Hij doet alsof hij ernaast zit. Hij weet het door de monopoly clue van Gerard die eigenlijk alleen Karim weet.quote:Op zondag 6 maart 2011 02:21 schreef Lemar het volgende:
Voor mij gevoel zit Karim er naast met wat hij denkt.
ey recce!!! gear is zowiezo al de lul ...quote:
sssssssssssssstquote:Op zondag 6 maart 2011 02:22 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
waarom betalen mensen nog voor de streams als je gewoon gratis via spix kan kijken? Of is dat niet helemaal legaal?
Je moest eens wat ik er allemaal instop.quote:Op zondag 6 maart 2011 02:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Alstie Cheezer had gezegd had je nu pita's in broodrooster lopen frotten?
Ha snetquote:Op zondag 6 maart 2011 02:22 schreef snetje het volgende:
[..]
ey recce!!! gear is zowiezo al de lul ...
je kan betalen dan heb je geen reclame, maar met FF en blocker ook geen problemenquote:Op zondag 6 maart 2011 02:22 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
waarom betalen mensen nog voor de streams als je gewoon gratis via spix kan kijken? Of is dat niet helemaal legaal?
[COS#360] Afterpartyquote:Op zondag 6 maart 2011 02:22 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
We betalen aan RTL en kijken op spix.quote:Op zondag 6 maart 2011 02:22 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
kwaliteit zal altijd een oplossing proberen te vindenquote:Op zondag 6 maart 2011 02:23 schreef Stranger het volgende:
[..]
[COS#360] Afterparty
Hier staan er nog 2 voor als spix offline wordt gehaald.
Staat ook in de OP geloof ik.quote:Op zondag 6 maart 2011 02:23 schreef Stranger het volgende:
[..]
[COS#360] Afterparty
Hier staan er nog 2 voor als spix offline wordt gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |