Al z'n kwaliteit zeker in die mislukte voorzet gestoptquote:
Die bedoelde ik er eigenlijk ook meequote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe is dit geluk? De 1-0 was meer geluk...
Je bent voor PSV?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:59 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Niet voor Ajax en niet voor Feyenoord, dan maar voor PSV eh
Och, Duitsers zijn goed volk hoor.quote:
Az gaat morgen uiteraard winnenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:59 schreef Geo3kant het volgende:
Haha kijk die ajaxieden rellen en psv'ers erop ingaan.. morge precies hetzelfde hier maar dan andersom
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:59 schreef Geo3kant het volgende:
Haha kijk die ajaxieden rellen en psv'ers erop ingaan.. morge precies hetzelfde hier maar dan andersom
Ze zijn soms alleen een beetje té enthousiast als ze hun cultuur willen verspreiden.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Och, Duitsers zijn goed volk hoor.
Schrijf het dan wel goed hequote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:59 schreef Geo3kant het volgende:
Haha kijk die ajaxCieden rellen en psv'ers erop ingaan.. morge precies hetzelfde hier maar dan andersom
Lebensraumquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze zijn soms alleen een beetje té enthousiast als ze hun cultuur willen verspreiden.
Hoe slecht moet Ajax dan wel niet zijn als ze geen eens boven dit armzalige zooitje staan.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Tering PSV heeft weer eens geluk hoortalenten.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:00 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Nooit. Dat zeg ik net, zoutloos clubje. Heel erg neutraal.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:51 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik hoop op puntenverlies voor PSV![]()
Go Excelsior!
Dit is neutraal?quote:
Ja, en hoe kwam dat?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:02 schreef Einthovuh het volgende:
Hoor die Ajacieden trouwens. Ajax ging met 2-2 naar huis bij Excelsior![]()
Juich niet te vroeg vriendquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:02 schreef Einthovuh het volgende:
Ja, na 1,5 helft onterecht met 10 man te hebben gespeeldquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:02 schreef Einthovuh het volgende:
Tja, we zijn dit jaar iets minder gelukkig dan jullie. Die scheidsrechters kopen zichzelf niet omquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:02 schreef Einthovuh het volgende:
Beste aankoop! Ik vind hem al vanaf het begin goed.quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:09 schreef Geo3kant het volgende:
Hup maak die 1-3 dan zit ik wat meer op me gemak
Hup maak die 2-2 dan zit ik wat meer op me gemak
Hup maak die 3-2 dan zit ik wat meer op me gemak
Waarom?quote:
quote:Op zondag 14 november 2010 16:07 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb het na de 1-0 maar uitgezet. Kan er gewoon niet meer naar kijken. Geen passie, echt helemaal niks is dit Ajax meer.
Ik ben bij deze supporter af
Hup maak die 1-8 dan zit ik wat meer op me gemak
De rest van de Ajacieden hier neemt hem ook niet serieus hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:13 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
FireFox1 is blijkbaar een succes-supporter
Maargoed dat Ajax die weinig heeft anders waren ze er veel kwijt want al 6 jaar geen kampioenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:13 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
FireFox1 is blijkbaar een succes-supporter
Die is al naar Indonesië.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:15 schreef Geo3kant het volgende:
Zeefuik erin .. hup, beetje snelheid en de beuk erin
Veel ajacieden waren toch een jaartje voor AZ?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:17 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Maargoed dat Ajax die weinig heeft anders waren ze er veel kwijt want al 6 jaar geen kampioen
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:17 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Maargoed dat Ajax die weinig heeft anders waren ze er veel kwijt want al 6 jaar geen kampioen
Ik weet wel een leuke deal. Wij kampioen, Twente de beker en jullie de Europa League.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:17 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Kampioen en EL andersom...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik weet wel een leuke deal. Wij kampioen, Twente de beker en jullie de Europa League.
Regel jij het met Manchester City en Porto?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik weet wel een leuke deal. Wij kampioen, Twente de beker en jullie de Europa League.
Ken je dat ene lied van.. uhm hoe gaat dat nou in 17 stadions op de laatste dag.. HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAMMMMM.. dus no dealquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Loop niet zo te trollenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:18 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ken je dat ene lied van.. uhm hoe gaat dat nou in 17 stadions op de laatste dag.. HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAMMMMM.. dus no deal
Manchester Cityquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:18 schreef Agüero het volgende:
[..]
Regel jij het met Manchester City en Porto?
Zelfs niet als het indirect gunstig is voor PSV?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:20 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Is niet trollen.. ik gun ajax niks.
Dat lied wordt alleen door Feyenoord gezongen. Het gaat hen er totaal niet om hoe goed of hoe slecht het gaat met hun eigen club, als Ajax niets wint zijn ze al dolgelukkigquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:18 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ken je dat ene lied van.. uhm hoe gaat dat nou in 17 stadions op de laatste dag.. HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAMMMMM.. dus no deal
ik gun ajax een toilet voor el hamdaouiquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:20 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Komt omdat jij een beperking hebt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:20 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat lied wordt alleen door Feyenoord gezongen.
Precies.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat lied wordt alleen door Feyenoord gezongen. Het gaat hen er totaal niet om hoe goed of hoe slecht het gaat met hun eigen club, als Ajax niets wint zijn ze al dolgelukkig
Nee.. we moeten het op eigen been doen dus..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:20 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Zelfs niet als het indirect gunstig is voor PSV?
Nehh, Twente kampioen, jullie de beker en PSV EL 14.gifquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
PSV onder druk? Excelsioriaans minuutje(of 10)?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:21 schreef j0rdiiii het volgende:
Gaat de leuke kant op hier, nu moet alleen Excelsior nog scoren
alleen scoort excelsior vandaag nietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:21 schreef j0rdiiii het volgende:
Gaat de leuke kant op hier, nu moet alleen Excelsior nog scoren
Hallo, het is Ajax niet dat een voorsprong weggeeft in de laatste minuut... Dat blijft heus wel 1-2.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:22 schreef patrickpsv het volgende:
doe eens 1-3 maken anders word het nog 2-2
Yeah, ik heb altijd idee dat PSV bij voorsprong denkt dat het altijd wel goed uitvalt..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:22 schreef patrickpsv het volgende:
doe eens 1-3 maken anders word het nog 2-2
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:23 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hallo, het is Ajax niet dat een voorsprong weggeeft in de laatste minuut... Dat blijft heus wel 1-2.
Makkelie is sowieso een erg goeie scheidsquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:24 schreef Geo3kant het volgende:
Respect voor deze scheidsrechter trouwens.. een van de weinige die er geen potje van maakt.
Dat was niet op het eind van de wedstrijd. Net als die goal van Groningen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Op het einde nog verliezen. En die 3de was PSV - Twente...
Alhoewel dat meestal voordelig voor jullie uitpakt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:24 schreef Geo3kant het volgende:
Respect voor deze scheidsrechter trouwens.. een van de weinige die er geen potje van maakt.
Wajo? Je bent Marokkaans?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:24 schreef Geo3kant het volgende:
Wajoooo zag die issackson.. laatste tijd pakt hij ballen klemvast
dat is al weken zoquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als PSV het een beetje goed doet stond het al 1-5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |