Flauwquote:
You've been warnedquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:38 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk altijd zwarte schapen.
Hehe, pas jij nu maar op gup..quote:
Newbie, nuff saidquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:44 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Heb jij instinctieve haat voor mij of hoe zit dit.
Hehequote:
Nee joh, hij is gewoon vervelendquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:44 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Heb jij instinctieve haat voor mij of hoe zit dit.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:46 schreef L-E het volgende:
Ik heb maar 1 contactlens in. Dat leest niet fijn.
Als je dit al vervelend vindquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee joh, hij is gewoon vervelend
Ik zit al lang op FOK!, en ik heb me al eerder hier vertoond. Blijkbaar heb je of niet zo'n goed geheugen, of ben jij ook zelf niet echt aanwezig in R&P.quote:
En heeft voor en achter de naam een 'x', tofquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:47 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Ik zit al lang op FOK!, en ik heb me al eerder hier vertoond. Blijkbaar heb je of niet zo'n goed geheugen, of ben jij ook zelf niet echt aanwezig in R&P.
Dat laatste..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:47 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Ik zit al lang op FOK!, en ik heb me al eerder hier vertoond. Blijkbaar heb je of niet zo'n goed geheugen, of ben jij ook zelf niet echt aanwezig in R&P.
Baas.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:48 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En heeft voor en achter de naam een 'x', tof
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:48 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En heeft voor en achter de naam een 'x', tof
Jij zwaait nu alleen naar de vrouwen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |