Je printer staat uitquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:50 schreef -Engel- het volgende:
Waarom kan ik niet rechtstreeks scannen?
Waarom?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer dat je er niet dronken van wordt
Heyquote:
Niet gebeten of geschopt?quote:
Maar waarom?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kabeltje niet ingeplugd.
[..]
Uhh, bijdehand zijn?
Dronken zijn is leukquote:
Nee, helemaal niksquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet gebeten of geschopt?
Heb je hem een suikerklontje gegeven?
Nieuwe secret handschake: [ afbeelding ]?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat je een vrouw bent zonder verstand van techniek?
Gelukkig heb je wel verstand van ... uh... uhm... ....quote:
Wat een raar paardquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, helemaal niksHij kreeg een wortel, Rio lust geen suikerklontjes
Oeh, die is grappig
Helaas ben ik nooit dronkenquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig heb je wel verstand van ... uh... uhm... ....
Dat schijn ik dan wel weer goed te kunnenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zolang je maar lekker kan zoenen, technisch zijn is nergens voor nodig.
Spanking? Jij?quote:
Programma van de printer openen op je computerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:58 schreef -Engel- het volgende:
Ding stond aan.... kabel tussen all in1 en pc zit er in en de rest ook.... hij roept altijd om het programma op de pc
Ik vind handige vrouwen aantrekkelijkquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zolang je maar lekker kan zoenen, technisch zijn is nergens voor nodig.
Zet het geluid harder misschien kan hij het niet horen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:58 schreef -Engel- het volgende:
Ding stond aan.... kabel tussen all in1 en pc zit er in en de rest ook.... hij roept altijd om het programma op de pc
Nou, hop... Zoenen die scanner en kijk daarna of het werkt!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:59 schreef -Engel- het volgende:
Dat schijn ik dan wel weer goed te kunnen
Nee, een slim paardquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat een raar paard
Ik zal er eens even een echte smiley van maken
Laat maar. Kutpaintquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat een raar paard
Ik zal er eens even een echte smiley van maken
Ik ook nietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Omdat ik niet bij msn ben. Verveling dus.
Dan is de rest niet belangrijk.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:59 schreef -Engel- het volgende:
Dat schijn ik dan wel weer goed te kunnen
quote:
Maar er bestaat toch al een smily voor bijna allesquote:
Ook voor mensen, maar je bent dom als je niet geniet van het levenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, een slim paardSuiker is slecht voor ze.
Bed. Klinkt verleidelijk, zou dat ook wel willen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:00 schreef MissMSX het volgende:
Ik ook niet
En ja, ik ga nu wel lekker naar bed
Iets eten wat je niet lust, draagt imo niet bij aan het genieten van 't levenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ook voor mensen, maar je bent dom als je niet geniet van het leven
Daten? Ik ben heel lief en kan goed luisteren en nog veel meer dingenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan is de rest niet belangrijk.![]()
[..]Dan ben ik heel aantrekkelijk, goed zoenen en handig.
Ja, maar jij betrok ineens het feit dat het niet goed is erin en dat is hetgene wat ik dom vindquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iets eten wat je niet lust, draagt imo niet bij aan het genieten van 't leven
Hoi Murmquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:03 schreef Murmeli het volgende:
hee ik zie gezellige mensjes onlinehooooi!
tijntjequote:
Murm.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:03 schreef Murmeli het volgende:
hee ik zie gezellige mensjes onlinehooooi!
Dat heeft mijnquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daten? Ik ben heel lief en kan goed luisteren en nog veel meer dingen
Maar, maar, maar moet ik dan eenzaam en alleen blijven?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
tijntje
niet proberen bengeltje van haar vriendje af te pakken he?
What's new?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar, maar, maar moet ik dan eenzaam en alleen blijven?
Jammer, met mij gaat het goed.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Murm.
[..]
Dat heeft mijnook allemaal. Geen date dus.
Hoe gaat het met Tijn.
quote:
Goed zeg, hoe lang werk je daar nu. Al mogelijkheden om hogerop te komen?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
Jammer, met mij gaat het goed.![]()
Nog steeds een leuke baan.
looney of lonely?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
![]()
Tijnbrein doomed to be loney forever
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |