Je borstbeen is geen kuiltje. Onder je ribben zit je maagkuiltje, naja maakt verder ook niet uit, hou maar gewoon in de gaten.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:40 schreef APK het volgende:
[..]
Een kneuzing is het iig niet, het zit in een kuiltje tussen de onderste ribben en als ik op die plek ergens geraakt ben dan herinner ik mij dat wel
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:44 schreef Oognip het volgende:
Tombo, wil je misschien nog een sexy jurkje om in te slapen?
Oh nee, je slaapt liever in niks heIk heb hier nog een sexy jurkje over die ik niet pas
Tombo met de slipperdebips!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:44 schreef tombolafan het volgende:
TT gaat niet over mij want ik heb een slipje aan
Maat: Mquote:
Ja, die kijk ik ook.quote:
Jaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maat: M
Kleur: heel donker blauw met zwart kant aan de boven en onderkant. Ik heb wel een foto maar die heb ik in het donker gemaakt dus je ziet hem niet erg goed.
Zien?
Hoe fout.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:47 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, die kijk ik ook.
Hoerenfeest zonder muziek
[ afbeelding ]
Ik bedoelde dat kuiltje tussen de onderste ribbenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:43 schreef Oognip het volgende:
Je borstbeen is geen kuiltje. Onder je ribben zit je maagkuiltje, naja maakt verder ook niet uit, hou maar gewoon in de gaten.
Hij heeft wel lef, hij heeft gewoon zijn eigen 'clue' aangetrokkenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:47 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, die kijk ik ook.
Hoerenfeest zonder muziek
[ afbeelding ]
Ik las een dutje doen. Helemaal verbaasd!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:46 schreef oh-oh het volgende:
Zo en nu ga ik echt een dvdtje doen![]()
Behave kinders
Jij vond hem lekker toch?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:51 schreef Greys het volgende:
En waar iedereen in het SST forum Gerard eerst een gladjakker vond, zijn nu zowel de heren als de dames bijna allemaal voor hemHet is echt een toffe kerel, de aardigste die er tussen zit.
Ik dacht dat ze een fout feestje vierden.quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:46 schreef oh-oh het volgende:
Zo en nu ga ik echt een dvdtje doen![]()
Behave kinders
Philip?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:51 schreef Greys het volgende:
Deze is ook lief Tombo, dit vind ik wel wat voor jou
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |