Denk Bakkal.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:09 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Opstelling psv al bekend? Of wie er inkomt voor Goldylocks?
quote:
Ach mja mja.. Om daar direct veel voor te geven, hmf..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Volkomen terecht, hij bracht de arm naar de bal.
Ja, echt een Drama.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:13 schreef Jojoortje het volgende:
Brama, wat een verschrikkelijke voetballer toch
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:17 schreef Saekerhett het volgende:
Ik moet de keuken nog dweilen, maar ik denk dat ik samen met Boussaboun.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:17 schreef Saekerhett het volgende:
Schilder komt niet uit de verf bij NACquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:17 schreef Saekerhett het volgende:
89' Janko (1-0)quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:17 schreef DaggerOne het volgende:
Wat speelt Janko slecht zeg, maar een goal zal ie wel weer maken.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:18 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Schilder komt niet uit de verf bij NAC
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:18 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Doet die mee dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:18 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ga er maar niet van uitquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoop dat Fred een keertje met Zeefuik begint
Liet tegen Ajax meer zien dan Berg...
Yep, is totaal geen opbouw meer bij Twente.quote:
Iddquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoop dat Fred een keertje met Zeefuik begint
Liet tegen Ajax meer zien dan Berg...
Zeg wie geeft er vandaag eigenlijk aan Rosales?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:21 schreef Geo3kant het volgende:
Weet je waarom het altijd zo koud is in de kleedkamer van Twente?
Het raam staat open maar niemand kan Baj 't raampie
Whehehe, dat nietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alles in het voordeel van Twente is onterecht
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Niet normaal toch, als Banshee dit 1 keer doet krijg ie gelijk een ban!
Hij is een bagger user. Terecht dus.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Niet normaal toch, als Banshee dit 1 keer doet krijg ie gelijk een ban!
Okéquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:29 schreef Saekerhett het volgende:
Nu PSV nog effe met 1-1 gelijkspelen o.i.d....
Als PSV punten laat liggen, heb ik een maand lang een ExcelsiorUIquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:29 schreef Saekerhett het volgende:
Nu PSV nog effe met 1-1 gelijkspelen o.i.d....
ff quote.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als PSV punten laat liggen, heb ik een maand lang een ExcelsiorUI
idd, en dan lopen we dus 1 punt uit op Ajax die voetballes krijgenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:30 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Aardig he, ik gun jullie zelfs een puntje
excelsior ui? Ga je die ui dan verven ofzo?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als PSV punten laat liggen, heb ik een maand lang een ExcelsiorUI
Zoals ook bleek bij Ajax - AZ voor de bekerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, en dan lopen we dus 1 punt uit op Ajax die voetballes krijgen
Als ze net zoals tegen Twente spelen en de kansen afmaken wel... laten we het hopenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, en dan lopen we dus 1 punt uit op Ajax die voetballes krijgen
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:31 schreef Saekerhett het volgende:
Als PSV wint loop ik 2 minuten naakt over de Dam
Ik ben ook een dudequote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:33 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Doe dan Jojoortje, wie wil nou een dude naakt zien lopen
Dat bepaal ik toch nietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:33 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Doe dan Jojoortje, wie wil nou een dude naakt zien lopen
Niet als je 100 kg weegt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:44 schreef Geo3kant het volgende:
Iets voor vrouwen dove +care, blijft het lekker strak
Inderdaad, heb liever dat ze wat langer analyseren met de P-R-O.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:46 schreef Jojoortje het volgende:
Wat een treurig moment blijft dat altijd, de assistent interviewen.
Bakkal is gewoon een basisspeler.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Opstelling PSV:
Isaksson, Marcelo, Berg, Engelaar, Lens, Hutchinson, Pieters, Bouma, Dzsudzsák, Manolev en Bakkal.
Wisselspelers: Cássio Ramos, Maza, Koevermans, Wuytens, Nijland, Labyad en Zeefuik.
True, daarom moet elke club tegen Twente minimaal 1 goal voor staan want die duitsers maken er bijna altijd wel in tussen 80/90e minquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mooi ja, maar het blijft Twente en die gaan zo weer scoren
Tja, ik vind dat ook maar laf.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:02 schreef Geo3kant het volgende:
Uit clubs die altijd alleen maar verdedigen![]()
Vraag me af hoe hun naar huis gaan.. kun je toch niet zeggen dat je als sportman 100% gegeven hebt in zo'n wedstrijd..
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:17 schreef Jojoortje het volgende:
De Jong begint een beetje een schwalbekoning te worden
(Maar hier was er wel iets aan de hand)
Ik roep het al een paar weken, hij valt overal te simpel..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:17 schreef Jojoortje het volgende:
De Jong begint een beetje een schwalbekoning te worden
(Maar hier was er wel iets aan de hand)
Mag hij in jouw UI?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:20 schreef Doublepain het volgende:
Wie nu scoort voor NAC tegen Twente.. Tjah, mijn held..
Alleen niet in het juiste doelquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:21 schreef Geo3kant het volgende:
Ze moeten gewoon Leonardo erin zetten dan valt er altijd wel een goaltje..
NAC laat Twente lekker rond tikken...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:27 schreef Doublepain het volgende:
SCHIET HEM ERIN!! RUIZ IS ER TOCH NIET, TEGENGOALS KOMEN NIET MEER!! KOM OP NAC!
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:28 schreef Saekerhett het volgende:
NAC en uitwedstrijden bij (sub)toppers
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:36 schreef Saekerhett het volgende:
Alsof NAC in uitwedstrijden gewoon niet WIL winnen...
True thatquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Twente wint met 1 goal verschil, what's new...
Tja, dat is genoeg.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Niet dus.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Op resultaat spelen is ook een kwaliteit, wellicht de meest effectieve.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wordt PSV ook vaak kampioen mee/door..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Op resultaat spelen is ook een kwaliteit, wellicht de meest effectieve.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Op resultaat spelen is ook een kwaliteit, wellicht de meest effectieve.
quote:
Nee want een beetje keeper pakt gewoon die bal klem bij de 1-0quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]![]()
![]()
Uhu, want NAC kreeg kans op kans
Haha lijkt wel vreemd idd. Met het zwarte broekje was het verschil natuurlijk wel te klein voor onze allesziende arbitragequote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:46 schreef Einthovuh het volgende:
PSV in het rood-wit omdat Excelsior zelfde kleuren heeft
Tja, Ten Rouwelaar hequote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:46 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Nee want een beetje keeper pakt gewoon die bal klem bij de 1-0
Ten Grabbelaar.. Heb hem in dienst van Emmen een paar keer zien keepen en toen was het een vreemde onrustige vliegenvanger.quote:
Excelsior is ook minder dan NACquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV heeft nu al meer laten zien dan Twente...
Weet je, dat wil ik best gelovenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV heeft nu al meer laten zien dan Twente...
Sommige mensen vinden het gewoon leuk als er veel gescoord word in een competitierondequote:
True.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden het gewoon leuk als er veel gescoord word in een competitieronde
ik vond dat microfoonhoofd kapsel wel uniek in de sportquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:59 schreef Einthovuh het volgende:
Mooi nieuw kapsel van Lens ook.
No homo.
Wat doen ze verkeerd dan ?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:59 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat ado het goed doet. Alleen Ado publiek is en blijft
In Nijmegen wordt carnaval ook niet echt gevierd volgens mij..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:01 schreef Jovatov het volgende:
"En veel plezier met carnaval" Zingen ze in Den Haag
?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:02 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
In Nijmegen wordt carnaval ook niet echt gevierd volgens mij..
Tja, ik woon er zelf, alleen nooit iets gemerkt. In zoveel plaatsen zijn er wel een paar wouzen die eraan doen, maar massaal is het alleen in Brabant en Limburg.quote:
Misschien een keer naar buiten gaan?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:04 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Tja, ik woon er zelf, alleen nooit iets gemerkt. In zoveel plaatsen zijn er wel een paar wouzen die eraan doen, maar massaal is het alleen in Brabant en Limburg.
FOK-ers komen niet buiten toch?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Misschien een keer naar buiten gaan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben student, ben er alleen doordeweeks en nooit wat van gemerkt dus..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Misschien een keer naar buiten gaan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stream loopt achterquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het is wel stil hier, PSV staat achter jongens
Knullig weggegeven, Isaakson komt als een halfzacht ei zijn doel uit. Faalactie!quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:10 schreef Einthovuh het volgende:
Zet Zeefuik, Labyad en Nijland er maar in Fredje!
Want dat was niet zo?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:13 schreef Ascendancy het volgende:
EN dan zeggen dat PSV al meer heeft laten zien dan Twente.
De resultaten zeggen anders. Ze overheersen voor de rest inderdaad meer, maar goed. Excelsiorquote:
Wat lul je? Ik zei dit in de 5de minuut. Keek ik toen in de toekomst?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:15 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
De resultaten zeggen anders. Ze overheersen voor de rest inderdaad meer, maar goed. Excelsior
Sowieso moet dat kunstgras niet mogen, bij Heracles en Excelsior word echt vaak onterecht verloren daardoor.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:16 schreef Ascendancy het volgende:
Kunstveld is natuurlijk ook lastig voor PSV.
Onderzoek naar gedaan. Bij heracles is dit inderdaad waar, bij excelsior bleek dat ze thuis niet bovengemiddeld veel punten halenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Sowieso moet dat kunstgras niet mogen, bij Heracles en Excelsior word echt vaak onterecht verloren daardoor.
Ach, volgend jaar nog een keer aankijken en dan verbiedenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:17 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Onderzoek naar gedaan. Bij heracles is dit inderdaad waar, bij excelsior bleek dat ze thuis niet bovengemiddeld veel punten halen
Neuh, mocht psv hier verliezen, dan mogen ze alsnog het veld niet de schuld geven. Daar dient het klasseverschil te groot voor te zijn.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ach, volgend jaar nog een keer aankijken en dan verbieden
Dat is maar 1 man hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:19 schreef Temlin het volgende:
dat publiek
EXXXXXXX CELLLLLL SIORRRRRRRRR
Het gaat ook niet om de wedstrijden tegen toppers. Maar meer om de onderlinge strijd tussen de degradatiekandidaten.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Neuh, mocht psv hier verliezen, dan mogen ze alsnog het veld niet de schuld geven. Daar dient het klasseverschil te groot voor te zijn.
Dan is het helemaal stil daarquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kunnen ze die microfoon bij de alcoholist niet muten?
iedereen kan voetballuh behalve PSVquote:
Tuurlijk juichte ik, ben Twentesupporterquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:16 schreef Jojoortje het volgende:
Mensen die gaan juichen als Excelsior scoort![]()
PSV wint toch wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |