klopt. bunker 2 zou ook weer erg leuk zijnquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:24 schreef mazaru het volgende:
Alleen bij de bunker waren er geen streamlocks. Driewerf hoera voor Johan!!!![]()
![]()
Nu was zijn eigen programma helaas een soort constante streamlock...ook al was dat niet helemaal bewust zo gewild.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:24 schreef mazaru het volgende:
Alleen bij de bunker waren er geen streamlocks. Driewerf hoera voor Johan!!!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:07 schreef Inodder het volgende:
[..]
Spellingscontrole my Ass! t was gewoon een freudiaanse verspreking! pervert!
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:26 schreef DJRetard het volgende:
alphons martens tegen mij: @DJRetard #sstnl streamlocks zijn af en toe nodig om unieke content te creeeren voor tv, dat moeten we nu voorrang geven
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:26 schreef DJRetard het volgende:
alphons martens tegen mij: @DJRetard #sstnl streamlocks zijn af en toe nodig om unieke content te creeeren voor tv, dat moeten we nu voorrang geven
Een veredeld toneelspelletje dus.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:26 schreef DJRetard het volgende:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:26 schreef beequeen het volgende:
Ondertussen heeft Maik Mo al geneukt en dat zien we pas maandag.
Wil jij replien: Faalhaasquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:26 schreef DJRetard het volgende:
Nou idd.. ben de logica ook ff kwijtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:25 schreef ikke79 het volgende:
ik guido zijn kluis inhoud nou ook kwijt of niet????ik snap er geen donder van
Welkequote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:25 schreef iBenny het volgende:
Ik hoop dat Talpa idd binnenkort met die RLS begint.. die begrijpt het vaak wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |