Zo doe eens rustig joh, was een typo.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:39 schreef mc-Piel het volgende:
kankersukkel.. het was 1126!
Dat krijg je als je zo achterlijk doet en het topic niet volgt maar alleen maar lapo-hunt..
Typo me reetquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:39 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Zo doe eens rustig joh, was een typo.
Wij waarderen jou niet..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:39 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Zo'n grove fout waardeer ik niet.
Nee ben ff bezig maar moest even lachen omdat TS en iedereen die hapt.quote:
niet aanwezig hierquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:40 schreef mc-Piel het volgende:
Nick, mag ik zo misschien nog wat noise supressor?
Party motherfuckers ofzo ?
Doen we! Als jij nou weg blijft uit dit topic, heb ik het hartstikke leuk!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:41 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Laten we het leuk houdenLekker nummertje
Gooi wat speedcore op.quote:
Wat me ragbroeder zegtquote:
Nieuwkomers zijn dus toch niet welkom? Dan kan ONZ radio net zo goed stoppenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:41 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Doen we! Als jij nou weg blijft uit dit topic, heb ik het hartstikke leuk!
jij bent niet nieuwquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:42 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nieuwkomers zijn dus toch niet welkom? Dan kan ONZ radio net zo goed stoppen
Er is een verschil tussen nieuwskomers en lapohunters.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:42 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nee, jij kan net zo goed opflikkeren. Ga hier nou geen schijnheilig boontje uit lopen hangen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:42 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik heb liever HSG dan jouw kop hier...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:41 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Doen we! Als jij nou weg blijft uit dit topic, heb ik het hartstikke leuk!
Zin in een potje ruige seks?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:41 schreef sharr het volgende:
Ik word blijkbaar echt agressief van deze muziek
Sorry man, je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:42 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
sorry mamaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:43 schreef Myraela het volgende:
En als iedereen nou eens niet zo gulzig hapt op deze obvious troll.
Excusez moi!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:43 schreef Myraela het volgende:
En als iedereen nou eens niet zo gulzig hapt op deze obvious troll.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, jij kan net zo goed opflikkeren. Ga hier nou geen schijnheilig boontje uit lopen hangen.
Deze discussie hebben we al eens eerder gevoerdquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:42 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ik heb liever HSG dan jouw kop hier...
HSG zegt soms nog wat nuttigs.. kunnen we van jou niet zeggen
Ja zeer fijn nummer wel dezequote:
Het is idd niet de eerste keer dat het mij opvalt neequote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:44 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Deze discussie hebben we al eens eerder gevoerd..
Ik zal maar wijs mijn mond houden verder.
Gast, ga gewoon weg. Je komt hier alleen maar zeiken, blijf dan gewoon weg. Die lapo kan me niet schelen, de nummering ook niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:43 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]Als ik een keer de lapo maak begint zelfs een baggermod meteen te janken. Fraai wel.
Denk dat jij eerder weggestemd wordt dan ikquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:44 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Het is idd niet de eerste keer dat het mij opvalt nee
Patje ontvangt nieuwe mensen in deze heerlijke reeks met open armenquote:
Onzin. Als ik een nieuw topic maak en niemand begint met schelden hoor je mij heus niet hoor.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gast, ga gewoon weg. Je komt hier alleen maar zeiken, blijf dan gewoon weg. Die lapo kan me niet schelen, de nummering ook niet.
Natuurlijk, geen reden waarom niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:46 schreef Broder het volgende:
[..]
Patje ontvangt nieuwe mensen in deze heerlijke reeks met open armen![]()
![]()
Goh, je hebt meer FOK! vriendjesquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:45 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Denk dat jij eerder weggestemd wordt dan ik..
Maar no offense verder. Je bent tenslotte een jaar jonger, maar veel wijzer dan ik!
Dat vergeet ik steeds..
Ik hoop het dan maar.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:47 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Onzin. Als ik een nieuw topic maak en niemand begint met schelden hoor je mij heus niet hoor.
Wat zei ik nou de vorige keer over moeder grapjes?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:48 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Goh, je hebt meer FOK! vriendjeswat zal je moeder trots zijn...
ja, want wijsheid is tijdsgerelateerd.. . Ja, zo kom je er wel
Staat niet aan hierquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:49 schreef Driepink het volgende:
koelkast ligt nu spastische bewegingen te maken op deze beat
hij kan het niet handelen denk ik
nee, sorry, met kanker schelden is grappig...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:49 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Wat zei ik nou de vorige keer over moeder grapjes?
Dat heet seks.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:49 schreef Driepink het volgende:
Dat is dubstepquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:50 schreef ToT het volgende:
Gisteren noemde een vriend van me dat "Scary monsters and nice sprites" terrorcore.
Klein verschilletje, toch?
Jaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:50 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
nee, sorry, met kanker schelden is grappig...
Ik luister niet, ik heb vandaag andere dingen te doenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:49 schreef Driepink het volgende:
Tokkie volkquote:
vies kan lekker zijnquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Seks is voor volwassen mensen, zoals koelkast. Ik vind het maar vies.
Persoonlijke aanval na persoonlijke aanval na persoonlijke aanval. Je kan ook gewoon zeggen: '' Sorry ik mierenneuk, ik hou me verder bezig met m'n eigen zaken.''quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:51 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Tokkie volk
ach, je weet niet beter
Anal cunt is trouwens ook wel grappig. (De band)quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:51 schreef Driepink het volgende:
dit nummer is speciaal voor sharr trouwens![]()
fucking cunt
Nee, ik wil je zien huilen.. Geef me nog 5 min.. en je ligt in het hoekjequote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:52 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Persoonlijke aanval na persoonlijke aanval na persoonlijke aanval. Je kan ook gewoon zeggen: '' Sorry ik mierenneuk, ik hou me verder bezig met m'n eigen zaken.''
Het meisje met de prei roeleert zwaar!quote:
Neuken?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Seks is voor volwassen mensen, zoals koelkast. Ik vind het maar vies.
Dm even je adresquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:53 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Nee, ik wil je zien huilen.. Geef me nog 5 min.. in je ligt in het hoekje
quote:
Waar ga je gaan?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:53 schreef Monopoly het volgende:
Driepink, held!!!!
Ik zit in de bus en luister braaf mee.
Dan rol je deze kant even op?quote:
Rocken in de 330?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:53 schreef Monopoly het volgende:
Driepink, held!!!!
baas!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:53 schreef Monopoly het volgende:
Driepink, held!!!!
quote:
Ben je meer van de dubbelzijdige dildo tesamen met Popje?quote:
Yea... Like thats gonne happenquote:
Ik zal m'n best doen! Negeren lijkt me de beste optie nietwaar?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:55 schreef Driepink het volgende:
piel, koest, laat je niet op de kast jagen door kinderachtig gedrag
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:55 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik zal m'n best doen! Negeren lijkt me de beste optie nietwaar?
Ik heb je Adres nog nietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:55 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Yea... Like thats gonne happen
zet gewoon alle feiten even op een rijtje..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:55 schreef Driepink het volgende:
piel, koest, laat je niet op de kast jagen door kinderachtig gedrag
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:56 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben kapot misselijk trouwens.
Collega daagde me uit om een lijntje bakpoeder te snuiven.
Smerige shit
Dat is een zuur + neutralisatorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:56 schreef Monopoly het volgende:
Smerige shit
Dude!!!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:56 schreef Monopoly het volgende:
Smerige shit
Bewaar je zakgeld maar voor dingen die je niet voor paal zetten jongenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:56 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik heb je Adres nog niet.. dus voorlopig niet nee.
ik bemoei me niet met jullie discussie, maar zowiezo jezelf op stang laten jagen door iets wat op internet gezegd word.. niet doenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:56 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
zet gewoon alle feiten even op een rijtje..
harde waarheid, dat wel
Naar huis. Misselijkheid wegdrinken met bierquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dude!!!
Ga je naar huis? Of ga je stappen vanavond?
Ach, het houd me van de straatquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik bemoei me niet met jullie discussie, maar zowiezo jezelf op stang laten jagen door iets wat op internet gezegd word.. niet doen
Wees niet bang, dat gebeurt ook wel!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:57 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Bewaar je zakgeld maar voor dingen die je niet voor paal zetten jongen
Mijn huis. Neem bier mee.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Naar huis. Misselijkheid wegdrinken met bier
En breng onderweg hier wat bier langs!quote:
Wordt er nog geskyped vanavond?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Naar huis. Misselijkheid wegdrinken met bier
Had gezegd mattie, ik heb hier die doos tissues staan noessquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:59 schreef Ragboer het volgende:
Sorry dat dit topic nu zo plakkerig is geworden.
Komen je DMs niet aan ofzo?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:59 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Had gezegd mattie, ik heb hier die doos tissues staan noess
Helemaal super.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:00 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb vanmiddag een vers nieuw kratje gehaald![]()
Tevens ben ik weer terug
Ik heb wat bier gehaald van De Struise Brouwers. Of hetquote:
Ruilen voor tequilaquote:
Ken het niet, welke brouwerij is het?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb wat bier gehaald van De Struise Brouwers. Of hetis weet ik nog niet maar ik denk het wel.
dit bestond langerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:03 schreef djkoelkast het volgende:
Dit goed vinden en dan zeiken over mijn "bliepjes"
Volgens mij hebben we gisteren succesvol Bart zn krat leeggezopenquote:
Kom maar halenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:04 schreef sharr het volgende:
[14jarigsletje] ik heb serieus trek in breezer [/14jarigsletje]
Maar dat is soms ook wel heel erg lekker hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:04 schreef sharr het volgende:
Ik weet héél zeker van niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:04 schreef Driepink het volgende:
[..]
dit bestond langer
zo eggs is ook snel moet ik zeggen
[16jarigemooiboy]Hey schatjuh, wil je 'n breezah hebbuh? [/16jarigemooiboy]quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:04 schreef sharr het volgende:
Ja, nuquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:04 schreef EggsTC het volgende:
dit bne ik niet, iemand ander sis ingelogd
Dat dacht ik alquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:04 schreef EggsTC het volgende:
dit bne ik niet, iemand ander sis ingelogd
Ja best wel he? Je kunt er zo drie flessen van wegzuipen, je merkt niets en het smaakt naar limonadequote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dat is soms ook wel heel erg lekker hoor
Nou, de brouwerij heet De Struise Brouwers.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:03 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ken het niet, welke brouwerij is het?
Ik zit nu op de bank met Taksi. Gisteren was genoeg drank Dquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:05 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja best wel he? Je kunt er zo drie flessen van wegzuipen, je merkt niets en het smaakt naar limonade
Dit. Volgens mij was hij er niet maar logt 'ie gewoon automatisch in ofzo.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:06 schreef Ragboer het volgende:
Zokunen zat net ook al over 37 minuten in de tijd van andere mensen.
Dat wordt nog heel snel connecten dan voor iedereen die moet draaien.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:06 schreef djkoelkast het volgende:
Ik denk:
zokunen heeft zijn SAM op autoconnect staan
zokunen heeft een niet werkend script gebruikt om zijn SAM uit te zetten om half 8
zokunen is weggegaan, maar SAM staat nog op autoconnect
zokunen zijn SAM gaat er dus elke keer in als er niemand is.
IP-ban doe je dan ofzo.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:08 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat wordt nog heel snel connecten dan voor iedereen die moet draaien.
Logisch natuurlijk. Heb het ff opgezocht. Heb niks van die brouwerij in mijn collectie zitten.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, de brouwerij heet De Struise Brouwers.Zit in Oostvleteren. http://struise.noordhoek.com/eng/
Kan toch ook met streamen denk ik?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:09 schreef sharr het volgende:
[..]
IP-ban is toch alleen dat je niet meer kunt luisteren?
Dat is mijn bijnaamquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:09 schreef mc-Piel het volgende:
Pieloes gaat even 'n glaasje Disaronno en een Lucky Strike nuttigen![]()
hooooooooi
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:26 schreef sharr het volgende:
Ik heb zin om deze muziek in mijn hoofd te doen
ik heb zin om jou te doenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:26 schreef sharr het volgende:
om de hele dag te horen?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:26 schreef sharr het volgende:
Dan moet je bepaalde verdovende middelen nemen. Daarom gebruiken psychonauten dit soort muziek vaak. Ze proberen zo in andere dimensies te komen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:26 schreef sharr het volgende:
Hosselaaaaaar enzo allesquote:
kheb in-ear maar deze muziek? neequote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:27 schreef sharr het volgende:
Nee maar serieus als je deze muziek keihard met in-ear dingen ofzo doet. Lijkt me best leuk.
Kwestie van smaakquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
kheb in-ear maar deze muziek? nee
Eigenlijk moet je even achter de computer vandaan. Alles uit behalve de muziek en lekker rust pakken en in jezelf komen. Gewoon op je bed liggen ofzo. Heb ik ook een keer gedaan tijdens een show van Eggs. Is heel erg vet maar ook rustgevend.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:27 schreef sharr het volgende:
Nee maar serieus als je deze muziek keihard met in-ear dingen ofzo doet. Lijkt me best leuk.
dat weet ik, ik waardeer het ook maar om dit keihard in-ear te doen? dat weer net nietquote:
Goa hé, geïnspireerd vanuit India (de streek Goa).quote:
Heerlijke muziek voor in de auto dit wel!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
dat weet ik, ik waardeer het ook maar om dit keihard in-ear te doen? dat weer net niet
iDose, wel eens gedaan daarmee. Was ook wel rustgevend.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:28 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je even achter de computer vandaan. Alles uit behalve de muziek en lekker rust pakken en in jezelf komen. Gewoon op je bed liggen ofzo. Heb ik ook een keer gedaan tijdens een show van Eggs. Is heel erg vet maar ook rustgevend.
didn't know thatquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:29 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Goa hé, geïnspireerd vanuit India (de streek Goa).
Nog nooit iDose geluisterd, ik zoek het nu even op JouwBuis op.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:29 schreef sharr het volgende:
[..]
iDose, wel eens gedaan daarmee. Was ook wel rustgevend.
volgens mij een programma dat je 'het gevoel' kon geven om dronken te lijken ofzoquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:30 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nog nooit iDose geluisterd, ik zoek het nu even op JouwBuis op.
Dat is echt kutherrie, maar het kan best ontspannend zijn. Sowieso is het ongelooflijke onzin, maar toch.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:30 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nog nooit iDose geluisterd, ik zoek het nu even op JouwBuis op.
rofl.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
kheb in-ear maar deze muziek? nee
infoquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:31 schreef EggsTC het volgende:
[..]
rofl.
sorry dat is het enige wat ik kan zeggen.
Toon is wel boos op je, zou hem ff aanspreken.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:33 schreef Zokunen het volgende:
Nogmaals mijn excuses, weglopen bij de pc is 1, maar zet dan iig die reconnect uit :S... (al verwachtte ik een kortere break)
Vind ik m'n reden wel goed, maar deze uitvoering kan echt niet :S
(en nee die reden krijgen jullie niet, want IRL en dus niet FOK)
quote:
quote:De muziek leidt samen met de gebruikelijke psychedelica bij tot de esoterische sfeer die heel vaak heerst op Goa feestjes. Enkele van de veel voorkomende drugs zijn MDMA, Paddo's en LSD.
neequote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:34 schreef Rockiejj het volgende:
Ik luister via mn iPod, ben ik nu baas?
Zal ik straks ff doen, nu eerst even eten, dat moet ook nog...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:33 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Toon is wel boos op je, zou hem ff aanspreken.
Ik vind het geen probleem, kan gebeuren, maar Toon idd zoals gezegd.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:33 schreef Zokunen het volgende:
Nogmaals mijn excuses, weglopen bij de pc is 1, maar zet dan iig die reconnect uit :S... (al verwachtte ik een kortere break)
Vind ik m'n reden wel goed, maar deze uitvoering kan echt niet :S
(en nee die reden krijgen jullie niet, want IRL en dus niet FOK)
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
dat weet ik, ik waardeer het ook maar om dit keihard in-ear te doen? dat weer net niet
Ik hou ook van je Mono! Ik hou van iedereen. Free hugs for everyone who wants! Nohomo!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:36 schreef Monopoly het volgende:
Eggs, je draait baas.
Zeg dat je van me houdt!!!!
Hahah goedzoquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja nog wel, het word wel minder, dus ik kan weer bier drinken zometeen
huppalquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:40 schreef Driepink het volgende:
t-junction - adrenaline shotz geloof ik ?
Dat heb ik bij elke vorm van hardcore/dubstep..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:40 schreef Ragboer het volgende:
Volgens mij kan het wel zo zijn dat bepaalde ritmes en muziek, stoffen ofzo in je lichaam aanwakkeren waardoor je blijer wordt. Meer serotonine en blokkeren van dopamine, waardoor er een euforisch gevoel optreedt.
Niet osiris & T-junction ?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:40 schreef Driepink het volgende:
t-junction - adrenaline shotz geloof ik ?
Dit is waarquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:40 schreef Ragboer het volgende:
Volgens mij kan het wel zo zijn dat bepaalde ritmes en muziek, stoffen ofzo in je lichaam aanwakkeren waardoor je blijer wordt. Meer serotonine en blokkeren van dopamine, waardoor er een euforisch gevoel optreedt.
House kan ik ook goed naar luisteren!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:42 schreef Oceanview het volgende:
[..]
en daarom space ik hem ook helemaal op House.
Eigenlijk maakt je lichaam dan vanuit zichzelf een soort verdovend middel aan.quote:
dirty housequote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:42 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
House kan ik ook goed naar luisteren!
Wel clubhouse, geen dirty house en dat soort meuk
ditquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:43 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Eigenlijk maakt je lichaam dan vanuit zichzelf een soort verdovend middel aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |