je kan er ook overheen lezen?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:21 schreef versabommie het volgende:
Kunnen we nu eindelijk een keer ophouden met die fucking DGK? Get over it mensen, dit is meer BB en dit is meer een nieuw concept!
Klaar nu svp!
Ja, maar dat was om een compleet andere reden dan bij SST. SL's bij DGK waren er alleen als er gevochten werd od dingen echt uit de hand liepen ( tenminste, toen ik nog keek). Bij sst is het om mensen te dwingen om naar de tv-afleveringen te kijken.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Bij de kooi waren er soms locks van ruim 2 uur....en ook toen was iedereen aan het janken...part of the game
Kielhalenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is wel een idee. En wie weggestemd wordt, die wordt gewoon overboord gemieterd
Tuurlijk... binnenkort 24/7 het oogquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:23 schreef miss_bleu het volgende:
Wil ik een keer kijken, ligt het kanaal gewoon op zijn kont bij upc
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:23 schreef mevrouwdebok het volgende:
nijmegen goed vertegenwoordigd op Fok !
Wat toch niet gebeurd, dat zag je de vorige keerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het hele spel wordt nu voor de streamers weggehaald... alleen om voor extra kijkcijfers te zorgen.
+1quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:23 schreef mevrouwdebok het volgende:
nijmegen goed vertegenwoordigd op Fok !
Nee daar hadden we Alsidoquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:24 schreef mazaru het volgende:
Alleen bij de bunker waren er geen streamlocks. Driewerf hoera voor Johan!!!![]()
![]()
klopt. bunker 2 zou ook weer erg leuk zijnquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:24 schreef mazaru het volgende:
Alleen bij de bunker waren er geen streamlocks. Driewerf hoera voor Johan!!!![]()
![]()
Nu was zijn eigen programma helaas een soort constante streamlock...ook al was dat niet helemaal bewust zo gewild.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:24 schreef mazaru het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:07 schreef Inodder het volgende:
[..]
Spellingscontrole my Ass! t was gewoon een freudiaanse verspreking! pervert!
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:26 schreef DJRetard het volgende:
alphons martens tegen mij: @DJRetard #sstnl streamlocks zijn af en toe nodig om unieke content te creeeren voor tv, dat moeten we nu voorrang geven
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:26 schreef DJRetard het volgende:
alphons martens tegen mij: @DJRetard #sstnl streamlocks zijn af en toe nodig om unieke content te creeeren voor tv, dat moeten we nu voorrang geven
Een veredeld toneelspelletje dus.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:26 schreef DJRetard het volgende:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:26 schreef beequeen het volgende:
Ondertussen heeft Maik Mo al geneukt en dat zien we pas maandag.
Wil jij replien: Faalhaasquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:26 schreef DJRetard het volgende:
Nou idd.. ben de logica ook ff kwijtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:25 schreef ikke79 het volgende:
ik guido zijn kluis inhoud nou ook kwijt of niet????ik snap er geen donder van
Welkequote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:25 schreef iBenny het volgende:
Ik hoop dat Talpa idd binnenkort met die RLS begint.. die begrijpt het vaak wel.
Wat een stumper. Proberen te redden wat er te redden valt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:26 schreef DJRetard het volgende:
Unieke contentquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:26 schreef DJRetard het volgende:
Dat heb je best lang volgehouden danquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:30 schreef xTamaratJj het volgende:
Stream geeft idd beeld... het beeld van een lelijk oog wat ik na 1 dag al zat was.
WAAROM ZIEN WE DAT NIETquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:30 schreef Praatpoeder het volgende:
Sharon is zwaar geirriteerd omdat 4 mensen iets al geweten zouden hebben
Guido is er klaar meequote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:31 schreef Lyza666 het volgende:
Sharon is "fakking geïrriteerd" omdat "4 mensen het weten en...." verder sprak ze niet. Servio zei; "morgen weten we 't".
Guido geeft aan dat iedereen mag drukken. Hij klinkt lekker vrolijk. NOT.
nou streams aan een vat drank erinquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:31 schreef Lyza666 het volgende:
Sharon is "fakking geïrriteerd" omdat "4 mensen het weten en...." verder sprak ze niet. Servio zei; "morgen weten we 't".
Guido geeft aan dat iedereen mag drukken. Hij klinkt lekker vrolijk. NOT.
Ze heeft het zelf ook al vaak gezegd, had ze zelf maar moeten durven drukken.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:30 schreef Praatpoeder het volgende:
Sharon is zwaar geirriteerd omdat 4 mensen iets al geweten zouden hebben
Ze MOETEN wel iets proberen anders is het zeker zo afgelopenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat gaat natuurlijk nooit lukken als ze zo door blijven gaan...
ze tellen mensen met een kijkcijferkastje. Dus als je die niet hebt (hebben maar 1200 huishoudens) dan kun je kijken zonder dat het telt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:32 schreef r_onald het volgende:
publiek voor de gek houden zeker.......kijk als protest dus geen SST op tv maandag of een hele week.
Jaaaaa er moet iets gebeuren,, er moet nu toch wel iets leven komen!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ze MOETEN wel iets proberen anders is het zeker zo afgelopen
eerst zien en dan geleuvenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
________________________________________________!
Als je geen kastje van SKO hebt maakt het niet uit. Ze kunnen niet in jouw tv kijkenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:32 schreef r_onald het volgende:
publiek voor de gek houden zeker.......kijk als protest dus geen SST op tv maandag of een hele week.
Staan goede ideeën in!!!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:23 schreef Papiergeld het volgende:
http://www.vol.nl/nieuws/(...)or-secret-story.html
Kweenie, laatste dagen zat ie nog te piepen dat het niet eerlijk was dat Alex er zonder geheim nog n zat en dat ze dus beter hun geheim ook maar bekend konden maken ofzo en dan nu zieig doen? Meh.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:32 schreef Mellietje19 het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |