En iets met autisme. En zo.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Incompetent om te zitten op een discussieforum wanneer de discussie niet eens kan beginnen omdat je te sociaal zwak bent voor een onderbouwing. En zo.
Minderheden bashen.quote:
Ja nee nu snap ik het.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:57 schreef NrTH het volgende:
Waarom zijn mac users altijd zo super serieus in het verdedigen van hun inferieure computers en besturingssystemen?
Geen ideequote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:57 schreef NrTH het volgende:
Waarom zijn mac users altijd zo super serieus in het verdedigen van hun inferieure computers en besturingssystemen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RockLobsterrrr: Geadopteerd door kreeften en mijn ouders zijn een paar (rock) junkies.
Waarom zijn er mensen die Apple hatenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:57 schreef NrTH het volgende:
omdat ze zich speciaal willen voelenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:57 schreef NrTH het volgende:
Apple is ook wel heel speciaalquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:58 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
omdat ze zich speciaal willen voelen
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:59 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Apple is ook wel heel speciaal
quote:
Wtfquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:59 schreef NrTH het volgende:
Dit is een Oostblokker topic, wat is er mis met jullie? (Behalve dat jullie je aftrekken op Steve Jobs dan).
Dit hoort over duckfaces, tieten en kutpolen te gaan.
quote:
quote:
Hallo ik heb een macbook. Dit omdat het goed werkt. Maar verder geen iPhone, geen iPad en iPod.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:59 schreef NrTH het volgende:
Dit is een Oostblokker topic, wat is er mis met jullie? (Behalve dat jullie je aftrekken op Steve Jobs dan).
Dit hoort over duckfaces, tieten en kutpolen te gaan.
Hier zat ik op te wachtenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:01 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]het was bedoeld als trollpost
[..]
Wtf![]()
![]()
[..]
[..]
APPLEFANBOY ALERTquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hallo ik heb een macbook. Dit omdat het goed werkt. Maar verder geen iPhone, geen iPad en iPod.
Ik heb
- Macbook
- Android telefoon
- Creative mp3speler
- Geen tablet ding.
Dus in hoeverre ben ik een fanboy!
Aan je reacties op mij te zien, toch zeker een 8.4/10 op de fanboy schaal.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hallo ik heb een macbook. Dit omdat het goed werkt. Maar verder geen iPhone, geen iPad en iPod.
Ik heb
- Macbook
- Android telefoon
- Creative mp3speler
- Geen tablet ding.
Mooie collectie, ik moet eerlijk zeggen dat ik iPhone wel mooi en goed vind maar Mac OS is dus echt baggerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb
- Macbook
- Android telefoon
- Creative mp3speler
- Geen tablet ding.
Fout.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:02 schreef NrTH het volgende:
[..]
Aan je reacties op mij te zien, toch zeker een 8.4/10 op de fanboy schaal.
O ja facepalmquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hier zat ik op te wachten![]()
Niet weten dat OSX gemaakt is uit Unix
Fout.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Fout.
Ik ben dol op discussies, daarom reageer ik zo. Jij weet niet hoe je moet discussieren dus je bent incompetent. Hoiie.
Linux en OSX zijn ook verre neefjes van elkaar.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:02 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
O ja facepalm
Bij unix denk ik altijd aan linux
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |