Waarom die beest constant.quote:
hier staat de uitleg :quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:12 schreef utopie het volgende:
[..]
hier staat de uitleg :Jij bent nog voorspelbaarder dan ik weet niet wat hehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik kan niet wachten om mijn nerdpakje aan te trekken
Carnaval enzo.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ga je als Sheldon van de big bang theory?
http://tinyurl.com/2boewnlquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Jij bent nog voorspelbaarder dan ik weet niet wat heh
Geen idee wie dat is, maar gewoon als gamenerd / geek ga ikquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ga je als Sheldon van de big bang theory?
ik zie er niets leuks aanquote:
Als mijn vriend YO tegen mij zou zeggen zou ik em op zijn bek stompenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Bel ik mijn vriendin, zeg ik yo
Zegt zij: Ik lag te slapen man
Ik: zal ik ophangen ?
Zij: hmm
Piep piep piep, heeft ze opgehangen
Ooh zeg ik altijdquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zie er niets leuks aan
[..]
Als mijn vriend YO tegen mij zou zeggen zou ik em op zijn bek stompen
hij faalde ... en ik vond dat zo grappigquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:16 schreef Patje1987 het volgende:
Is dat lapo/fipo hunten nog steeds de orde van de dag?!!!
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ooh zeg ik altijd
Hey schatje ofzo vind ik zo afgezaagd.
Wel een keertje op een meisje afgestapt om te versieren met de openingszin: yo ik ben Lars
Wel grappig dat hij faalt ja, maar hij is een geboren faalhaasquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hij faalde ... en ik vond dat zo grappig
Die andere baas is Goratj, ook een fokker en wil ook draaien hier binnenkortquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vinnie heb je RDR nou al eens?
Gister met Patje en een andere baas samen geplayed.
kerel, zie ik eruit alsof ik geld heb ?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vinnie heb je RDR nou al eens?
Gister met Patje en een andere baas samen geplayed.
Je UI welquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:19 schreef utopie het volgende:
[..]
kerel, zie ik eruit alsof ik geld heb ?
Gruwelijkquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Die andere baas is Goratj, ook een fokker en wil ook draaien hier binnenkort
Hun waren allemaal lvl 40+, wij hadden nog basic wapens enzo en 1 man minder en alsnog deden we het goedquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Gruwelijk![]()
Gister was wel een gevalletje: always outnumbered, never outgunned
Ik moet die controls weer even leren, eerst was ik er echt goed inquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hun waren allemaal lvl 40+, wij hadden nog basic wapens enzo en 1 man minder en alsnog deden we het goed
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:26 schreef utopie het volgende:
Stefan/Sunchaser beterschap namens heel ONZ!
Oei, dat is niet goed.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:26 schreef utopie het volgende:
Heftigquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:26 schreef utopie het volgende:
bemquote:
BOM!quote:
Toffffff manquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
VirtualDJ7 voor Mac is gewoon gratis te downloaden in de AppStore zie ik nu net!
Home Edition, die kan niet uitzenden.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
VirtualDJ7 voor Mac is gewoon gratis te downloaden in de AppStore zie ik nu net!
Hmm er staat wel een broadcast functie bij, zoals eerst, maar die werkt dus gewoon niet ?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Home Edition, die kan niet uitzenden.
Je moet Mixxx eens proberen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik zat stiekem ook niet te luisterenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:53 schreef djkoelkast het volgende:
Je bent eigenlijk te laat, 15 min van tevoren en anders zet ik draakje in, maar zeg maar tot hoe laat, dan zet ik hem wel weer uit.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:54 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik zat stiekem ook niet te luisteren, maar zag het gat in het rooster
Een uurtje doen dan?
Ja en is ook gratis.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kan die wel broadcasten dan ?
Geen idee hoe lang dit nummer is, maar ik zet wel een of ander riedeltje inquote:
Daar ook gewoon hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:56 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja en is ook gratis.
Trouwens ik zie dat Facetime 79 cent kost terwijl je hem van apple.com gewoon gratis kan downloaden.
Autoconnect en pas muziek als je er in zit.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:56 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Geen idee hoe lang dit nummer is, maar ik zet wel een of ander riedeltje in
Oh toen ik hem downloadde was ie gratis.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Daar ook gewoon hoor
http://www.apple.com/mac/facetime/
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm die Mixxx ziet alleen de interne microfoon van die kut mac niet
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm die Mixxx ziet alleen de interne microfoon van die kut mac niet
VMwarequote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:04 schreef djkoelkast het volgende:
Je kunt ook Windows op je mac installeren
Gewoon windows als OS kan prima, VMware ook though...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
VMware?
Ik ben even een fundering voor het bier van vanavond leggen.
Daarna zeker ff een picca van mijn nerdjes outfit
Mensen met Windows op hun mac.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:04 schreef djkoelkast het volgende:
Je kunt ook Windows op je mac installeren
1986quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:12 schreef Zokunen het volgende:
Als niemand verzoekjes heeft roep dan maar een jaar tussen 1965 en 2008![]()
Dan doe ik wel een nummer 1 hit uit dat jaar
Que?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:21 schreef Zokunen het volgende:
Huppel is wel van de verzoekjens! DM bitte!
Sopje Sopjequote:
Ik ookquote:
Jas gekocht?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:31 schreef Ragboer het volgende:
ewa mattiesssss daar ben ik weer deze boy komt hardddd
Ja, zo een zwart lederen pilotenbomberjack zonder bontkraag.quote:
Je valt in herhalingquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Zit ik gisteravond in de auto onderweg naar Purmerend. Radio aan op radio Veronica want Onzin kan ik in de auto niet ontvangen.
Kwam de show van Rick. Blijkbaar wordt hij elke vrijdagavond door dronken Drenten gebeld of hij iets van mooi wark wil draaien.
Oh joy hij had gisteren dus het hele oeuvre van Mooi Wark geregeld
Had ik al verteld?quote:
Mooi Warkquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Zit ik gisteravond in de auto onderweg naar Purmerend. Radio aan op radio Veronica want Onzin kan ik in de auto niet ontvangen.
Kwam de show van Rick. Blijkbaar wordt hij elke vrijdagavond door dronken Drenten gebeld of hij iets van mooi wark wil draaien.
Oh joy hij had gisteren dus het hele oeuvre van Mooi Wark geregeld
neen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:39 schreef Spouwerranger het volgende:
Dit nummer heb je zeker geconverteerd van youtube?
.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had ik al verteld?![]()
Sorry. Iets met drank
Hoe was het op het veld?quote:
Ik kan gewoon geen andere naam verzinnenquote:
Ewa swa, alles dope?quote:
Boerenkool met worstquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zo, de fundering voor de liters bier van vanavond is gelegd hoor: boerenkool met worst![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:46 schreef sharr het volgende:
Waar draai je mee, Zokunen?SAMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
Echte hollanderquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zo, de fundering voor de liters bier van vanavond is gelegd hoor: boerenkool met worst![]()
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wie gaat er vanavond nog meer carnavallen of ben ik de enige ?
Carnavalquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wie gaat er vanavond nog meer carnavallen of ben ik de enige ?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
En spekjes, jus en appelmoes
quote:
Sharrquote:
Ewa brada, doper dan viro kan niet jwzquote:
Spaghettivreterquote:
Popjequote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:49 schreef Viro het volgende:
[..]
![]()
LoLa, heb gisteren de laatste 10 minuten van je show gehoord
![]()
Heyquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:49 schreef Viro het volgende:
[..]
![]()
LoLa, heb gisteren de laatste 10 minuten van je show gehoord
![]()
[..]
Sharr![]()
hoe gaat het met je ribben?
[..]
Ewa brada, doper dan viro kan niet jwz![]()
[..]
Spaghettivreterwanneer ga jij weer draaien?
[..]
Popje![]()
![]()
is koelkast lief geweest ?
Vanavond als James Bond. Zwarte pak, wit overhemd en zwart strikje.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Baas![]()
Als wat ga je verkleed?
overtuigdquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik luister niet, maar je hebt me overtuigt
Ze typt het fonetisch omdat ze niet wist hoe ze het moest uitspreken.quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mooi
Wat vind je van de mono jingle?![]()
Als ik tijd (en zin) hebquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:49 schreef Viro het volgende:
[..]
Spaghettivreterwanneer ga jij weer draaien?
Pronounced Leh-Nerd Skin-Nerdquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ze bedoelde het hoogstwaarschijnlijk fonetisch
LINNERD SKINNERDquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Pronounced Leh-Nerd Skin-Nerd
Gewoon kofschip-regel, dan zit je bijna altijd goedquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik twijfelde
Ik schreef het eerst met een d, maar ik dacht dat het fout zou zijn![]()
neehjoh gewoon linnerd skinnerdquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Tja, maar de titel van het album klopt niet met de uitspraak.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Als gamenerd / geek: call of duty black ops t-shirt, bretels en nerdbrilquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Vanavond als James Bond. Zwarte pak, wit overhemd en zwart strikje.En jij?
het is stomquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zo heet hun eerste album, dus zo spreek je het uit
mag ook wel tijdens het douchen hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Als gamenerd / geek: call of duty black ops t-shirt, bretels en nerdbril
Ik post zo wel ff een picca als ik gedoucht heb
Ben ik het wel mee eensquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:52 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Tja, maar de titel van het album klopt niet met de uitspraak.
Het is awesomequote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vinden jullie het ook altijd zo ongemakkelijk om bij een ander thuis te poepen ?
Whahah..... ben benieuwd!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Vinden jullie het ook altijd zo ongemakkelijk om bij een ander thuis te poepen ?
Doe ik nooit.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nee, meestal bagger ik de hele boel onder en trek ik expres niet doorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja, dat was jij. Met je broek op Steve Urkel-standquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
hangt ervan afquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dit komt wel fout over!!!quote:
Ik hou het liever in.quote:
Ga carnavallen ipv thuis zittenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:54 schreef sharr het volgende:
Er is vanavond niets op tv wat mijn interesse kan wekken.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik hou het liever in.
Zelfs bij mijn vriendin thuis liever niet
Nja daar hebben ze wel een radio in de badkamer die je aan kan zetten zodat je het geknetter niet zo hoort, mocht dat gebeuren.
Ik heb hier nog wel wat leuke films liggen, die kunnen we wel gaan kijkenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:54 schreef sharr het volgende:
Hangt inderdaad van de persoon af. Bij mijn bestigste maat schijt ik zo de pot onder, doet ie ook bij mij namelijkquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik hou het liever in.
Nja daar hebben ze wel een radio in de badkamer die je aan kan zetten zodat je het geknetter niet zo hoort, mocht dat gebeuren.
het valt dan ook niet opquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik hou het liever in.
Najib komt er vanavond op.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:54 schreef sharr het volgende:
Gisteren zat ik bij de oom en tante van mijn vriendin thuis.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hangt inderdaad van de persoon van. Bij mijn bestigste maat schijt ik zo de pot onder, doet ie ook bij mij namelijk. Maar bij bijvoorbeeld de oma van je vriendin is het een ander verhaal.
Iedereen weet na de eerste keer meteen dat als jij de radio aanhebt op de wc dat je zit te schijtenquote:
Nederland 1. Rond half 9 meen ik.quote:
Wordt gezellig hequote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:57 schreef LovelyLady het volgende:
Wij gaan lekker een filmpje kijken oid
Herkenbaar. Ik heb dat ook een keer gehad bij een potentieel neukavontuurtje. De hele tijd ophouden en niet poepen. Ik had de dag erna nog last van mijn buik.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Gisteren zat ik bij de oom en tante van mijn vriendin thuis.
Maar er stond geen muziek op en er werd niet veel gepraat.
Toen moest ik ook echt de hele avond scheten laten omdat ik moest poepen.
Ik had serieus gewoon buikpijn, maar durfde het daar gewoon niet
je moet eigenlijk nog een pleistertje bij de neusvleugels van je bril plakkenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Even douchen en dan kijken hoe nep mijn shit er uit ziet hoor.
Volgens mij als je me straks ziet lopen, weet je niet eens wat ik voor moet stellen
Dat heeft 'ie toch niet?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Niet echt een verbetering dus
En Zokunen, je kan beter de radio zelf uitzetten
volgende weekend, ff tijd nodig om bij te komen. Ben donderdag in het ziekenhuis ingestort (lees: bewusteloos gegaan door stress)quote:
Oke doe lekker rustig aanquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:04 schreef Viro het volgende:
[..]
volgende weekend, ff tijd nodig om bij te komen. Ben donderdag in het ziekenhuis ingestort (lees: bewusteloos gegaan door stress)
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:04 schreef Viro het volgende:
[..]
volgende weekend, ff tijd nodig om bij te komen. Ben donderdag in het ziekenhuis ingestort (lees: bewusteloos gegaan door stress)
Jeetjequote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:04 schreef Viro het volgende:
[..]
hoezo, wat ga jij draaien dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:06 schreef sharr het volgende:
Ik citeer Driepink "Lekker rustig uurtje"_!
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:06 schreef sharr het volgende:
Ik citeer Driepink "Lekker rustig uurtje"_!
Ik kutte soberso maar watquote:
doe ik nu ookquote:
Lag zelf een uurtje of 2 ook in het ziekenhuisquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:05 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Echt waar? Gelukkig was je al in het ziekenhuis. Gaat het al beter nu?
doe ik nu ook, wil het niet nog een keer meemakenquote:
top 40 draaien ofzoquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:07 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik heb ook niet echt veel meer dan 90's dance momenteel
Dit rustig noemenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:07 schreef Driepink het volgende:
dit is toch rustige muziek ?
hmm ik draai over een uurtje maar ik ga niet praten hoor.. je hoort me toch bijna niet
Hoe is het dan nu met je pa?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:07 schreef Viro het volgende:
[..]
doe ik nu ook![]()
[..]
Lag zelf een uurtje of 2 ook in het ziekenhuisControle enzo, terwijl ik al aangaf dat het prima ging met mij.
[..]
doe ik nu ook, wil het niet nog een keer meemaken
In mijn nieuwe huis zit nog twee weken geen internet daarom ben ik er niet zo vaak.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:06 schreef Ragboer het volgende:
Heloef, heb je nog een internetverbod van je ouders gehad?
Oké dan, maar safety first hé/. Maar even serieus, je moet jezelf wel een beetje heel laten als dat mogelijk is. Je moet nog langer mee dan vandaag.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:07 schreef Viro het volgende:
[..]
doe ik nu ook![]()
[..]
Lag zelf een uurtje of 2 ook in het ziekenhuisControle enzo, terwijl ik al aangaf dat het prima ging met mij.
[..]
doe ik nu ook, wil het niet nog een keer meemaken
Geen gezeik van je ouders gehad?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:08 schreef heloef het volgende:
[..]
In mijn nieuwe huis zit nog twee weken geen internet daarom ben ik er niet zo vaak.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:08 schreef Driepink het volgende:
niemand problemen mee dat ik niet praat?
dan gebruik ik namelijk gewoon VDJ.. vind ik toch iets makkelijker dan SAM..
SAM is veel relaxter vind ikquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:08 schreef Driepink het volgende:
niemand problemen mee dat ik niet praat?
dan gebruik ik namelijk gewoon VDJ.. vind ik toch iets makkelijker dan SAM..
Gelukkig maar... het is echt af en aan geweest deze week he?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:09 schreef Viro het volgende:
[..]
gaat wel beter met hem, hij heeft wel pijn aan zijn arm. Maar dat is logisch na een operatie
Als iedereen het daar mee eens is?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:10 schreef sharr het volgende:
Toon ga jij dan? Ik heb vanmiddag al gedraaid
Ik wel. Dat is het belangrijkste.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Als iedereen het daar mee eens is?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Als iedereen het daar mee eens is?
ja idd, niet een al te beste week geweest hier in huize viroquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gelukkig maar... het is echt af en aan geweest deze week he?
Nee, jij gaat om 8 uur, dan ga ik weer lerenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:11 schreef Driepink het volgende:
ik vind het best toon..
ik wil mijn setje ook wel een uurtje opschuiven.. dat lijkt hier namelijk toch op
Nerdquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:11 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nee, jij gaat om 8 uur, dan ga ik weer leren
Ga lekker door,quote:
Ewa, laat die kip niet heel hé!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:12 schreef Viro het volgende:
ik ben nu echt weg, eten staat koud te worden
ook goedquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:11 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nee, jij gaat om 8 uur, dan ga ik weer leren
Maar ik moet pissenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |