Waarom die beest constant.quote:
hier staat de uitleg :quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:12 schreef utopie het volgende:
[..]
hier staat de uitleg :Jij bent nog voorspelbaarder dan ik weet niet wat hehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik kan niet wachten om mijn nerdpakje aan te trekken
Carnaval enzo.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ga je als Sheldon van de big bang theory?
http://tinyurl.com/2boewnlquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Jij bent nog voorspelbaarder dan ik weet niet wat heh
Geen idee wie dat is, maar gewoon als gamenerd / geek ga ikquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ga je als Sheldon van de big bang theory?
ik zie er niets leuks aanquote:
Als mijn vriend YO tegen mij zou zeggen zou ik em op zijn bek stompenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Bel ik mijn vriendin, zeg ik yo
Zegt zij: Ik lag te slapen man
Ik: zal ik ophangen ?
Zij: hmm
Piep piep piep, heeft ze opgehangen
Ooh zeg ik altijdquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zie er niets leuks aan
[..]
Als mijn vriend YO tegen mij zou zeggen zou ik em op zijn bek stompen
hij faalde ... en ik vond dat zo grappigquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:16 schreef Patje1987 het volgende:
Is dat lapo/fipo hunten nog steeds de orde van de dag?!!!
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ooh zeg ik altijd
Hey schatje ofzo vind ik zo afgezaagd.
Wel een keertje op een meisje afgestapt om te versieren met de openingszin: yo ik ben Lars
Wel grappig dat hij faalt ja, maar hij is een geboren faalhaasquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hij faalde ... en ik vond dat zo grappig
Die andere baas is Goratj, ook een fokker en wil ook draaien hier binnenkortquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vinnie heb je RDR nou al eens?
Gister met Patje en een andere baas samen geplayed.
kerel, zie ik eruit alsof ik geld heb ?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vinnie heb je RDR nou al eens?
Gister met Patje en een andere baas samen geplayed.
Je UI welquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:19 schreef utopie het volgende:
[..]
kerel, zie ik eruit alsof ik geld heb ?
Gruwelijkquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Die andere baas is Goratj, ook een fokker en wil ook draaien hier binnenkort
Hun waren allemaal lvl 40+, wij hadden nog basic wapens enzo en 1 man minder en alsnog deden we het goedquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Gruwelijk![]()
Gister was wel een gevalletje: always outnumbered, never outgunned
Ik moet die controls weer even leren, eerst was ik er echt goed inquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hun waren allemaal lvl 40+, wij hadden nog basic wapens enzo en 1 man minder en alsnog deden we het goed
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:26 schreef utopie het volgende:
Stefan/Sunchaser beterschap namens heel ONZ!
Oei, dat is niet goed.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:26 schreef utopie het volgende:
Heftigquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:26 schreef utopie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |