pcies. Gelukkig heb ik haribo beertjesquote:Op maandag 7 maart 2011 01:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tja, als dat alles was wat er voorhande is dan moet het maar.

quote:Op maandag 7 maart 2011 01:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
pcies. Gelukkig heb ik haribo beertjes

si.quote:

Nu nog een portie bitterballen en alles komt goed.quote:

omfg ik haat je echt nuquote:Op maandag 7 maart 2011 01:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nu nog een portie bitterballen en alles komt goed.

Sorry.quote:Op maandag 7 maart 2011 01:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
omfg ik haat je echt nuserieus alles waar ik nu aan kan denken is een portie bitterballen met een finke lik zaanse mosterd. verdomme

en de mosterd dan?quote:Op maandag 7 maart 2011 01:40 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb wel een recept voor je als je dat wilt. Kun je ze zelf maken.

Die is best makkelijk zelf te maken.quote:

echt?!quote:

quote:

Tuurlijk! Blijven 2 super films.quote:

Tijd om wat te eten. Ik denk dat ik wat bitterballen in het vet gooi.quote:

De bitterballen wel. Dat duurt wel even.quote:

Wat een lul!quote:Op maandag 7 maart 2011 03:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
weten jullie nog die zwangere vriendin van mij? Haar vriendje heeft haar vandaag verlaten. Godverdomme.

me dunkt. ik kan er gewoon geen woorden voor vindenquote:

Dat is niet zo fraaiquote:Op maandag 7 maart 2011 03:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
weten jullie nog die zwangere vriendin van mij? Haar vriendje heeft haar vandaag verlaten. Godverdomme.

Afschieten die gozer. Nadat zijn ballen er met een tang afgeknepen zijn.quote:Op maandag 7 maart 2011 03:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
me dunkt. ik kan er gewoon geen woorden voor vinden

nee gaat ze ook nietquote:Op maandag 7 maart 2011 03:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Afschieten die gozer. Nadat zijn ballen er met een tang afgeknepen zijn.
Langs de weg, heeft zij het eigenlijk al aan haar ouders verteld?

Euh....ok. Daar zal ze dan haar redenen wel voor hebben.quote:

dat heb ik toch allemaal uitgelegd in het begin. sorry ik ben nu niet in de mood om weer over dit hele verhaal heen te gaanquote:Op maandag 7 maart 2011 03:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Euh....ok. Daar zal ze dan haar redenen wel voor hebben.
Dan zal ze haar ouders dus niet gaan zien tot na de bevalling?

Ik zal wat info gemist hebben dan. Mocht ik wat willen weten dan lees ik de vorige topics wel.quote:Op maandag 7 maart 2011 03:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dat heb ik toch allemaal uitgelegd in het begin. sorry ik ben nu niet in de mood om weer over dit hele verhaal heen te gaan

niks van gemerkt hier op campus. Op weg van peoria naar hier hadden we wel wat sterke windvlagen, maar daar bleef het bij.quote:Op maandag 7 maart 2011 03:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zal wat info gemist hebben dan. Mocht ik wat willen weten dan lees ik de vorige topics wel.
Een ander onderwerp dan maar. Hoe is het gegaan met het weer na de voorspelling van extreem weer?

Gelukkig. Lijkt me niet leuk om het voorspelde formaat hagelstenen op je knar te krijgen.quote:Op maandag 7 maart 2011 03:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
niks van gemerkt hier op campus. Op weg van peoria naar hier hadden we wel wat sterke windvlagen, maar daar bleef het bij.

pcies! en vandaag was lekker zonnig. Dinsdag wsl de laatste sneeuwval, maar d elaatste keer bleef het al niet meer liggen.quote:Op maandag 7 maart 2011 03:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gelukkig. Lijkt me niet leuk om het voorspelde formaat hagelstenen op je knar te krijgen.

Hier vriest het nog een graadje of 2. Wel mooi weer overdag.quote:Op maandag 7 maart 2011 03:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
pcies! en vandaag was lekker zonnig. Dinsdag wsl de laatste sneeuwval, maar d elaatste keer bleef het al niet meer liggen.

Wel heftig hoor..quote:Op maandag 7 maart 2011 10:00 schreef TradeMarkie het volgende:
even wat galgenhumor op de maandagochtend, niet zelf verzonnen overigens
Man overreden door kar na val
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |