Maak een foto en een pollquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:37 schreef Kekaa het volgende:
Ow jawel. Ik vind het wel mooi zo, en nuttig met het licht wat er doorheen komt.
Alleen in dit topic wordt gezegd dat die raampjes lelijk zijn, en een stuk muur doorgetrokken dat dat mooier is. Maar wat dan als het eigenlijk allebei is?
Ik vraag me serieus af of een plankje dan niet goedkoper is dan glas?quote:Op maandag 7 maart 2011 14:00 schreef error_404 het volgende:
[..]
hihi, die is grappig
Anyway, de reden dat er tegenwoordig een raampje boven je deur zit, heeft idd te maken met bouwkosten. [...] Zo'n raampje is het goedkoopst.
Lampje kopen voor de overloop?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:51 schreef Palomar het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af of een plankje dan niet goedkoper is dan glas?
Volgens mij is de enige reden om licht door te laten. Ook wel logisch, anders wordt een overloop al snel een stikdonker hok.
In mn ouders' huis hadden we ook van die dingen, maar plakte die van mijn kamer af met een stuk vloerbedekking, omdat ik anders niet kon slapen/wakker werd als het licht in de overloop aan werd gezet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |