Dat was ook de laatste x dat ik hem heb gezien, en achteraf blij toe want hij geeft geen concerten meer,quote:Op zondag 6 maart 2011 00:56 schreef Cobra4 het volgende:
Bowie heb ik jammer genoeg nooit live gezien.
Nee, dit nummer kende ik nog niet geloof ik.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:12 schreef Mores het volgende:
[..]
Yep, ken je dat nummer niet? zat ook aan het begin van Jacky Brown
Ben ik blij dat ik nog dit soort concerten heb kunnen bezoeken, ik heb alle kaartjes nog in bezit, bewaar ik in een speciaal doosje.quote:
110th street ligt noordelijk van Central Park parallel aan Park avenue, daar begint de wijk Harlem, en dit nummer beschrijft Harlem, in die tijd, erg goed ( niet dat ik daar verstand van heb, maar dat heb ik gelezen )quote:Op zondag 6 maart 2011 01:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, dit nummer kende ik nog niet geloof ik.
Die heb ik dan weer niet gezien, al heb ik wel al hun albums tot Notorious ( Op plaat wil dat zeggen )quote:Op zondag 6 maart 2011 01:22 schreef Cobra4 het volgende:
Het beste concert waar ik ben geweest in de jaren 80 was toch echt wel dat van Duran Duran. Wat een super band was dat zeg.
concerten bijwonen?quote:Op zondag 6 maart 2011 01:31 schreef Cobra4 het volgende:
Zo, de plannen voor mijn eerst volgende vakantie zijn klaar.
Libië?quote:Op zondag 6 maart 2011 01:31 schreef Cobra4 het volgende:
Zo, de plannen voor mijn eerst volgende vakantie zijn klaar.
Dat gaat ook wel zonder vakanties gebeuren.quote:
Als er ergens geen ruk te doen is, is het wel Finland, Zweden, Norwegen mooie natuur, Finland, nee, daar ga je heen als je levensmoe bent, daarom komen die Finnen allemaal naar Nederland.quote:
Ben je dan wel eens in Fins Lapland geweest?quote:Op zondag 6 maart 2011 01:37 schreef Mores het volgende:
[..]
Als er ergens geen ruk te doen is, is het wel Finland, Zweden, Norwegen mooie natuur, Finland, nee, daar ga je heen als je levensmoe bent, daarom komen die Finnen allemaal naar Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |