Saunaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zit je nu te fokken tijdens t voorprogramma?Dan moet t wel heel bagger zijn
[..]
Kom maar mee, ga wel eerst ff in de sauna om de laatste griep eruit te werken
T voordeel van bij mn ouders zittenquote:
Nadeel van thuiswonen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:24 schreef PeuRac het volgende:
Mn ouders doen moeilijk dat ik wil stappen terwijl ik vanmiddag ziek wasWaarom is die klote camper kapot geaan
Gelukkig ben ik 26 en zit ik hier maar een maandje, max 2quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nadeel van thuiswonen.Al vind ik dat als je 's middags een zielig ziek ventje was je ook niet kan stappen.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:34 schreef Bengeltje het volgende:
Al vind ik dat als je 's middags een zielig ziek ventje was je ook niet kan stappen.
En ik maar denken dat ik mee mochtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T voordeel van bij mn ouders zitten![]()
Ik ga dr ff in, tot straks
Goed planquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
In een lekker warm bed heeft ook wel wat.
Is dit een uitnodiging?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:37 schreef Bengeltje het volgende:
In een lekker warm bed heeft ook wel wat.
Over een paar uurtjes.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
Goed plandaar ga ik straks ook naartoe
Zou je nee zeggen?quote:
Oe, dat klinkt erg warm. lekker.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:39 schreef Samzz het volgende:
Ik lig al lekker warm in bed, voor de zekerheid met twee dekbedden en een paardendeken
Warmte
Als jij het zou vragen? Natuurlijk niet.quote:
Uiteraard mag je mee, ik ben op je aan t wachtenquote:
He snot, ik heb geen autoquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uiteraard mag je mee, ik ben op je aan t wachten
Klim op je knol!quote:
Ik ook niet, de camper staat voor de ene en mn pa is met de andere ff weg.quote:
Goedquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ook niet, de camper staat voor de ene en mn pa is met de andere ff weg.![]()
Moet je van de week maar komen
Jammer dat je er niet dronken van wordtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:49 schreef Samzz het volgende:
Ik zuip me klem in water. Schijnt goed te zijn
Niet te veel, uiteraard. Maar genoeg.
Omdat je een vrouw bent zonder verstand van techniek?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:50 schreef -Engel- het volgende:
Waarom kan ik niet rechtstreeks scannen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |