zou dat dan de koninginnejurk zijn, voor de bingoqueen?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:53 schreef xxbritt het volgende:
Ik snap alleen die jurk van Sharon nog niet.
een goeie korte samenvattingquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:53 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Weet niet eens meer hoe laat alles was.. maar geheim L&G is geradengedoe geweest, streamlocks, en nu carnavallllllll
Ken je klassiekersquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:53 schreef Stranger het volgende:
The fuck met Annie internaat?
Hoe weten/zien jullie dat er nou weer in?
Eerst maar eens Annie gaan kijkenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:53 schreef Stranger het volgende:
The fuck met Annie internaat?
Hoe weten/zien jullie dat er nou weer in?
Bingoqueen?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:53 schreef xxbritt het volgende:
Ordnung musst sein...geef mij gelijk en ik ben weer helemaal het mannetje....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
We zijn het gewoon niet eens, hoe dan ook, de pakken zijn dus clues.
ja sinds die streamlocks ging ik weg, dus het is geraden... en dat mochten we weer eens niet zien? achterlijke zooi ...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:53 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Weet niet eens meer hoe laat alles was.. maar geheim L&G is geradengedoe geweest, streamlocks, en nu carnavallllllll
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor de 87e keer, Annie >>>> internaat.
ah thanksquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor de 87e keer, Annie >>>> internaat.
Ben pas 24 hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:55 schreef mYsca het volgende:
Denk dat degene die weten wat Annie is al wat ouder zijn die het niet weten
Drukken van Servio ook meegekregen? waren 2x streamlocksquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:54 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
ja sinds die streamlocks ging ik weg, dus het is geraden... en dat mochten we weer eens niet zien? achterlijke zooi ...
Ik ook nietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:53 schreef xxbritt het volgende:
Het stomme is dat iedereen het daarna nog er over had, dus waarom zou je dan locken?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:54 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
ja sinds die streamlocks ging ik weg, dus het is geraden... en dat mochten we weer eens niet zien? achterlijke zooi ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |