quote:
Je moet geen dingen beweren als je niet zeker weet of dat waar is maar je dat gewoon aanneemt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wacht, ik pak mn inkloklijst er even bij om te kijken wanneer iedereen hier binnenkomt en weggaat
Is dat zo?quote:
Dus je bent hier al één keer eerder geweest? bravo.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:51 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Je moet geen dingen beweren als je niet zeker weet of dat waar is maar je dat gewoon aanneemt.
Twee keer eerder om precies te zijn.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus je bent hier al één keer eerder geweest? bravo.
Je bent nogsteeds een kutnewbie
Das stoer je weet tog..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:51 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als het op die basis moet....dan krijg je wel aparte verhalen tijdens de verjaardagen...
'En toen jullie elkaar ontmoet hadden, wat vonden jullie dan zo leuk aan elkaar?'
'Ehm, tja, die 'x' heh'
![]()
1 krea is meer dan genoeg.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus je bent hier al één keer eerder geweest? bravo.
Je bent nogsteeds een kutnewbie
Ik zat zó lekker in mijn zennetje!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:54 schreef missbehavin het volgende:
Hee, doe eens niet onze serene sfeer verpesten
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:54 schreef deelnemer2 het volgende:
[..]
en gelijk wordt het in twijfel getrokken.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:54 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:54 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Twee keer eerder om precies te zijn.Bravo, je staat officieel op het lijstje van users waar ik van walg met al mijn haat.
Kom, ik geloof dat we weer ongeschoren moeten gaan dansenquote:
Nice, wat win ik nu?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:54 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Twee keer eerder om precies te zijn.Bravo, je staat officieel op het lijstje van users waar ik van walg met al mijn haat.
Even testen hequote:
Het komt altijd weer op ons neer he.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kom, ik geloof dat we weer ongeschoren moeten gaan dansen
Een eervolle vermelding.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nice, wat win ik nu?
[..]
Even testen he![]()
Ongeschoren?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kom, ik geloof dat we weer ongeschoren moeten gaan dansen
Alsof jij zo braaf bentquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:54 schreef missbehavin het volgende:
ze faalt. Hard.quote:
* missbehavin gooit dekentje Zie, ik ben de kwaadste nietquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |