Neuh, maar de vorige was hoiquote:
Dat dusquote:
Nee, maar ik wist geen TTquote:
Weet je Benny, mensen die alleen maar wat te zeiken hebben moeten dan vooral lekker zelf de lapo pakken.quote:
* tdrone kan zijn adem maar 2 minuten inhoudenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:12 schreef Lutte het volgende:
Ik weet echt niet wat ik heb maar ik denk dat ik begin te huilen als iemand ook maar richting me blaast.
Wil jij van Limburg naar Brabant gaan blazen dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:14 schreef tdrone het volgende:
[..]
* tdrone kan zijn adem maar 2 minuten inhouden
je moest eens weten hoe hard ik kan blazenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wil jij van Limburg naar Brabant gaan blazen dan?
Ooh ja, jij trompettert.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:15 schreef tdrone het volgende:
[..]
je moest eens weten hoe hard ik kan blazen
En het was zo lekkerquote:
Ik ook nog meerquote:
Sushi is inderdaad zo lekker, maar ik moet altijd wel oppassen dat ik er niet misselijk van word. Ik heb dat eigenlijk ook alleen bij sushi.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:18 schreef Kally het volgende:
[..]
En het was zo lekker
[..]
Ik ook nog meer
Plan.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:29 schreef tdrone het volgende:
[..]
dan moet ik het toch maar eens proberen
Yepquote:
Waarom gaat die stekker helemaal over de muur als ernaast een stopcontact zit?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
Slaapkamer bijna af, nog even een kabelgootje kopen morgen, en wachten op mijn bed (eind mei).
Maar me tv hangt!
[ afbeelding ]
Sorry slechte foto
Dat is de lekkerstequote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb alleen ooit eens sushi gegeten in zo'n restaurant waar het op zo'n band langskomt
Dat is mijn tv kabelquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarom gaat die stekker helemaal over de muur als ernaast een stopcontact zit?
Oh zo, dan is het wel netjes gedaan hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is mijn tv kabelDaar moet ik dus die kabelgoot nog voor kopen
![]()
Mijn stopcontactdie zie je niet, die zit boven de plank aan de muur
die kabelgoot, gaat straks via het plafond, en dan naar beneden. We hebben alles weg kunnen werken, behalve mijn tv kabelquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh zo, dan is het wel netjes gedaan hoor
Ja maar dat hou je of je moet met van die dure draadloze kastjes gaan werken, en een gootje ach boeien, het is je slaapkamerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die kabelgoot, gaat straks via het plafond, en dan naar beneden. We hebben alles weg kunnen werken, behalve mijn tv kabel![]()
Echt balen
[ afbeelding ]
ja dat is waar... en er zit al genoeg geld in, dus ik vind een kabelgootje wel bestquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar dat hou je of je moet met van die dure draadloze kastjes gaan werken, en een gootje ach boeien, het is je slaapkamer
Precies, alleen de stekker nog handig doenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat is waar... en er zit al genoeg geld in, dus ik vind een kabelgootje wel best
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:40 schreef charmed_angel het volgende:
Hmmzzzz rob heeft het aangesloten. Mannen zijn echt onlogisch soms. Ik had die rechter stekker, dus anders gedaan.... Straks als alles uit zit even krukje pakken en opnieuw de stekkers indelen
Wacht maar over 2 weken, je weet niet wat je zietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
het was wel echt duidelijk te zien dat ze flink is afgevallen
Jij hebt het natuurlijk als IRL gezien...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Wacht maar over 2 weken, je weet niet wat je ziet
Yep, lekker wiefke is hetquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij hebt het natuurlijk als IRL gezien...
Dat sowiesoquote:
Komt helemaal goedquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:49 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben echt helemaal happy, maat 38... dat wa 10 jaar geleden voor het laatst
En ik heb een nieuwe weegschaal gekocht! Ik moet het straks wel goed bijhouden enzo
pas maar op dat je dan niet in de modder looptquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
ow en heb nieuwe laarzen gekocht
WitteEn ik had geen dikke kuiten probleem
Wel platte , want met hak hadden ze niet meer...
Alleen ik heb de afgelopen 10 jaar geen witte laarzen aangehad, dus geen idee waar ik ze bij moet dragen
Maar ze zaten lekker, dus ik zei: hebben
Uiteraard, alhoewel dan wil ik ook weer kopenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb ze gekocht bij Axi ??? Heet dat zo? Ik kon daar nooit laarzen kopen, omdat mijn dikke kuitenprobleem.... Dus ze waren niet duur30 euri maar
(ok geen leer, maar wel leuk)
Siepie foto zien?
Siepie ik ben zo blijquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Uiteraard, alhoewel dan wil ik ook weer kopen
Nu laat je me er naar kijkenquote:
Ohhh die zijn mooiquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Siepie ik ben zo blij
[ afbeelding ]
Ik hou van riempjes aan me laarzen
All you need is lovequote:
ja hequote:
Van de zomer onder je spijkerrokje met een wit blousje of shirtjequote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja he
Alleen geen idee waarbij ik ze moet dragen
Maar het idee al dat ik die laarzen aan konEn dat ze wit zijn
jaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Van de zomer onder je spijkerrokje met een wit blousje of shirtje
Dat kan toch?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:03 schreef tdrone het volgende:
benny waarom kijk je AYNIL
je bent een vent
Ik kijk het ook nietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:03 schreef tdrone het volgende:
je bent een vent
Ja dat snap ik, onder een spijkerbroek met iets wits erop danquote:
jaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kijk het ook niet
[..]
Ja dat snap ik, onder een spijkerbroek met iets wits erop dan
Het ging om haar... hij zei heel lief dat hij nog steeds heel veel van dr hield enzo. Zij heel grofgebekt... 'maar ik niet van jou'quote:
Ik kijk nu Najib Amhali in ieder geval.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:06 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja kan ook maar ik denk dat merendeel van de kijkers vrouwelijk is
Duss.... ik kijk ook Greys, Private Practice, Desperate Housewives, vind winkelen niet erg, doe zelf wel eens de was en ga zo maar doorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:03 schreef tdrone het volgende:
je bent een vent
huh ik dacht dat het andersom was?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het ging om haar... hij zei heel lief dat hij nog steeds heel veel van dr hield enzo. Zij heel grofgebekt... 'maar ik niet van jou'
Dat was daarnaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
huh ik dacht dat het andersom was?
Zij zei: ik wil je terug, maar hij zei: dat dat niet kon omdat wat ze allemaal gedaan had
Nja, geen ideequote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
oooooooooooooooow
Wat had ze allemaal geflikt dan?
hihi benny gaat zo maar doorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Duss.... ik kijk ook Greys, Private Practice, Desperate Housewives, vind winkelen niet erg, doe zelf wel eens de was en ga zo maar door
Iets op een cheerleader kamp, ze zaten net die cheerleader film te kijken daar je weet wel die jij ook leuk vindt, en ze konden alles meepratenquote:
Is ook leukquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
Straks komt Van Wilder: Freshman Year
Die vond ik leuk
Die is ook leukquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:16 schreef Kally het volgende:
Ik vind alleen de eerste Van Wilder wel leuker, Ryan Reynolds is
Met die puddingbroodjesquote:
Die is tofquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:16 schreef Kally het volgende:
Ik vind alleen de eerste Van Wilder wel leuker, Ryan Reynolds is
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:19 schreef Kally het volgende:
Jezus, ik zat ff te googlen op hem, die six pack
* Kwijl van mond afveegt
Ik heb nog steeds niksquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:28 schreef iBenny het volgende:
Volgende week krijg ik mijn 2de testpakket
Deze keer met allemaal ijs en zuivel
Maar 50 mensen hebben zo'n pakket gekregenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niks
Maar goed ik mag niet klagen, heb al 2 x gewonnen deze week
waar kan je je opgevenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:30 schreef iBenny het volgende:
Yup... met allemaal nieuwe producten die ik mag testen
van Speculooshagelslag tot Patatje Oorlog-chips
Ja maar sowieso nog niks bedoel ikquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar 50 mensen hebben zo'n pakket gekregen
Echt he?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zo tering nu je het zegtIk ook
Jij mag nietquote:
Ja maar, maatje 38quote:
Hoi hoiquote:
quote:
quote:
quote:
ja gaat wel, heb alleen al de hele dag koppijn, la drie keer vandaag een paardemiddel genomen, maar blijft sluimerend aanwezig.quote:
Das vervelendquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:06 schreef crv het volgende:
[..]
ja gaat wel, heb alleen al de hele dag koppijn, la drie keer vandaag een paardemiddel genomen, maar blijft sluimerend aanwezig.
Heel de dag mijn mijn schoonpa geweest maar die heeft lekker zitten slapen
quote:
voor hem niet, zo voelt ie tenminste de pijn nietquote:
quote:
hebben ze gewonnen ?quote:
Ja met 2-3. Door een onterechte strafschop in blessuretijdquote:
Alweer?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja met 2-3. Door een onterechte strafschop in blessuretijd
Maar moet wel gezegd worden de 2-2 even daarvoor was ook geen penalty
is normaal iets voor ajax tochquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het is 'Lucky Ajax', niet 'Lucky PSV'.
Ajax niet dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:06 schreef iBenny het volgende:
Maar PSV scoort altijd in de laatste 5 a 10 minuten
Een wedstrijd duurt 2 keer 45 minuten exclussief blessuretijd. Dat PSV dan kan scoren is de fout van de tegenstander, die kunnen gewoon niet de concentratie vasthouden..quote:
Dat zeg ik niet. Mazzel heb je ook nodig om kampioen te worden..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:08 schreef iBenny het volgende:
Is al goed... Ajax in de blesuretijd, PSV speelt altijd goed.
Geen zin om hier moeite in te steken
ajax ookquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:06 schreef iBenny het volgende:
Maar PSV scoort altijd in de laatste 5 a 10 minuten
liever een schaal met bitterballenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:21 schreef iBenny het volgende:
Kusje op jullie aluminium schaal, dat er maar een beker op mag staan
Ah, het is er toch van gekomenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:26 schreef Lutte het volgende:
Weetje, er zit soms voort reclame in de mobiele layout.
Mooi tochquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, nog onder de smileys, dus ik zie het de helft van de tijd niet eens.
Joah.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mooi toch
Jij hebt de smileys aanstaan?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Weetje.. je krijgt er nog fles champagne en een 'knal'feest bij ook.
Één sms kan vast geen kwaad.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou willen dat mijn Spanjaard wat meer op msn was, of wat meer into zijn telefoon was, want ik heb steeds de neiging 'm te sms'en, maar ik wil ook niet zo overkomen dat ik steeds die neiging heb. En ik wil nog eens afspreken
, maar dan moet ik 'm dus wel te spreken krijgen
.
Vanuit zijn kant ook nietquote:
Nou, daar zeg je me watquote:
Ja, maar ik heb al vaker initiatief getoond met sms'enquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als jullie daar beiden zo over denken schiet het niet op natuurlijk
Nee hoor, geen probleem..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Hallo truwens!!
Maar benny, zou jij het erg vinden als een vriendin van me langs komt de maart meet? Ze wil wel eens weten wie jullie zijn enzo!! Ff gezellig een drankje doen enzo..
Omdat ik een milde obsessie hebquote:
Dat zal JJH fijn vinden!quote:
Geef je er aan over.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat ik een milde obsessie heb. En ik had altijd een hekel aan verliefde mensen die helemaal in de gloria zijn over hun object van affectie, en over niks anders kunnen praten... maar nu ben ik er een beetje een van
.
Waarom spijt? Van iedere ervaring leer je en als je overal spijt van moet hebben, heb je geen levenquote:Op zondag 6 maart 2011 00:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Geef je er aan over.Je kunt niet altijd de verlichte genie uithangen, soms moet je gewoon met je hart denken. En er later enorme spijt van krijgen en je afvragen hoe je zo dom kon zijn, want harten kunnen heul niet denken en dat heeft een reden.
Ja blabla, nu genoeg drama, en geniet er nou verdomme eens vanquote:Op zondag 6 maart 2011 00:01 schreef Tha_Erik het volgende:
En het feit dat er iemand is die me leuk vindt haalt zo onderuit dat ik altijd heb gezegd dat het niet mogelijk was en nu moet ik alle mensen die zeiden dat het wel kon gelijk geven en mijn ongelijk toegeven!
Doe ik ookquote:Op zondag 6 maart 2011 00:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja blabla, nu genoeg drama, en geniet er nou verdomme eens van
Mooiquote:
Truste lieffie, sweet dreamsquote:Op zondag 6 maart 2011 00:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga even dromenland opzoeken! Ajuus liefjes!
Ja flapdrol ik zei al, wil je haar dat aandoenquote:Op zondag 6 maart 2011 00:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Kally.. Heb je gelezen wat ik bennt vroeg?
Ja das wel waar.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarom spijt? Van iedere ervaring leer je en als je overal spijt van moet hebben, heb je geen leven
En ik kan het wetenquote:
Dan heb je er toch goed aan gedaan want je bent tof.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:08 schreef Kally het volgende:
[..]
En ik kan het weten![]()
Maar weet je lieverd, daardoor ben ik wie ik nu ben
quote:Op zondag 6 maart 2011 00:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan heb je er toch goed aan gedaan want je bent tof.
Truste Lutjequote:Op zondag 6 maart 2011 00:13 schreef Lutte het volgende:
Ik duik mijn bedje in, nog even lezen en dan slapen.![]()
Trustenquote:Op zondag 6 maart 2011 00:13 schreef Lutte het volgende:
Ik duik mijn bedje in, nog even lezen en dan slapen.![]()
Ik ookquote:Op zondag 6 maart 2011 00:15 schreef Kally het volgende:
Ik ga ook lezen op bed, wordt ik wel rustig en moe van, truste lieverds en Kitty, ik vind het gezellig hoor
* crv ducktape packt PatriQue weer bij elkaar plaktquote:
Mogguk JJHquote:Op zondag 6 maart 2011 08:10 schreef JJH het volgende:
Goedemorgen, ook ik ben vrij dood. Wat een belachelijke drukte in de stad zeg!
Welterusten!
ow nou sterkte danquote:Op zondag 6 maart 2011 08:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok, ik heb dus vanaf een uur of 5 in hetziekenhuis gezeten.. Vriendin out gegaan, niet bij te krijgen.. In het ziekenhuis in 1 keer wakkeer.. Waarschijnlijk ghb in dr drankje gedaan.. Zij voelt zich nu fit, en wij niet... En ik moet over 5 uur in t thater zijn.. Haha
Leuke jongens ontmoet, had sjans.. En er werd de hele tijd aan mn kont gezeten
hahah dacht het niet.. Zo ff douchen en red bull dr'in.. Betaal geen kaartjes om te gaan slapen..quote:Op zondag 6 maart 2011 08:28 schreef crv het volgende:
[..]
ow nou sterkte dan
Nou ja, je kunt in ieder geval in het theater lekker slapen
quote:
Afschietenquote:Op zondag 6 maart 2011 10:23 schreef Lutte het volgende:
Stipt om tien uur, kanonhard de muziek van de wagen van de wijk aan.
Nee joh, rolluik open, bril zoeken (das iedere ochtend een crimequote:
Toevallig net even een stukje geschreven in mijn dagboekquote:
Neenquote:Nog iets van Herr Spanjaard gehoord?
Dat en veel ouders denken dat jongens beter voor zichzelf kunnen zorgenquote:Op zondag 6 maart 2011 11:04 schreef Lutte het volgende:
Aaawh Erik!![]()
Ik kan het zelf soms ook moeilijk geloven, maar ouders houden van al hun kinderen evenveel, vraag maar aan Siepie.
Die dag haal je vast nog wel eens in als je zus moet leren, en dat van die ritjes van en naar het station zullen ze vast niet eens doorhebben!
Ik moest lachen, ik zie echt zo'n mini-Erik 'ik wil een lolly'en.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat ik vanavond gewoon ga schooien dat ze mijn treinkaartje betalen.
quote:Op zondag 6 maart 2011 11:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik moest lachen, ik zie echt zo'n mini-Erik 'ik wil een lolly'en.
Bij mij is het andersomquote:Op zondag 6 maart 2011 11:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat en veel ouders denken dat jongens beter voor zichzelf kunnen zorgen
Ow mijn moeder doet heel veel voor mij maar wel in de zin van oppassen, verder weet ze dat ik erg goed voor mezelf kan zorgen, maar ze rent net zo hard achter mijn broer aan in principe dus wij zijn goed in evenwichtquote:Op zondag 6 maart 2011 11:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bij mij is het andersom
Heb ook altijd het gevoel gehad, dat ze mijn broertje beschermde en voortrokken
Erik ben jij ook de oudste?
Lees jij je pm wel eens?quote:
Ow ik zie het wel duidelijk op mijn telefoonquote:Op zondag 6 maart 2011 11:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
op mijn iphone nooitJe ziet erg moeilijk dat je een pm hebt
Ik denk dat me moeder wel ziet dat ik het goed voor elkaar heb, en dat ik voor mezelf kan zorgen.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ow mijn moeder doet heel veel voor mij maar wel in de zin van oppassen, verder weet ze dat ik erg goed voor mezelf kan zorgen, maar ze rent net zo hard achter mijn broer aan in principe dus wij zijn goed in evenwicht
ik zie iets roods verschijnen achter me UI, maar erg vaagquote:Op zondag 6 maart 2011 11:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ow ik zie het wel duidelijk op mijn telefoon
Ik ben de jongste, heb twee oudere zussen.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bij mij is het andersom
Heb ook altijd het gevoel gehad, dat ze mijn broertje beschermde en voortrokken
Erik ben jij ook de oudste?
Jawel maar dat zegt niks over het houden van, ze staan als je het vraagt echt wel klaar, alleen jij hebt Robquote:Op zondag 6 maart 2011 11:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik denk dat me moeder wel ziet dat ik het goed voor elkaar heb, en dat ik voor mezelf kan zorgen.
Maar soms voelt dat wel raar..... ik snap erik wel
ja ze houd van ons alletwee even veel. Maar toch het gevoel dat me broertje alles mocht en ik wat minderquote:Op zondag 6 maart 2011 11:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel maar dat zegt niks over het houden van, ze staan als je het vraagt echt wel klaar, alleen jij hebt Rob
Nee mijn moeder kwam mij altijd wel halen of brengen ofzoquote:Op zondag 6 maart 2011 11:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ze houd van ons alletwee even veel. Maar toch het gevoel dat me broertje alles mocht en ik wat minder
Mijn broertje werd zonder problemen thuis opgehaald. En als ik dat vroeg, veel gemopper, en uiteindelijk stemde ze wel toe. Omdat ik dan zielig begon te doen, omdat ik anders op de fiets moest
Dat bedoel ik meer met het voortrekken laat maar zeggen
Het is wel lekker weerquote:
Dan zou ik mooi overslaanquote:Op zondag 6 maart 2011 11:48 schreef tdrone het volgende:
gelukkig wel
vorig jaar was het -3 dan heb je het toch wel koud aan het eind
Tot wanneer heb je rente bedenktijd? Welke rente aanbieding heb je gekregen? En wat is je rente nu?quote:Op zondag 6 maart 2011 12:26 schreef Kally het volgende:
Soms is alleen zijn ook weer niet leuk
Mijn rente vaste periode loopt af en nu moet ik keuze's gaan maken over hoe ik verder wil met mijn hypotheek
Hmm ik heb al iemand gebeld, die komt van de week ff langsquote:Op zondag 6 maart 2011 12:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tot wanneer heb je rente bedenktijd? Welke rente aanbieding heb je gekregen? En wat is je rente nu?
Goed haantje, kwamen er nou 2 vriendinnen langs?quote:
Haaiquote:
op de meet? Als het mag, als die ene nog durft na v anachtquote:Op zondag 6 maart 2011 12:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Goed haantje, kwamen er nou 2 vriendinnen langs?
Is goedquote:Op zondag 6 maart 2011 12:43 schreef Kally het volgende:
Miran ik bel jou van de week ff 's avonds over mijn hypotheek, das makkelijker dan neerzetten
Ik heb er op zich geen problemen mee, gezellig wel, alleen slapen wordt wel moeilijk, want ik weet niet wie van Fok nog komt en blijft slapen snappiequote:Op zondag 6 maart 2011 12:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
op de meet? Als het mag, als die ene nog durft na v anacht
ze komen sowieso niet slapen hoorquote:Op zondag 6 maart 2011 12:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb er op zich geen problemen mee, gezellig wel, alleen slapen wordt wel moeilijk, want ik weet niet wie van Fok nog komt en blijft slapen snappie
Oww dan hebben we geen problemen wat slapen betreft, gezellig tochquote:Op zondag 6 maart 2011 12:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ze komen sowieso niet slapen hooralleen drankje doen
toen we dr vanochtend naar huis brachten wel.. Zo in een keer BAM was ze weer bij, uit t niets.. Das wel vreemdquote:Op zondag 6 maart 2011 12:47 schreef Kally het volgende:
Is ze wel oke trouwens na vanacht? GHB in je drankje
Jaquote:Op zondag 6 maart 2011 12:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
toen we dr vanochtend naar huis brachten wel.. Zo in een keer BAM was ze weer bij, uit t niets.. Das wel vreemd
Hetzelfdequote:
Niet meerquote:
Wat?quote:
Okequote:Op zondag 6 maart 2011 12:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mooi
Gewoon een lekker weekendje voor jezelf dus
wmah, gaat wel
Awwwwquote:
Veel plezierquote:
Je had gelezen dat Anne aan Lieve had gevraagd of ik mee ging kaasfonduen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |