of ook z'n andere oor laat schieten.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huppelkoter is nog geen man
[..]
Hij heeft al jaren een oorbel. In zn rechteroor![]()
We hadden het er gisteren over of dat nou betekende dat je homo bent of niet. Toen werd ie al boos op me
Het is gewoon de schuld van Ezechielk.quote:
QFTquote:Op zondag 6 maart 2011 11:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit is ook superbagger.
Maar ja koelkast vindt het een wereldplaat
Het gesprek begon ook met de zin: Mama ik wil in mn andere oor ook een oorbelquote:Op zondag 6 maart 2011 11:27 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
No offense, maar zorg dat ie hem loost voor de middelbare school of ook z'n andere oor laat schieten.
Ik heb er nu eentje in m'n klas die ook al van kleins af aan een oorbel in z'n rechter oor heeft.
Dat krijgt ie ongeveer om de 1.5 minuut wel te horen..
En niet op een positieve manier.
En wat was het antwoord van mama?quote:Op zondag 6 maart 2011 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het gesprek begon ook met de zin: Mama ik wil in mn andere oor ook een oorbel
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Lovelylady
Bericht:
De zon schijnt, de lucht is blauw Onzin Radio ik hou van jou!
Ik denk erover.quote:
quote:
Heb ik je net wakker geschudquote:
Uitkijken hè..quote:Op zondag 6 maart 2011 11:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk erover.
Dan hou ik mn mond erover en hoop ik dat hij het vergeet
Heb ik breinaalden in huis?quote:Op zondag 6 maart 2011 11:33 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Uitkijken hè..
Met al die zooi op TV : The dudesons, Jackass, Dirty Sanchez..
Als je even niet oplet staat ie huilend naast je bed omdat ie één van je breinaalden door z'n linker oor heeft geramd!
Nopequote:
Goedemorgenquote:
Wanneer draai jij weer?quote:
Niet acceptabelquote:Op zondag 6 maart 2011 11:41 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Als ik weer tijd heb.
Tegen de zomer ergens.
Sopje sopjequote:
Jouw nick is lastig te versoppenquote:
Ik vind de tekst werkelijk waar geniaalquote:
Word jij wel een beetje goed verzorgd? Hang je nu in de ghetto trouwens? Huppel turf?quote:Op zondag 6 maart 2011 11:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind de tekst werkelijk waar geniaal
Nee zit nu in huis van mn ex, die is aan het werk in schiedam. Over een week weer naar de ghetto.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Word jij wel een beetje goed verzorgd? Hang je nu in de ghetto trouwens? Huppel turf?
Ik wil je wel verzorgen hoorquote:Op zondag 6 maart 2011 11:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee zit nu in huis van mn ex, die is aan het werk in schiedam. Over een week weer naar de ghetto.
En nee niemand hier die mij kan/wil verzorgen
Wat wil je zeggen?quote:
Ja sorry klikte verkeerd.. ben nog niet helemaal wakkerquote:
Ghehequote:Op zondag 6 maart 2011 11:51 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja sorry klikte verkeerd.. ben nog niet helemaal wakker
Ook griep? zat gister op een feestje waar iedereen wel griep leek te hebben het heerst echtquote:Op zondag 6 maart 2011 11:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe
Ik heb niks nodig hoor, ben gewoon ziek en kan niet slapen want zonlicht
Het begon met vooral heel veel snot vorige week.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:53 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ook griep? zat gister op een feestje waar iedereen wel griep leek te hebben het heerst echt
Ik heb ook al 3 dagen keelpijn maar verder zet het niet doorquote:Op zondag 6 maart 2011 11:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het begon met vooral heel veel snot vorige week.
Inmiddels heb ik er ook keelpijn bij
Sinds wanneer is ESF mainstream?quote:
Jajajaquote:
Condensatoren vervangen? Wat is er stuk?quote:Op zondag 6 maart 2011 11:57 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe repareer je dit? Iemand?.
quote:Op zondag 6 maart 2011 11:57 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe repareer je dit? Iemand?.
Wist ik het maarquote:Op zondag 6 maart 2011 11:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Condensatoren vervangen? Wat is er stuk?
Zoonlief: Mama hoor ik jou nu op de radio? Klinkt ook nergens naar hequote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Voor Sop_Sop_Baby
Die 2 boven dat blokje lijken bol te staan.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:58 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Wist ik het maar.
Stekker er in, helemaal geen lichtjes (op het bord wat er achter hangt).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |