Of beweer je dat omdat je het zelf niet anders kunt?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Nuances is voor geitenwollensokken. Eckte mensen zien de wereld in het zwart en wit.
Jij bent nog een beetje van de leg omdat ik dat ene nummer niet mooi vond.quote:
Ik ben wel een beetje autist met mijn denkwijzen en ingeroeste patronen ja.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Of beweer je dat omdat je het zelf niet anders kunt?
je verwart met iemand die het wat interesseertquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Jij bent nog een beetje van de leg omdat ik dat ene nummer niet mooi vond.
Omdat hij geen kleurenTV kan betalen denk ikquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Of beweer je dat omdat je het zelf niet anders kunt?
OMGquote:
omdat het waar isquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
OMG![]()
Waar baseer je dat nou weer op?
I rest my casequote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje autist met mijn denkwijzen en ingeroeste patronen ja.
Absoluutquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Hoi, vind jij ook dat bejaarden en kinderen niet met het openbaar vervoer zou mogen reizen?
Er is niets aan mij om te kwijlen hoorquote:
dat bepaal ik hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
AbsoluutIk zat een keer in de trein midden in de zomer, bloedje heet, gaat zo'n bejaarde lopen nuilen dat ze ziek wordt van tocht
Wurgt ze bijna een vrouw die er niets aan kon doen met d'r steunkous
[..]
Er is niets aan mij om te kwijlen hoorMaar hai
Waar je mee omgaat word je mee besmet.quote:
Natuurlijk nietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:43 schreef suikertaartje het volgende:
Of heb ik nou weer iemand gekrenkt en is het weer allemaal mijn schuld?
Ja, alles is jouw schuldquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:43 schreef suikertaartje het volgende:
wiequote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:43 schreef suikertaartje het volgende:
Jij weet hoe de wereld werkt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
AbsoluutIk zat een keer in de trein midden in de zomer, bloedje heet, gaat zo'n bejaarde lopen nuilen dat ze ziek wordt van tocht
Wurgt ze bijna een vrouw die er niets aan kon doen met d'r steunkous
Vind ik nietquote:
Ohquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |