Das wss niet opscheppen, maar wel een beetje knullig dat je dan 'Never Alone' niet kan onthouden als je al daaaaaaagen met niks anders bezig bentquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is er opscheppen aan 'al dagen bezig?'![]()
Misschien had ie anders wel in een dagje klaar geweest.
Ik ookquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:30 schreef Greys het volgende:
Ik ben echt zó benieuwd naar het Jees nummer in het Engels
Nee sufkut, ik bedoelde Liefdeloosquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die stond toch altijd al in de OP
Ja idd.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das wss niet opscheppen, maar wel een beetje knullig dat je dan 'Never Alone' niet kan onthouden als je al daaaaaaagen met niks anders bezig bent
We weten het zeker niet! Het blijft gewoon gissenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja idd.
Al kan het ook zijn dat ze in die drie dagen 16 verschillende titels hebben bedacht en dat ie even vergat welke het ook alweer was geworden. Of dat hij even moest nadenken of hij het uberhaupt al mocht zeggen van de andere twee Jees. Je weet het niet he?
Ja maar toch maak ik me een pietsie zorgen, want ze vonden de intro zelf IETS te langquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:37 schreef Lutte het volgende:
Ik denk dat ze de intro wel lang laten, de jees kennende.En anders ga ik ze slaan.
![]()
Ik zag trouwens gister toevallig dat er hier in ESF naar een filmpje dat ik op YouTube heb gezet werd gelinkt.
Ik heb zo'n gevoel dat deze wat rapper vol zal zijnquote:
En dat vindt je waardeloos?quote:
Ik ga het nummer echt al meer waarderen trouwens.quote:
Dat ze er vanaf blijven ja!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar toch maak ik me een pietsie zorgen, want ze vonden de intro zelf IETS te lang![]()
Dat ze er maar vanaf blijven met hun lieftallige Volendamsche tengels!
Hoop echt dat ze er niet teveel aan gaan 'sleutelen'.
Maar zo erg als bij Shine zal het wel niet worden. Whehehe.
Welk filmpje had jij op Youtube gezet dan?
Een beetje sleutelen kan ik wel mee leven, maar dit vind ik toch wel iets te veel van het misschien wel helemaal niet goede.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:47 schreef Greys het volgende:
Oh maar dat gebeurt eigenlijk altijd hoor, dat er daarna nog een beetje gesleuteld wordt in de maanden er na. Bij Sieneke werd een bepaald riedeltje ook ineens anders.
Ik was eerst diep, diep, DIEP teleurgesteld dat het Weelderig Waardeloos niet geworden was.
Maar ik heb me daar inmiddels - een beetje- overheen gezet.
Oh, groen geel rood is zó een lekker nummer!
Gooi hem er nog eens in hier als je wilt?
'Als ik ooit een vrouw kon zijn', samen met Van elke kant B-kant op ik geloof Bevlogen als vogels.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:55 schreef Greys het volgende:
Oeh ik ga hem nog even luisteren
Er was nog zo'n lollig nummer, iets over 'Als ik een vrouw was' ofzo.
Maar daar was een goede versie van en die is er af gehaald.
Dat 'whoeiiiiii' à la Ernie-van-Bert daarin was zo leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |