Es tut es nichtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:50 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[ afbeelding ]
Een klacht is niet compleet zonder foto.
Ik zie een kikker in een ijsblokje.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:50 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, dat is wel heel erg jaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:50 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[ afbeelding ]
Onee, nu zie ik 'm, ziet er niet slecht uit hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:50 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mag geen direct link meer maken van imageshack. Maar even omzeilt, nu moet er iets wel iets staan.quote:
Waar zie jij 'm dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Onee, nu zie ik 'm, ziet er niet slecht uit hoor
doet 't ook al nietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:51 schreef TheFamousMan het volgende:
http://img339.imageshack.us/f/foto0159z.jpg/
Als ik 'm mag posten
Dat vind je te kort?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:50 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[ afbeelding ]
En wat is dit voor gedonder bij imageshack dat je moet registreren voor een direct link?
Als je de link kopiëren en in de URL plakt kon ik 'm zienquote:
Ik had een studentikoos-matje hiervoor.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat vind je te kort?.
Ik zou dat bij mij al bijna te lang vinden!.
imagetrek is een vuig hoerebedrijf. Niet meer gebruikenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:51 schreef TheFamousMan het volgende:
http://img339.imageshack.us/f/foto0159z.jpg/
Als ik 'm mag posten
mooi tafelkleed heb je aanquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik had een studentikoos-matje hiervoor.
Dank je. Ik voel me naakt met korter haar.quote:
Dank je, ik verhul mijn sexy vormen graag.quote:
Ik zag hem niet hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dank je. Ik voel me naakt met korter haar.
quote:
Ik had het nog langer dan trev, maar het moet wat korter tegenwoordig allemaal.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zag hem niet hoor![]()
Jeumig, ben jij familie van Trev ofzo?![]()
Maar ik vind het leuk![]()
Ik snap je wel hoor, ik ben ook altijd boos op de kapper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |