abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 maart 2011 @ 12:28:29 #26
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_93722151
Laat marianne het maar niet zien, wel jammer van al die speklapjes, dat dan weer wel
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_93722174
quote:
13s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 23:10 schreef Microtubuli het volgende:

[..]

Met de Mexicaanse griep werden er ook geen mensen leven begraven, waarom zou het nu ineens wel mogen>? Varkens voelen pijn net zo goed, dit is gewoon afschuwelijk.
omdat het varkens zijn en geen mensen
pi_93722262
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 12:29 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

Er is vaak inderdaad een groot verschil, maar toch vind ik dat we respectvoller moeten omgaan met dieren. Liefst ook minder consumptie.
  zondag 6 maart 2011 @ 12:38:24 #29
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_93722404
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 12:32 schreef iwulff het volgende:

[..]

Er is vaak inderdaad een groot verschil, maar toch vind ik dat we respectvoller moeten omgaan met dieren. Liefst ook minder consumptie.
maar de consument wil niets meer betalen voor biologisch vlees en zeker in Korea niet
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 6 maart 2011 @ 12:45:03 #30
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_93722591
Die mensen die met belachelijke lijfstraffen voor de Koreanen lopen te smijten, die mogen wel een paar jaar TBS gebruiken. Wat een idiote wacko ben je dan zeg, sjeesj :')
  zondag 6 maart 2011 @ 12:53:48 #31
285174 Evienne
never odd or even
pi_93722826
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 12:38 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

maar de consument wil niets meer betalen voor biologisch vlees en zeker in Korea niet
Het laten staan is het goedkoopst. *) Vlees eten, zeker in de hoeveelheid die de westerse wereld tot zich neemt, is niet eens essentieel, zelfs behoorlijk ongezond voor het menselijk lichaam, laat staan de geest.
think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
pi_93723116
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 12:38 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Daar ben je Nederlander voor. De gemiddelde Nederlander heeft geen oog voor kwaliteit en geeft er ook niet om. Alles moet goedkoop, snel, lekker en makkelijk zijn. Zie de Nederlandse keuken, en de populariteit van Knorr wereldgerechten.
Op vakantie heeft een Nederlander het lekkerste gegeten bij het restaurat dat het goedkoopste was. Dat is ongeveer de mentaliteit.
pi_93723150
Noem mij ziek, maar ik kan gewoon normaal naar filmpjes kijken van mensen die onthoofd worden dan naar dit soort filmpjes :o
pi_93723153
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 12:53 schreef Evienne het volgende:

[..]

Het laten staan is het goedkoopst. *) Vlees eten, zeker in de hoeveelheid die de westerse wereld tot zich neemt, is niet eens essentieel, zelfs behoorlijk ongezond voor het menselijk lichaam, laat staan de geest.
Absoluut. Eet liever minder vlees maar beter vlees. Je drinkt toch ook liever alleen Coca Cola in het weekend dan dagelijks een fles Aldi cola. Het is gezonder, lekkerder en als je het elke dag drinkt is sowieso niks bijzonder meer.
  zondag 6 maart 2011 @ 13:05:37 #35
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_93723263
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 12:45 schreef Sander het volgende:
Die mensen die met belachelijke lijfstraffen voor de Koreanen lopen te smijten, die mogen wel een paar jaar TBS gebruiken. Wat een idiote wacko ben je dan zeg, sjeesj :')
Die mensen die met belachelijke TBS lopen te smijten, die mogen wel wat lijfstraffen gebruiken. _O_
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_93723435
quote:

[..]

Ik vraag me ernstig af wie nu de varkens zijn, de Koreanen die dit beslissen en uitvoeren of de dieren die zo aan hun einde komen :{
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_93723722
quote:

[..]

Ik schaam me met enige regelmaat mens te zijn, maar als dit soort smerige tyfus-Aziaten representatief voor de mensheid zijn maakt dat het er alleen maar erg op.

En ja, mensen die hier aan mee werken zijn wat mij betreft moreel dermate verdorven dat ze wat mij betreft niet hard genoeg kunnen boeten.
  zondag 6 maart 2011 @ 13:21:03 #38
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_93723799
zich hierover druk maken,
terwijl.....dit

Vele vele malen erger is. En dat boeit niet genoeg om er wat aan te doen.
hou op met zielig doen.
Welcome Mr. President, How can we serve you,
pi_93723891
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 12:23 schreef thumbnail het volgende:

[..]

Citaat uit de O.P. die jij niet leest:

Volgens internationale dierenwelzijnsnormen moet vee verdoofd worden eer het gedood wordt. De OIE (Wereldorganisatie voor Dierengezondheid), waarbij 178 landen zijn aangesloten, inclusief Zuid-Korea, nam deze normen in 2005 aan. Ook de Koreaanse Veeverwerkingswet gebiedt dat slachten geen onnodige pijn mag veroorzaken.
Hmm, eerst staat er gedood en daarna geslacht. Daar zit echter wel een verschil tussen denk ik? Ik kan me wel zo voorstellen dat dit ruimen niet onder slachten valt omdat slachten bijvoorbeeld als doel consumptie moet hebben.

Maar ik ben niet bekend met de juridische betekenis van slachten enzo in deze, maar oké.
Beter onethisch dan oneetbaar
pi_93723899
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 13:21 schreef WallOfStars het volgende:
terwijl.....dit

[ afbeelding ]

hou op met zielig doen.
Beide is heel erg. Wie ben jij om te bepalen wat iemand in welke mate aangrijpt?

Je bent redelijk gestoord om een dermate ernstig iets te willen bagatelliseren door te stellen dat er nog ernstigere dingen zijn.
  zondag 6 maart 2011 @ 13:28:58 #41
285174 Evienne
never odd or even
pi_93724035
quote:
terwijl.....dit

[ afbeelding ]

hou op met zielig doen.
In die bodemloze put worden jaarlijks miljarden gedumpt. Helpt dat? Komt het bij de juiste mensen terecht? Nee? Wiens schuld is dat dan?

Daarbij kan de bio-industrie ook jaarlijks rekenen op vele miljarden subsidie. De bescherming van dieren tegen de wreedheid van mensen daarentegen, moet het van giften hebben en kan rekenen op elke denkbare tegenwerking door geldbeluste overheden.
think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
pi_93724099
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 13:28 schreef Evienne het volgende:

[..]

In die bodemloze put worden jaarlijks miljarden gedumpt. Helpt dat? Komt het bij de juiste mensen terecht? Nee? Wiens schuld is dat dan?

Daarbij kan de bio-industrie ook jaarlijks rekenen op vele miljarden subsidie. De bescherming van dieren tegen de wreedheid van mensen daarentegen, moet het van giften hebben en kan rekenen op elke denkbare tegenwerking door geldbeluste overheden.
Hele goede post. ^O^
  Donald Duck held zondag 6 maart 2011 @ 13:31:47 #43
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_93724121
quote:
terwijl.....dit

[ afbeelding ]

hou op met zielig doen.
We proberen dat al tientallen jaren op te lossen met een eindeloze stroom geld. Het helpt allemaal niets. Het is een verloren continent.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_93724365
quote:
terwijl.....dit

[ afbeelding ]

hou op met zielig doen.
Moeten we dan alleen het allergrootste probleem op aarde aanpakken, en de rest doet er dan niet meer toe? :')

Ik vind 1 uitgehongerd kind trouwens niet veel erger dan miljoenen levend begraven varkens. Het is allebei gewoon erg.
pi_93724371
quote:
terwijl.....dit

[ afbeelding ]

hou op met zielig doen.
Ooh ben je er zon eentje.

Als bijv. een moordenaar 1 kind heeft verkracht en vermoord....
Of een moordenaar 10 kinderen heeft verkracht en vermoord... is de 1e 1x niet meer erg omdat het toch zogenaamd minder erg is?

Erge dingen met elkaar vergelijken :')

Dieren ruimen in Nederland gebeurd ook vaak, alleen gebeurt dat diervriendelijker.
  zondag 6 maart 2011 @ 13:55:08 #46
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_93724849
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 13:39 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Ooh ben je er zon eentje.

Als bijv. een moordenaar 1 kind heeft verkracht en vermoord....
Of een moordenaar 10 kinderen heeft verkracht en vermoord... is de 1e 1x niet meer erg omdat het toch zogenaamd minder erg is?

Erge dingen met elkaar vergelijken :')

Dieren ruimen in Nederland gebeurd ook vaak, alleen gebeurt dat diervriendelijker.
Ja zo eentje die jou nederlands niet begrijpt.
pi_93724910
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 13:55 schreef WallOfStars het volgende:

[..]

Ja zo eentje die jou nederlands niet begrijpt.
Leuk geprobeerd wanneer iemand gelijk heeft en dan maar op de grammatica te letten ipv. de inhoud.
  Eindredactie Games zondag 6 maart 2011 @ 13:58:27 #48
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_93724992
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 13:56 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Leuk geprobeerd wanneer iemand gelijk heeft en dan maar op de grammatica te letten ipv. de inhoud.
Ja en dan ook zelf nog twee tenenkrommende taalfouten maken :')
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  zondag 6 maart 2011 @ 14:03:12 #49
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_93725172
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 13:56 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Toch knap dat jij eruit haalt dat ik je gelijk geef.

some neurons keep misfiring.....so the blind man claims to see color.
pi_93725237
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:03 schreef WallOfStars het volgende:

[..]

Toch knap dat jij eruit haalt dat ik je gelijk geef.

some neurons keep misfiring.....so the blind man claims to see color.
Wel grappig dat je op mijn grammatica let terwijl je ook veel fouten maakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')