abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 8 maart 2011 @ 10:39:39 #51
45833 crew  Fogel
pi_93806948
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 10:37 schreef Kekaa het volgende:
Ow jawel. Ik vind het wel mooi zo, en nuttig met het licht wat er doorheen komt.
Alleen in dit topic wordt gezegd dat die raampjes lelijk zijn, en een stuk muur doorgetrokken dat dat mooier is. Maar wat dan als het eigenlijk allebei is?
Maak een foto en een poll :)
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
pi_93807008
Neh... zo werken.
  Moderator dinsdag 8 maart 2011 @ 10:49:08 #53
45833 crew  Fogel
pi_93807216
Op mijn werk (een van mijn kantoren) heb ik twee ramen boven mijn deur en 6 ernaast :P
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
pi_93807264
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 14:00 schreef error_404 het volgende:

[..]

hihi, die is grappig :')

Anyway, de reden dat er tegenwoordig een raampje boven je deur zit, heeft idd te maken met bouwkosten. [...] Zo'n raampje is het goedkoopst.
Ik vraag me serieus af of een plankje dan niet goedkoper is dan glas?

Volgens mij is de enige reden om licht door te laten. Ook wel logisch, anders wordt een overloop al snel een stikdonker hok.

In mn ouders' huis hadden we ook van die dingen, maar plakte die van mijn kamer af met een stuk vloerbedekking, omdat ik anders niet kon slapen/wakker werd als het licht in de overloop aan werd gezet :P
pi_93808145
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 10:51 schreef Palomar het volgende:

[..]

Ik vraag me serieus af of een plankje dan niet goedkoper is dan glas?

Volgens mij is de enige reden om licht door te laten. Ook wel logisch, anders wordt een overloop al snel een stikdonker hok.

In mn ouders' huis hadden we ook van die dingen, maar plakte die van mijn kamer af met een stuk vloerbedekking, omdat ik anders niet kon slapen/wakker werd als het licht in de overloop aan werd gezet :P
Lampje kopen voor de overloop?
pi_93808236
Stalen kozijn met bovenlicht + opdekdeur is lekker goedkoop te plaatsen. Je betaalt tegenwoordig flink extra om bij een nieuwbouwproject mooie traditionele deuren met houten kozijnen te krijgen, maar het is het zo waard imo :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')