Wij hebben twee stukken Boxteler Bahn in onze tuinquote:
quote:
Niet speciaal van treinen maar we zijn wel erg geïnteresseerd in deze lijn, waarvan je hier in de omgeving nog een hoop restanten tegenkomt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:45 schreef Cat22 het volgende:
Ik wist niet dat jij van treinen hield Rewimo!
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:47 schreef Loveless85 het volgende:
chill eens even. Misschien moet je toch eens 'afspreken' met die gast van je werk. Wordt je wat rustiger en minder opgefokt van
Persoonlijke linken zijn wel leuk ja.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Niet speciaal van treinen maar we zijn wel erg geïnteresseerd in deze lijn, waarvan je hier in de omgeving nog een hoop restanten tegenkomt.
Dus wij doen al een poosje aan spoorzoeken
Oh ja, niet meer happen zeker he?quote:
Ojee, en wat dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:50 schreef oh-oh het volgende:
Oh, de pups doen het nog ok alle 12, maar de melk is bijna op
OMGquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik hap niet meer hoor ik netquote:
Flessen, maar 12 pups flessen dat is echt amper haalbaar vrees ik, aangezien ze nu elke 2 uur moeten drinken zowatquote:
12 is voor een huishouden niet te doen nee.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Flessen, maar 12 pups flessen dat is echt amper haalbaar vrees ik, aangezien ze nu elke 2 uur moeten drinken zowat![]()
Maar goed, mijn aanbod staat, ik wil er wel 2 of 3 uit handen nemen voor een week of 2.
Vanaf 3 weken kunnen deze wel gespeend worden, en dan kunnen ze fijn terug
Je had het echt niet in de gaten?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ja, niet meer happen zeker he?
Knappe meid.quote:
Maar jij hebt er zelf toch ook al een zooi + logeetjes + dan nog wat van die pups.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Flessen, maar 12 pups flessen dat is echt amper haalbaar vrees ik, aangezien ze nu elke 2 uur moeten drinken zowat![]()
Maar goed, mijn aanbod staat, ik wil er wel 2 of 3 uit handen nemen voor een week of 2.
Vanaf 3 weken kunnen deze wel gespeend worden, en dan kunnen ze fijn terug
Met 12 pups ben je al meer dan twee uur bezig met flessen alleen...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
12 is voor een huishouden niet te doen nee.Heeft ze nog meer mensen die kunnen flessen? Als jij er al 2 of 3 neemt, hoeft ze wellicht nog één andere pleegouder te vinden. Arme mamma en arme pupsels.
De logeetjes gaan dinsdag alweer naar huis en nee, ik wil dr echt geen, dus dat komt wel goed, ze gaan dan ook echt zodra ze kunnen eten terug naar huisquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar jij hebt er zelf toch ook al een zooi + logeetjes + dan nog wat van die pups.
En dan gaat t net als met Sjon
Happen is mijn natuur vrees ikquote:
Sterke pupsels bij pleegouders en zwakkere pupsels bij de moeder. Klinkt als een plan.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Met 12 pups ben je al meer dan twee uur bezig met flessen alleen...
Het is te hopen dat de produktie weer goed op gang komt, maar dit is wss de nasleep van een hele lange bevalling en dan al die puppen![]()
Als ze de naakten bij de moeder kan laten en die alleen hoeft te bijvoeden, en dan zelf 3 pups flessen en ik drie, dan redden we het denk ik wel. Ze wil het ff aankijken een dag of wat, in geval van nood is ze zo hier dr mee, of dr man.
I'n hanging on youuuuuuuuuuuuuquote:
Die leeftijd vind ik bij de Redcats juist niet leuk. Zo klein, zo teer, er hoeft niks te gebeuren of ze glippen onder je handen vandaan. Geef ze mij maar vanaf een week of 4. Dat ze gaan rondscharrelen en spelen. En vooral.... zelf eten en drinken.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:03 schreef oh-oh het volgende:
En ik heb een hekel aan pups maar zo klein vind ik ze wel leuk, dan liggen ze in een wasmand, geef je ze af en toe de fles, buikje wrijven, boertjes laten, schone pismat dr onder en klaar
Als je de foo fighters probeert te quoten:quote:
Ja zij heeft heel veel ervaring.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sterke pupsels bij pleegouders en zwakkere pupsels bij de moeder. Klinkt als een plan.
Heeft ze veel ervaring met nestjes? Want dat scheelt natuurlijk als je de inschatting moet maken.
beurtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als je de foo fighters probeert te quoten:
Hoe zit dat eigenlijk met hondjes? Als moeder ze 3 weken niet heeft gezien, accepteert ze ze dan nog wel? Of hebben ze haar dan al niet meer nodig en maakt dat niet zoveel uit?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De logeetjes gaan dinsdag alweer naar huis en nee, ik wil dr echt geen, dus dat komt wel goed, ze gaan dan ook echt zodra ze kunnen eten terug naar huis
Het is "Gimme some rope, I'm coming loose"quote:
Oh hell no , vanaf 4 weken moet je pups gaan opvoedenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die leeftijd vind ik bij de Redcats juist niet leuk. Zo klein, zo teer, er hoeft niks te gebeuren of ze glippen onder je handen vandaan. Geef ze mij maar vanaf een week of 4. Dat ze gaan rondscharrelen en spelen. En vooral.... zelf eten en drinken.
Als ze zelf kunnen eten maakt maakt dat niet zo heel veel uit, en dit zijn oerhonden, die ontwikkelen snel , dus die kunnen dat met een week of 3 wel, lekker aan de carnibestquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk met hondjes? Als moeder ze 3 weken niet heeft gezien, accepteert ze ze dan nog wel? Of hebben ze haar dan al niet meer nodig en maakt dat niet zoveel uit?
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is "Gimme some rope, I'm coming loose"
Katten kun je hoef je niet op te voeden.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh hell no , vanaf 4 weken moet je pups gaan opvoeden![]()
En soms duurt dat de reeeeeeeest van hun leven
Dan zijn ze er vlot bij. Al zou het wel leuker zijn als ze dan nog mamma tijd hebben zonder dat ze ze wegknokt.quote:[..]
Als ze zelf kunnen eten maakt maakt dat niet zo heel veel uit, en dit zijn oerhonden, die ontwikkelen snel , dus die kunnen dat met een week of 3 wel, lekker aan de carnibest![]()
Ik denk dat ze ze nog wel accepteert ook, maar zo niet, dan is het toch leuker voor ze als de dan weer lekker met hun broers en zusjes in de creche kunnen stoeien
Trots op je!quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:30 schreef Loveless85 het volgende:
En ik vind mijn versie beter en logischer dan die van Dave Grohl
Ja Tombool natuurlijkquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Wie is hier nou de betweter, jij of Tombolala?
Ze heeft er anders tenen genoeg voor.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:30 schreef oh-oh het volgende:
Naja het kan prima zijn dat ze ze gewoon weer dr bij neemt.
Alsof die teef tot 12 kan tellen
*gaat internet van Tombola onklaar maken*quote:
Ow..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:50 schreef oh-oh het volgende:
Dr zijn nog geen foto's online, zodra ik dr heb post ik ze, en ik heb dr al op je mail gewezen.quote:
Logisch? "geef me touw of snij me los?" Lekker tegenstrijdigquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:30 schreef Loveless85 het volgende:
En ik vind mijn versie beter en logischer dan die van Dave Grohl
Sorry Catquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*gaat internet van Tombola onklaar maken*
quote:
*geeft Tombo touw*quote:
asociaal en egoistischquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dr zijn nog geen foto's online, zodra ik dr heb post ik ze, en ik heb dr al op je mail gewezen.
Je klonk al ideaal, ze vroeg al of je ook wilde flessen
Why? Zeker na het 'Im hanging on you' is het toch logischer dat hij of meer ruimte krijgt, of helemaal losgemaakt wordt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Logisch? "geef me touw of snij me los?" Lekker tegenstrijdig
"geef me touw want ik kom los" is logischer schat
Ik ben ze meer mini gewend, dus achquote:
Okee, je hebt gelijkquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Why? Zeker na het 'Im hanging on you' is het toch logischer dat hij of meer ruimte krijgt, of helemaal losgemaakt wordt.
Geef me touw want ik kom los slaat nergens op, want ook al krijgt hij dus meer touw zit hij nog steeds vast uiteindelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik zou mezelf nooit verhangen, dat duurt me te lang voor ik dood benquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okee, je hebt gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deed dat veel pijn?Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
No pain no gain.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Haha ja ik heb nog nooit een hele jonge pup gehad, die jongste hier was 14 weken.quote:
Hoe zwaar zijn de pupsels?quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okee, je hebt gelijkBraaf.... en nu niet meer happen naar de baas héSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BAAS!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Braaf.... en nu niet meer happen naar de baas hé
Jij denkt dat je de baas bent.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Braaf.... en nu niet meer happen naar de baas hé
Ja zoiets, ze kunnen variëren hoor, uit een media kan ook grande of mini komenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:41 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Haha ja ik heb nog nooit een hele jonge pup gehad, die jongste hier was 14 weken.
Deze zijn middelmaatjes toch? iets van 45cm hoog worden ze?
Ze wogen allemaal tussen de 270 en de 300 gram, dus dat is al een pak meer.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe zwaar zijn de pupsels?
Ik voel me nog altijd plaatsvervangend trots als ik Satsu (bijna 5 kilo, schoon aan de haak) oppak en me bedenk dat hij een minitje van 80 gram is geweest.
Al weken, die ellendequote:
Ik heb het al die tijd gemist danquote:
Ligt aan de poes. Ken er twee die elkaars kittens zoogde. Twee zusjes. En het tuig heeft hier 4 maanden aan den tiet gehangen. Kay was de laatste.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze heeft er anders tenen genoeg voor.![]()
Bij een poes hoef je dat volgens mij niet te proberen, die trapt er hooguit de eerste dagen na de bevalling in als je er wat anders bijlegt. En weg is weg.![]()
Ik zit ook te kijkenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb het al die tijd gemist dan
Vind het altijd wel smullen, tenenkrommend, maar smullen
Dat zijn geen mini's meer dan!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze wogen allemaal tussen de 270 en de 300 gram, dus dat is al een pak meer.
Ik heb es chihuahua's geflest die 75 gram of zo wogen ...
En die waren toen al een dag of 8
Maar dan heb je het dus over poezen die elkaar kenden, die bij elkaars bevalling waren en de kittens vanaf dag 1 zagen. Dan werkt het inderdaad vaker zo. Maar als je daar na 3 weken een vreemd kitten bij had gelegd, of een kitten van hen weg had gehouden vanaf de geboorte en dat pas na 3 weken weer erbij gelegd, dan hadden de dames dat denk ik niet geaccepteerd.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ligt aan de poes. Ken er twee die elkaars kittens zoogde. Twee zusjes. En het tuig heeft hier 4 maanden aan den tiet gehangen. Kay was de laatste.
Jaaaren geleden wel eens. Maar nu kijk ik liever naar Madagaskar.quote:
Oh, ik ben nu alweer geneigd weg te zappenquote:
Alleen jammer van de zwiebertjes in haar stem.quote:
Ah oke, ben benieuwd.. 45/50 cm vind ik wel een mooi maatjequote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja zoiets, ze kunnen variëren hoor, uit een media kan ook grande of mini komen
Haha op dit moment is het toch pure leedvermaakquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, ik ben nu alweer geneigd weg te zappen![]()
Ik heb altijd zo'n last van plaatsvervangende schaamte.
Maar ik hou nog even vol.
Volgens mij ligt de grens voor een grande bij 50 cm, maar dat weet ik echt niet zo uit mn hoofdquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:02 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ah oke, ben benieuwd.. 45/50 cm vind ik wel een mooi maatje
Da's wel fijn dat je mama Chico hebt. Kunnen ze lekker warm en veilig liggen tussen de flessen door. Is een stuk beter dan een warmtemat. Deed mama ook luiertjes? Of doen honden dat niet en mag jij de rotzooi opruimen?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik had twee chi pups en ja, beiden hebben ze het gered, dankzij mama Chico![]()
Die andere twee keer had ik 1 chi pup van 3 weken, maar die drinken lang en eten pas laat, en een keer 2 chineesjes van 3 weken, waarvan 1 het niet redde, maar dat was ook wel voorzien, en die andere deed het prima, chineesjes eten ook pas met een week of 5 wat geloof ik.
Ik kijk elke kerst, jankendquote:
Chico deed dat destijds wel, ook de tummierubsquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's wel fijn dat je mama Chico hebt. Kunnen ze lekker warm en veilig liggen tussen de flessen door. Is een stuk beter dan een warmtemat. Deed mama ook luiertjes? Of doen honden dat niet en mag jij de rotzooi opruimen?
Zit ie in die Love Mansion?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:09 schreef tombolafan het volgende:
Oh, ik zie nu idd een collega bij All You Need![]()
Oeh! Wie?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:09 schreef tombolafan het volgende:
Oh, ik zie nu idd een collega bij All You Need![]()
quote:
Oh die! Ik vind het een gladjakkerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij heeft een date met die in dat tijgerpak
Arnoquote:
Dus niet die bij jou wilde.... wat jij niet wilde.... of waarvan je dacht dat hij wilde.....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Arno
Hij is heul geen accountmanager
niet die plakkerd, niet die bezette maar nog een anderquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dus niet die bij jou wilde.... wat jij niet wilde.... of waarvan je dacht dat hij wilde.....
Wilde arno jou ook al?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
niet die plakkerd, niet die bezette maar nog een ander
Neeheequote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:15 schreef Loveless85 het volgende:
roept tombo's collega dattie kan likken als lassie?
Nee, Arno wil mij gelukkig nietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wilde arno jou ook al?je ligt goed in de markt zo te lezen
Damn Ll, we missen hier wat!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:15 schreef Loveless85 het volgende:
roept tombo's collega dattie kan likken als lassie?
Dat is bijna nog ergerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Neehee
Hij heeft een cocktail bedacht die zo heet
Ik weet wel wat ik bij jou in je oor fluister bij het volgende insneeuwavontuurquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:17 schreef Greys het volgende:
Die lange dus?
Op zich vond ik hem (geloof ik, in de snelheid) niet lelijk ofzo.
Maar die likken als lassie opmerking. WTF
Nee, hij zegt dat het is omdat je je vingers erbij af liktquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is bijna nog ergerhij kan dus níet likken als lassie, maar hij voert je een cocktail met zoveel alcohol dat je achteraf wél denkt dat hij kon likken als lassie
Kijk daarna even naar het nummer van Armenië dat zojuist bekend is geworden.quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik weet wel wat ik bij jou in je oor fluister bij het volgende insneeuwavontuur
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik weet wel wat ik bij jou in je oor fluister bij het volgende insneeuwavontuur
Ze zijn allemaal engquote:
Het klinkt als een uitstekend plan.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:19 schreef oh-oh het volgende:
Wss heeft ze iemand gevonden die dr twee bij haar honden wil leggen, als ik dr dan ook twee neem en zij zelf twee, dan gaat het prima lukken.
En idd gaan de sterksten weg, vooral die behaarde reuen, die douwen alle andere pups constant weg bij de moeder en die zuigen dr helemaal leeg.
Ik ben es benieuwd.
Het wordt sowieso maandag dan, dan hebben ze de biest nog binnen gehad
Ja maar, dan gelooft hij helemaaaaal nooit meer dat we daar écht komen omdat we ingesneeuwd zijn en we echt NIET daar komen om es vreemd te gaanquote:
Mooiquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:19 schreef oh-oh het volgende:
Wss heeft ze iemand gevonden die dr twee bij haar honden wil leggen, als ik dr dan ook twee neem en zij zelf twee, dan gaat het prima lukken.
En idd gaan de sterksten weg, vooral die behaarde reuen, die douwen alle andere pups constant weg bij de moeder en die zuigen dr helemaal leeg.
Ik ben es benieuwd.
Kan die beter likken ofzo?quote:
Oh jee? Belangrijke spullen?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:19 schreef Ynske het volgende:
Hi ha ho
damn kan een aantal spullen voor vanaaf niet vinden
Ik geloof steeds minder dat er niks gebeurd is daarquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar, dan gelooft hij helemaaaaal nooit meer dat we daar écht komen omdat we ingesneeuwd zijn en we echt NIET daar komen om es vreemd te gaan
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik geloof steeds minder dat er niks gebeurd is daar
Zullen we er een keer heen gaan op een zwoele zomeravond met heel mooi weer en dan zeggen dat we weer ingesneeuwd zijn?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar, dan gelooft hij helemaaaaal nooit meer dat we daar écht komen omdat we ingesneeuwd zijn en we echt NIET daar komen om es vreemd te gaan
Moeten we wel weer dat lulletje hebben als receptionistquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Zullen we er een keer heen gaan op een zwoele zomeravond met heel mooi weer en dan zeggen dat we weer ingesneeuwd zijn?
En weer een tandenborstel bietsen!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Moeten we wel weer dat lulletje hebben als receptionist
We proberen ze in elk geval in leven te houden, die klote fokkers over de hele wereld verklaren dr voor gek, die zeggen dat ze die behaarden gelijk alle 6 een spuitje hadden laten gevenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Het klinkt als een uitstekend plan.
Maar ik vind het zo enorm zielig dat die kleintjes dan nu al hun moeder moeten missen
Weet dat het niet anders kan hoor, maar wat sneu.
Zijn er uberhaupt dierenartsen die dat doen dan, op zich gezonde pups een spuitje geven?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
We proberen ze in elk geval in leven te houden, die klote fokkers over de hele wereld verklaren dr voor gek, die zeggen dat ze die behaarden gelijk alle 6 een spuitje hadden laten geven![]()
En ik vind het leuk om te doen, maar ik zag duizend keer liever dat het niet nodig was.
En het is best eng, zulke jonkies, maar ze zegt dat het onwijze levendige beren zijn, dus dat vind ik wel een prettig idee. En ze weet ook dat als er iets gebeurt, dat we dan in elk geval ons best gedaan hebben. Ze zijn nu met twee man rond de klok bezig om te wisselen en aan te leggen en te flessen, dat is echt niet vol te houden natuurlijk, voor hun niet, maar voor de teef ook niet.
Nja, je hebt ze ook zonder da zo het hoekje om als je dat wilt he, en zij kan het in principe zo zelf doen, maar ze piekert er niet overquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Zijn er uberhaupt dierenartsen die dat doen dan, op zich gezonde pups een spuitje geven?
Maar wat zal hij dan van je denken!quote:
quote:
dat valt dan wel meequote:
Oh ja begrijp ik (wat een walgelijk ideequote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nja, je hebt ze ook zonder da zo het hoekje om als je dat wilt he, en zij kan het in principe zo zelf doen, maar ze piekert er niet over
Ik hoop dat alles goed blijft gaan.. en dat er een mooi teefje tussenzitquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
We proberen ze in elk geval in leven te houden, die klote fokkers over de hele wereld verklaren dr voor gek, die zeggen dat ze die behaarden gelijk alle 6 een spuitje hadden laten geven![]()
En ik vind het leuk om te doen, maar ik zag duizend keer liever dat het niet nodig was.
En het is best eng, zulke jonkies, maar ze zegt dat het onwijze levendige beren zijn, dus dat vind ik wel een prettig idee. En ze weet ook dat als er iets gebeurt, dat we dan in elk geval ons best gedaan hebben. Ze zijn nu met twee man rond de klok bezig om te wisselen en aan te leggen en te flessen, dat is echt niet vol te houden natuurlijk, voor hun niet, maar voor de teef ook niet.
Ik gok op serpentines, valse bril, schmink en andere zaken.quote:
Tis een raar wereldje hoor, helaas.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja begrijp ik (wat een walgelijk idee) maar omdat die fokkers brullen over spuitjes geven.
Van jullie vind ik het geweldig hoor
Er zit een konijnenbruin teefje bij zegt zequote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:27 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat alles goed blijft gaan.. en dat er een mooi teefje tussenzit![]()
Zijn toch wel meer mensen die zon hondje willen.. ook mensen die verder het ras niet kennen, maar het hondje wel leuk vinden.
Spannend oh-oh! En die biest is inderdaad heel belangrijk, dan hebben ze al een tig keer betere start als zonder biest.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben es benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |