Om te koesterenquote:Op zondag 6 maart 2011 00:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Van de bank ja. Mijn leven is een aaneenschakeling van bijzondere en tedere momenten.
hoe poëtischquote:Op zondag 6 maart 2011 00:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Van de bank ja. Mijn leven is een aaneenschakeling van bijzondere en tedere momenten.
Wat voor plannen?quote:Op zondag 6 maart 2011 00:22 schreef JoeBravo het volgende:
Hmm, zal ik nu nog plannen voor gaan bedenken, of eerst gaan slapen en morgenochtend wel weer zien? Met als voorspelbaar resultaat: niks, behalve naar huis rijden
ben nu bij m'n zusje in Amsterdam en heb met m'n moeder afgesproken morgen niet voor het eten daar te zijn. Maar aangezien zusje voor morgenmiddag nog andere afspraken heeft staan, moet ik "iets". Dat soort plannen.quote:
Winkelen? Lunchen in A'dam? Vondelpark in?quote:Op zondag 6 maart 2011 00:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ben nu bij m'n zusje in Amsterdam en heb met m'n moeder afgesproken morgen niet voor het eten daar te zijn. Maar aangezien zusje voor morgenmiddag nog andere afspraken heeft staan, moet ik "iets". Dat soort plannen.
Kun je niet bij Yuki langs?quote:Op zondag 6 maart 2011 00:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ben nu bij m'n zusje in Amsterdam en heb met m'n moeder afgesproken morgen niet voor het eten daar te zijn. Maar aangezien zusje voor morgenmiddag nog andere afspraken heeft staan, moet ik "iets". Dat soort plannen.
Ik geloof het wel, iedereen zal wel aan het hosselen zijnquote:
Ik doe dat vanaf de bank man, waarom naar buiten gaan?quote:Op zondag 6 maart 2011 00:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik geloof het wel, iedereen zal wel aan het hosselen zijn
Allemaal achter de mannen/vrouwen aan
Idd, naar buiten... brrrr eng !quote:Op zondag 6 maart 2011 00:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik doe dat vanaf de bank man, waarom naar buiten gaan?
Ja je weettog, alleen snel de auto in maar langer niet..quote:
Precies, ff snel boeken naar de chickie's.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja je weettog, alleen snel de auto in maar langer niet..
Nog een vrouw kunnen plezieren ?quote:Op zondag 6 maart 2011 03:16 schreef PeuRac het volgende:
Stappen was prima, ben nog niet eens kapotwel last van mn rug en knieen
normaal drink ik die pijn weg
Da's waar, denk dat ik straks gewoon ff naar buiten moet, voel ik me waarschijnlijk al een stuk beter.quote:Op zondag 6 maart 2011 09:05 schreef xFriendx het volgende:
Goedemorgen allemaal, zonnetje schijnt. Rise and shine
Jammer alleen dat 'ie achter de wolken schijnt.quote:Op zondag 6 maart 2011 09:05 schreef xFriendx het volgende:
Goedemorgen allemaal, zonnetje schijnt. Rise and shine
Hier schijnt ie volop, gelukkig.quote:Op zondag 6 maart 2011 09:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jammer alleen dat 'ie achter de wolken schijnt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |