Keuze uit 10 jaar hits en dan aftrappen met een hit uit 1990.quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Keuze uit 10 jaar hits en dan aftrappen met een hit uit 1990.
Mijn favoriete van The Smithsquote:
Wat mij betreft zijn de vroege jaren '90 het toppunt van de jaren '80.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Keuze uit 10 jaar hits en dan aftrappen met een hit uit 1990.
quote:Op zondag 6 maart 2011 02:08 schreef froebelmeister het volgende:
En ik kan nog wel even doorgaan als het moet.
Sistersquote:
quote:
Dat brengt me bij:quote:
Mij dan weer bijquote:
Ooh la la! Zouden ze in the mood zijn voor wat:quote:Op zondag 6 maart 2011 19:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Mij dan weer bij
Rrrrrrrrowan
edit: ow, die gingen zelfs nog het verste van de 4 (nsfw)
http://www.dailymotion.co(...)re-shower-scene_sexy
Alphaville had daar vaak naar geluisterd voordat ze hiermee kwamen:quote:Op maandag 7 maart 2011 16:38 schreef SonicVolcano het volgende:
Voor mij het ultieme 80s nummer. Korte toelichting: elektronische klanken gecombineerd 'normale' instrumenten, namelijk piano en viool. Beetje humans vs. machines. Nummer komt toevallig uit 1980, het jaar toen het experimenteren met (elektronische) muziek met name begon. Ultravox was toch wel 1 van de grotere wat dat betreft.
Natuurlijk niet! Wie zegt dat?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Eigenlijk waren die jaren '80 dus niet zo verschrikkelijk.
Joh, dat was al bijna 1992quote:
de tekst is geniaalquote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:35 schreef Yorrit het volgende:
[..]
RAMSAMSAM!
edit: verdomme ik zie nou dat ik het gewoon al die tijd verkeerd gezongen heb!
Yes please!quote:Op maandag 7 maart 2011 13:02 schreef eriksd het volgende:
Ach, alles van Billy Joel, George Michael, ABC, Simply Red, Elton John, Robert Palmer, Paul Young, Paul Carrack, Peter Gabriel, Genesis, Phil Collins, Mike & the Mechanics, Toto, James Ingram, moet ik doorgaan?
Yup, die waren de producers en zongen het soms zelfs in wanneer Falco weer eens wasted was.quote:
Oh, joh dat wist ik nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nope, de Bollandjes hadden niets met Der Kommissar te maken. Pas jaren later gingen die samenwerken.
Daarom klinkt Der Kommissar waarschijnlijk nog wel goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |