Neuh, maar de vorige was hoiquote:
Dat dusquote:
Nee, maar ik wist geen TTquote:
Weet je Benny, mensen die alleen maar wat te zeiken hebben moeten dan vooral lekker zelf de lapo pakken.quote:
* tdrone kan zijn adem maar 2 minuten inhoudenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:12 schreef Lutte het volgende:
Ik weet echt niet wat ik heb maar ik denk dat ik begin te huilen als iemand ook maar richting me blaast.
Wil jij van Limburg naar Brabant gaan blazen dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:14 schreef tdrone het volgende:
[..]
* tdrone kan zijn adem maar 2 minuten inhouden
je moest eens weten hoe hard ik kan blazenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wil jij van Limburg naar Brabant gaan blazen dan?
Ooh ja, jij trompettert.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:15 schreef tdrone het volgende:
[..]
je moest eens weten hoe hard ik kan blazen
En het was zo lekkerquote:
Ik ook nog meerquote:
Sushi is inderdaad zo lekker, maar ik moet altijd wel oppassen dat ik er niet misselijk van word. Ik heb dat eigenlijk ook alleen bij sushi.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:18 schreef Kally het volgende:
[..]
En het was zo lekker
[..]
Ik ook nog meer
Plan.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:29 schreef tdrone het volgende:
[..]
dan moet ik het toch maar eens proberen
Yepquote:
Waarom gaat die stekker helemaal over de muur als ernaast een stopcontact zit?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
Slaapkamer bijna af, nog even een kabelgootje kopen morgen, en wachten op mijn bed (eind mei).
Maar me tv hangt!
[ afbeelding ]
Sorry slechte foto
Dat is de lekkerstequote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb alleen ooit eens sushi gegeten in zo'n restaurant waar het op zo'n band langskomt
Dat is mijn tv kabelquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarom gaat die stekker helemaal over de muur als ernaast een stopcontact zit?
Oh zo, dan is het wel netjes gedaan hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is mijn tv kabelDaar moet ik dus die kabelgoot nog voor kopen
![]()
Mijn stopcontactdie zie je niet, die zit boven de plank aan de muur
die kabelgoot, gaat straks via het plafond, en dan naar beneden. We hebben alles weg kunnen werken, behalve mijn tv kabelquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh zo, dan is het wel netjes gedaan hoor
Ja maar dat hou je of je moet met van die dure draadloze kastjes gaan werken, en een gootje ach boeien, het is je slaapkamerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die kabelgoot, gaat straks via het plafond, en dan naar beneden. We hebben alles weg kunnen werken, behalve mijn tv kabel![]()
Echt balen
[ afbeelding ]
ja dat is waar... en er zit al genoeg geld in, dus ik vind een kabelgootje wel bestquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar dat hou je of je moet met van die dure draadloze kastjes gaan werken, en een gootje ach boeien, het is je slaapkamer
Precies, alleen de stekker nog handig doenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat is waar... en er zit al genoeg geld in, dus ik vind een kabelgootje wel best
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |